Articole autor

marţi, 14 martie 2017 comentarii

Kinga Daradics, în viteză către succes

Autor: Senica Micu

Dacă pui pasiune, atunci poți transforma orice activitate într-una de succes. Acționând ca o mantră, aceste cuvinte au trasat mereu, fără excepție, drumul profesional al uneia dintre cele mai puternice femei din România, aflată de cinci ani la conducerea unei mari companii: Kinga Daradics....

miercuri, 28 decembrie 2016 comentarii

Branduri de lux pentru un public select

Autor: Senica Micu

Industria românească de lux merge mai bine astăzi, dar companiile prezente aici nu au ritmul de creştere al celor din Europa de Vest. Cu excepţia câtorva domenii, produsele foarte scumpe nu prind la români. Şi nu pentru că nu şi le-ar dori, ci din cauza unei puteri de cumpărare mult prea scăzute în comparaţie cu celelalte ţări. În afară de moda de lux - sunt deja câteva branduri care fac istorie în România - celelalte domenii aproape că îşi pot număra pe degete clienţii care le calcă pragul magazinului într-o lună....

duminică, 25 decembrie 2016 comentarii

Business de familie, sărbători în familie. Trei povești de succes

Autor: Senica Micu , Ovidiu Anton

Antreprenorii care au consacrat în România conceptul de business de familie, înainte de toate, sunt şi ei oameni ca toți ceilalți. Diferența este că, în cazul lor, cei dragi le sunt mereu în preajmă. Iar, la urma urmei, acesta poate fi considerat cel mai frumos cadou pe care cineva îl poate primi....

joi, 17 noiembrie 2016 comentarii

Branduri de lux pentru un public select

Autor: Senica Micu

Industria românească de lux merge mai bine astăzi, dar companiile prezente aici nu au ritmul de creştere al celor din Europa de Vest. Cu excepţia câtorva domenii, produsele foarte scumpe nu prind la români. Şi nu pentru că nu şi le-ar dori, ci din cauza unei puteri de cumpărare mult prea scăzute în comparaţie cu celelalte ţări. În afară de moda de lux (sunt deja câteva branduri care fac istorie în România), celelalte domenii îşi număra pe degete clienţii care le calcă pragul magazinului într-o lună....

luni, 14 noiembrie 2016 comentarii

Transportul public așteaptă 3 miliarde de euro să devină ”eco”

Autor: Senica Micu

Calitatea aerului, în următoarele decenii, depinde de viteza în care autoritățile locale de la noi vor ști să implementeze proiecte care au legătură cu transportul public. Ca să se alinieze politicilor Uniunii Europene, România are nevoie de 3 miliarde de euro pe care să-i consume în șapte ani de acum încolo doar în zona de ”mobilitate urbană”, cu accent pe transportul nepoluant. Câteva mari orașe se pregătesc deja să pună în practică proiecte, altele abia acum scot ideile din sertare. Nici Capitala nu stă prea bine: deocamdată, sunt mai multe declarații și mai puține fapte. Bine, totuși, că fondurile europene sunt un răspuns la “nevoia de finanțare a autorităților locale”....

sâmbătă, 07 mai 2016 comentarii

O afacere profitabilă, în familie

Autor: Senica Micu

Materiale de toate felurile, colorate în toate culorile. Schițe și desene. Mașini de cusut, mărgele, nasturi și fermoare. Atelierele creatorilor de genți seamănă între ele. Nu însă și creațiile....

miercuri, 04 mai 2016 comentarii

Creatoarea Musette, Cristina Bâtlan: Aici și Acum!

Autor: Senica Micu

„Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii mereu diferit“. Parafrazând-o pe Coco Chanel, creatoarea brandului Musette demonstrează că lucrurile frumoase prind formă dacă piesele sunt aranjate într-un stil unic, „mereu la modă“....

duminică, 10 aprilie 2016 comentarii

Cristina Bâtlan, Musette: „Nu trebuie să faci sacrificii ca să îți cumperi o pereche de pantofi“

Autor: Senica Micu

Afacerile de familie au mult succes dacă sunt construite cu „suflet“. Că lucrurile stau întocmai, o demonstrează chiar Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette....

luni, 14 martie 2016 comentarii

Mihaela Glăvan: «Au apărut mulți producători care fac un business pentru a copia modele»

Autor: Senica Micu

Mihaela Glăvan creează încălțăminte. De mai mulți ani. Încă de la început, în lumea modei, a fost numită „creatoarea de pantofi“. Treptat, numele ei a trecut granița, a mers pe podiumurile internaționale, a crescut și s-a transformat într-un adevărat business. Mihaelei îi vin idei care, mai apoi, transpuse în practică, aproape că îți este imposibil să nu îți dorești să le porți. Nici nu s-ar fi putut altfel: traseul ei, până astăzi, a fost unul lin, cu intenții clare și strategii bine puse la punct....

miercuri, 02 martie 2016 comentarii

Cori Grămescu: «MBA-ul a fost cel mai bun lucru în cariera mea de antreprenor»

Autor: Senica Micu

«Dacă pui suflet, este imposibil să nu reușești». Aceasta este mantra antreprenoarei Cori Grămescu. După zece ani în care și-a crescut afacerea, astăzi se pregătește pentru o nouă etapă....

Pagina 1 din 3
FACEBOOK
evz.ro