Anul trecut, Automobile Bavaria Group a înregistrat venituri totale de 93,53 milioane euro, ceea ce reprezintă o creştere cu 19,8 milioane euro, comparativ cu anul 2014. Cifra de afaceri în zona de service a crescut cu 9%, compania înregistrând în total, 49.000 de intrări în atelierele sale din România, cu 5.800 de intrări mai mult decât în 2014. În 2015 Automobile Bavaria Group a vândut 1.336 de unități BMW (+27,7%)  şi 148 MINI (+62,6%), rezultat ce a condus la o creştere totală a vânzărilor de maşini noi cu 30,5%, comparativ cu anul anterior.

Tot anul trecut, compania a lansat un brand propriu pentru automobile rulate BavariaUsedCars.com, vânzările de autoturisme rulate crescând cu 35% în comparaţie cu anul 2014. Vânzările catre clienţi corporativi ale Automobile Bavaria Group au crescut cu 55%, contribuind la o prezenţa puternică a mărcii BMW în cadrul corporaţiilor naţionale şi multinaţionale şi a întreprinderilor mici şi mijlocii. Această dezvoltare a business-ului corporate reprezintă un indicator economic pozitiv, demonstrînd încrederea companiilor in viitorul economiei româneşti.

Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2015 cea mai mare creştere a vânzărilor BMW din România. Grupul de dealeri deţine o cotă de piaţă de 68,8% din vânzările de automobile noi BMW şi 92,5% pentru marca MINI.

Automobile Bavaria Group este cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est. Grupul deţine 11 dealeri BMW în România, trei centre MINI de vânzări şi service şi singurul service Rolls-Royce în sud-estul Europei.

Automobile Bavaria Group este singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale BMW din România, având exclusivitate în furnizarea de automobile speciale BMW pentru autorităţi şi misiuni diplomatice. Este, de asemenea, singurul dealer BMW M în România și a devenit recent primul dealer autorizat BMW i în România, fapt ce marchează o nouă direcţie de dezvoltare pentru afacerile companiei. Un service autorizat complet echipat pentru maşini electrice a fost inaugurat la sediul din Băneasa. În 2016, Automobile Bavaria Group estimează  o creştere de minimum 10% a vânzărilor şi serviciilor, precum şi o creştere substanţială a vânzărilor de automobile rulate şi a cifrei de afaceri consolidate. Automobile Bavaria Group este parte a MHS Holding, companie deținută de omul de afaceri român Michael Horst Schmidt.

 

Citește și : Românul cu afaceri anuale de 310 milioane de euro care vinde BMW și Rolls Royce nemților