Modulul Achiziţii are scopul de a sprijini managementul proiectelor prin corelarea în cadrul MySMIS2014 a informaţiilor referitoare la achiziţiile realizate de solicitanţi cu informaţiile din cererile de finanţare, p
„Ca urmare a operaţionalizării acestui modul, secţiunea Plan de Achiziţii din cererile de finanţare va avea introduse automat informaţiile completate de către solicitant în modulul de achiziţii (similar cu secţiunea Solicitant, unde nu se completează informaţii, ci sunt încărcate automat din meniul aferent entităţii juridice)”, precizează sursa citată. 

Sistemul a fost lansat public în data de 28 martie 2016 şi are funcţionale, în prezent, modulele Definire apel (dedicat AM), Depunere cerere de finanţare (dedicat solicitanţilor de finanţare), Evaluare şi selecţie proiecte (pentru AM şi solicitanţi), Contractare (pentru AM şi solicitanţi), respectiv Achiziţii (pentru solicitanţii de finanţare). 

<span style=”font-family: ” liberation=”” serif”,=”” „noto=”” georgia,=”” „times=”” new=”” roman”,=”” serif;=”” font-size:=”” 16px;=”” background-color:=”” rgb(238,=”” 238,=”” 238);”=””>Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene precizează că modulul Implementare proiect, dedicat AM şi solicitanţilor de finanţare, se află în dezvoltare. (Sursa: Agerpres)