Principalul obiect de activitate îl constituie comercializarea de autovehicule noi Mazda, la care se adaugă centrul service specializat pentru întreaga gamă auto și divizia pentru comercializarea pieselor și accesoriilor originale Mazda. În prezent, activitatea se desfășoară în doua locații situate in București: Splaiul Unirii 223, Sector 3 și Calea Griviței 198 – 200, Sector 1.

 

Showroom-urile oferă clienților ocazia să interactioneze cu modelul dorit într-o ambianță modernă. Odata cu schimbarea CI-ului și a strategiei de reprezentare, Mazda BDT și-a aliniat standardele conform cerințelor internaționale actuale, atât în ceea ce privește semnalizarea exterioară cât și decorul de la interior. Este vorba de un mobilier nou cu aspect modern, atenția fiind concentrată pe aspecte ce țin de impactul vizual prin poziționarea centrală a autovehiculelor expuse; oferirea unei experiențe interactive multimedia ce susține procesul de prospectare în vederea achiziționării; realizarea unei armonii vizuale între exterior și interior.

Fiind unul dintre cei mai performanți dealeri Mazda din România, BDT Mazda are o politică și o abordare dinamică, raportată constant atât la factorul obiectiv reprezentat de evoluția pieței cat și la cel subiectiv, anume solicitările clienților.

 

Ocupând poziția de lider la nivelul Bucureștiului, BDT Mazda a înregistrat, până în acest moment, o creștere a vânzărilor de 20% față de același interval al anului precedent, în condițiile în care procentul de creștere al Mazda la nivel național a fost de 19%.

Satisfacția clienților reprezintă una dintre principalele premise ale unei strategii de business eficiente și performante. Clientul Mazda este o persoană informată iar ceea ce este foarte important, acesta este o persoană pasionată de brand și care se bucură de experiența șofatului.

Aici am considerat oportună dezvoltarea a încă unui PARTENERIAT – și am început să ne evaluăm cu rigurozitatea clienților noștri. Ne-am pus în locul lor și am definit acele trăsături cheie care caracterizează BDT Mazda și relația noastră de parteneriat cu aceștia:

  • Reprezentarea la standardul internațional al brandului
  • Accesibilitate și dinamism
  • Adaptarea comunicării pentru a facilita interacțiunea clienților cu noi
  • Promptitudine
  • Stabilitatea echipei și consacrarea unui nivel superior de profesionalism.

La acest ultim punct menționat avem cel de-al treilea PARTENERIAT. Am gândit ca o companie de referință, stabilă și care are clar proiectate obiectivele pe care vrea să le atingă.

Acest efort este condiționat de funcționarea eficientă a echipei, alegerea oamenilor potriviți pentru posturile în care randamentul lor este maxim, cunoașterea și motivarea lor. Succesul BDT Mazda implică training constant prin programe de dezvoltare  a abilităților de negociere și vânzare, disciplină și asimilarea valorilor brandului.

Practic fiecare membru al echipei se transpune în postura unui ambasador al brand-ului Mazda.

 

Pentru că valoarea ideilor rezidă în utilizarea lor, provocăm convenționalul și ne propunem să fim într-atât de buni încât să fim imposibil de ignorat– obiectivele principale fiind poziția de lider detașat în piața națională la nivel de brand și consacrarea  BDT Mazda ca dealerul care îți oferă adevărata experiență Mazda.

Mazda CX-5

Cu un preț de pornire de 22.490 Euro (cu TVA inclus), noul CX-5 este disponibil, la fel ca și generația anterioară, în cinci niveluri de echipare pentru care există mai multe variante de motorizare: benzină SKYACTIV-G de 2l, cu 165 CP în varianta cu tracțiune față, respectiv 160 CP cu tracțiune integrală și un propulsor diesel SKYACTIV-D de 2.2l în două derivate, de 150 și 175 CP.

Toate motoarele pot fi conectate la variante îmbunătățite ale transmisiilor SKYACTIV-MT și SKYACTIV-Drive, ambele cu șase trepte.

 

Mazda CX-5 prezintă o gamă extinsă de sisteme optimizate din tehnologiile i-ACTIVESENSE: sistemul de alertă șofer (DAA), sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSM), sistemul de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA) și sistemul de asistență la depășirea benzii de rulare (LAS).

În plus, noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcția Stop and Go și faruri LED adaptive (ALH) cu posibilitatea de a controla cele 12 LED-uri, sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) și Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră și vizuală, sunt disponibile în premieră pe CX-5.

www.mazdabdt.ro

Showroom & Service

Bucureşti Unirii: Splaiul Unirii, Nr. 223, Sector 3, Bucureşti

Showroom

Bucureşti Grivitei: Calea Grivitei, Nr. 198-200, Sector 1, Bucureşti