Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Educatie Financiara

BCR a inaugurat, la București, un concept nou de agenție bancară – Centrul de Dialog Financiar.

Autor: | | 0 Comentarii

BCR a inaugurat, la București, un concept nou de agenție bancară – Centrul de Dialog Financiar. Acesta a fost dezvoltat în urma sugestiilor și recomandărilor clienților, precum și în baza experienței BCR în relația cu aceștia

“Dezvoltăm un nou model de comunicare cu clienţii noştri, mult mai apropiat, în care folosim mijloace de educaţie financiară. Am învăţat că, dincolo de vânzarea unor produse bancare, este nevoie să facem mult mai mult. Trebuie să ne implicăm cu adevărat într-un dialog deschis, faţă de cei care ne calcă pragul, chiar dacă aceştia sunt sau nu clienţi BCR. Vrem să le înţelegem nevoile şi să le oferim sfaturi cu adevărat valoroase”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreşedinte Retail BCR.

Potrivit studiului BCR „Românii şi educaţia financiară”, 42% dintre români se aşteaptă ca educaţia financiară să fie oferită de bănci şi specialişti în finanţe, în timp ce numai 18% cred că ar trebui să fie predată în şcoală şi familie (13%). Conform aceluiaşi studiu, românii înţeleg prin educaţia financiară să împrumute bani numai atunci când sunt siguri că îi pot da înapoi (75%), să nu cheltuiască mai mult decât câştigă (66%), să îşi prioritizeze cheltuielile curente (61%). Totodată, sondajul mai arată că doar 1 din 5 români declară că are un cont de economii sau un depozit bancar şi doar 1 din 4 îşi face un plan de cheltuieli amănunţit, în scris. 

“În cadrul Centrului de Dialog Financiar, suntem pregătiţi să le spunem clienţilor cum să-şi evalueze corect capacităţile financiare sau cum să-şi seteze în mod realist obiectivele financiare, fie că vorbim de economii, de educaţia copiilor, de vacanţe sau achiziţii de proprietăţi. Astfel, vom crea împreună un jurnal financiar de susţinere a obiectivelor personale, astfel încât clienţii să-şi poată construi propria independenţă financiară. Avem nevoie de educaţie financiară în România, realistă, pragmatică, iar BCR este pregătită să o ofere clienţilor”, a completat Dana Demetrian.

Deschiderea Centrului de Dialog Financiar reprezintă o etapă în cadrul strategiei băncii de abordare a clienţilor bazată pe principii de educaţie financiară. 

BCR este prima bancă din România care a decis să ofere, în mod proactiv, soluţii comerciale sustenabile pentru reducerea costurilor suportate de către clienţii săi. Aproape 200.000 de clienţi ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanţări, restructurări sau ajustări de costuri, aceasta fiind şi una dintre soluţiile găsite de bancă pentru optimizarea bugetului personal. Practic, în ultimii şapte ani, credite în volum de peste 4,5 miliarde lei au intrat într-un proces de reducere de costuri.

Sondajul BCR „Românii şi educaţia financiară” a fost realizat, în luna octombrie, împreună cu Unlock Market Research.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro