O creștere prin care Antena 3 și-a recuperat poziția peste România TV pe publicul de la orașe din Prime-Time. A rămas însă după RTV pe trei targeturi: după media pe zi (național și urban), dar și după audiența de seară la nivelul întregii țări, informează Paginademedia.ro.

Și România TV a avut plusuri consistente de audiență, care au făcut ca stația cu specific tabloid să sară bine de jumătate de milion de români la nivelul întregii țări. Un public însă preponderent în vârstă, ca și în cazul Antena 3.

De notat cazul Realitatea TV: În lunile „încărcate” politic, postul avea cifre bune seara, unde poziționarea lui Rareș Bogdan (vădit anti-PSD și pro-manifestațiile de stradă) atrăgea un segment de public. În ianuarie, postul a avut cifre cam la nivelul lunii decembrie (chiar ușor sub). Rareș Bogdan a lipsit aproape jumătate din lună de pe post (a intrat pe 9 ianuarie, dar a mai avut și alte zile în care nu a prezentat).

Ușoare plusuri de audiență și la posturile B1 TV și Digi 24.

PRIME-TIME. Antena 3 a revenit în luna ianuarie în fața România TV, seara, la nivel urban: o medie de 330.000 de telespectatori la orașe pentru Antena 3 (cu peste 80.000 peste luna precedentă), față de 306.000 la România TV (și ea cu un plus, dar mai mic, de 40.000 de telespectatori).

La nivelul întregii țări, România TV rămâne peste postul Intact. RTV sare de 535.000 de români pe minut (cu aproape 70.000 peste decembrie). Asta deși Antena 3 are seara o creștere notabilă: un plus de 120.000 de telespectatori și un total de 485.000 seara.

Digi 24 și B1 TV au ușoare plusuri de audiență, în timp de Realitatea TV e singurul post ușor pe minus.

MEDIA PE ZI. După media pe zi, cel mai urmărit post de știri este România TV.  Postul este în fața Antenei 3 atât după media pe zi la nivel național, cât și la orașe.

Și aici, Realitatea TV, Digi 24 și B1 TV stagnează.