CITEŞTE ŞI

IT & C

Black Friday 2013: eMAG pregăteşte cea mai tare campanie. evoMAG începe mai devreme

Autor: |

Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri din an, este aşteptată cu nerăbdare de milioane de români, iar primele informaţii au început să vină de la retaileri.

Sărbătoarea reducerilor, Black Friday, împrumutată de la americani, cade pe 29 noiembrie anul acesta. Retailerii se pregătesc pentru a face faţă numărului mare de comenzi şi pentru a nu repeta greşelile de anul trecut. O mutare interesantă au făcut cei de le evoMAG care au ales să înceapă Black Friday mai devreme cu o săptămână, pe 22 noiembrie. Magazinul online a anunţat reduceri de până la 70%. Anul trecut, evoMAG a avut 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate şi peste 250.000 de vizitatori unici. “Pentru anul acesta ne aşteptăm la o creştere de cel puţin 30 – 40% în comparaţie cu anul trecut, până la aproximativ 350.000 - 400.000 de vizitatori unici”, a precizat Mihai Pătraşcu.

eMAG, cel mai mare magazin online din ţara noastră, a avut anul trecut peste 2,6 milioane de vizite şi comenzi în valoare de 12 milioane de euro într-o singură zi. Până la finalul weekendului, valoarea totală a comenzilor depăşea 15 milioane de euro. Numărul produselor puse în vânzare a depăşit 120.000 de unităţi, iar comenzile au fost peste aşteptări, ajungând şi până la 1.638 pe minut, astfel încât, la doar patru ore de la lansarea promoţiei, aproape întreg stocul dedicat acestei zile a fost epuizat. Până la sfârşitul zilei, clienţii eMAG plasaseră mai bine de 92.000 de comenzi pe site. În total, aceştia au cumparat peste 150.000 de produse. Reducerile totale aplicate la acest stoc de produse au depăşit 5 milioane de euro. Anul acesta, eMAG pregăteşte un eveniment şi mai mare, de trei ori mai mare decât cel de anul trecut, potrivit surselor Capital.  Compania nu a comunicat nimic până în prezent despre campania Black Friday de anul acesta, însă derulează campania “November Fest! Promoţii de-o zi, în fiecare zi”.

Vânzări de 50 de milioane de euro în 2012

Toate magazinele care au participat la Black Friday 2012 au vândut produse în valoare de peste 50 de milioane de euro, o cifră insignifiantă dacă o comparăm cu cea din SUA. În Statele Unite, de Black Friday, în prima zi s-au vândut produse în valoare de 20 de miliarde de dolari. Pe online, vânzările au trecut pentru prima dată de un miliard de dolari, conform datelor comScore.

Magazinele online care au implementat promoţii pe 23 noiembrie 2012 – Black Friday – şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, conform datelor din sistemul PayU. Faţă de Black Friday din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie 2012 faţă de 25 noiembrie 2011.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.