Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

BDT Mazda. Adevărata experiență Mazda (P)

Autor: | | 0 Comentarii

Succesul BDT Mazda s-a fundamentat pe noțiunea de PARTENERIAT in sensul său extins, pornind chiar de la momentul înființării – anul 2006 - când Mazda Central and South East Europe a decis să se implice direct pe piața românească iar BDT a dobândit statutul de dealer importator.

Principalul obiect de activitate îl constituie comercializarea de autovehicule noi Mazda, la care se adaugă centrul service specializat pentru întreaga gamă auto şi divizia pentru comercializarea pieselor şi accesoriilor originale Mazda. În prezent, activitatea se desfăşoară în doua locaţii situate in Bucureşti: Splaiul Unirii 223, Sector 3 şi Calea Griviţei 198 – 200, Sector 1.

 

Showroom-urile oferă clienţilor ocazia să interactioneze cu modelul dorit într-o ambianţă modernă. Odata cu schimbarea CI-ului şi a strategiei de reprezentare, Mazda BDT şi-a aliniat standardele conform cerinţelor internaţionale actuale, atât în ceea ce priveşte semnalizarea exterioară cât şi decorul de la interior. Este vorba de un mobilier nou cu aspect modern, atenţia fiind concentrată pe aspecte ce ţin de impactul vizual prin poziţionarea centrală a autovehiculelor expuse; oferirea unei experienţe interactive multimedia ce susţine procesul de prospectare în vederea achiziţionării; realizarea unei armonii vizuale între exterior şi interior.

Fiind unul dintre cei mai performanţi dealeri Mazda din România, BDT Mazda are o politică şi o abordare dinamică, raportată constant atât la factorul obiectiv reprezentat de evoluţia pieţei cat şi la cel subiectiv, anume solicitările clienţilor.

 

Ocupând poziţia de lider la nivelul Bucureştiului, BDT Mazda a înregistrat, până în acest moment, o creştere a vânzărilor de 20% faţă de acelaşi interval al anului precedent, în condiţiile în care procentul de creştere al Mazda la nivel naţional a fost de 19%.

Satisfacţia clienţilor reprezintă una dintre principalele premise ale unei strategii de business eficiente şi performante. Clientul Mazda este o persoană informată iar ceea ce este foarte important, acesta este o persoană pasionată de brand şi care se bucură de experienţa şofatului.

Aici am considerat oportună dezvoltarea a încă unui PARTENERIAT – şi am început să ne evaluăm cu rigurozitatea clienţilor noştri. Ne-am pus în locul lor şi am definit acele trăsături cheie care caracterizează BDT Mazda şi relaţia noastră de parteneriat cu aceştia:

  • Reprezentarea la standardul internaţional al brandului
  • Accesibilitate şi dinamism
  • Adaptarea comunicării pentru a facilita interacţiunea clienţilor cu noi
  • Promptitudine
  • Stabilitatea echipei şi consacrarea unui nivel superior de profesionalism.

La acest ultim punct menţionat avem cel de-al treilea PARTENERIAT. Am gândit ca o companie de referinţă, stabilă şi care are clar proiectate obiectivele pe care vrea să le atingă.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro