Capital.ro Experienta in slujba ta.
Curs valutar
4.0821
EUR
2.9597
USD
4.545
GBP
2.9256
CAD
2.7335
AUD
107.7182
XAU
Sondaj
Sunteţi de acord cu legalizarea învăţământului la domiciliu?
Convertor valutar
Data: 17 Martie 2010
Arhiva
L
M
M
J
V
S
D
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
L
M
M
J
V
S
D
 
 
 
 
 
 
 
S.O. Vîntu: «Am intrat în business de foame»

S.O. Vîntu: «Am intrat în business de foame»

Autor: Georgiana Antofie
Publicat: 8 Decembrie 2009
Vizionari: 46620;

Sorin Ovidiu Vîntu crede că cea mai mare greşeală făcută de guvernele de după 1989 o reprezintă privatizările. Spune că în România tinerii nu au nicio şansă să câştige bani prin mijloace cinstite şi, surpriză, pretinde că nu-i plac afacerile.

Rep: Dacă aţi avea acum 25 de ani, fără bani şi fără perspective de angajare, ce aţi face?
SOV: Îmi este imposibil să mă ipostaziez... Eu, la 25 de ani, am făcut tot ce mi-a stat în putinţă să-mi câştig existenţa, fără a-mi alege mijloacele.

Rep: Ce şanse ar avea un tânăr să facă bani în România în momentul de faţă?
SOV: Să facă bani cinstit în Ro­mâ­nia?

Rep: Da.
SOV: Absolut niciuna.

Rep: Şi necinstit?
SOV: O grămadă.

Rep: Mulţi spun că perioada în care ne aflăm este una nefavorabilă antreprenoriatului. Dumneavoastră ce credeţi?
SOV: Din grija statului. Aşa cum am declarat tot într-un ziar din grupul dumneavoastră de presă, o conducere mai cretină decât cea care a fost în România ultimilor cinci ani nu a mai existat de la fanarioţi încoace. Una în care statul a devenit duşmanul personal al fiecărui antreprenor din România. Statul trebuie să fie partenerul de afaceri al întreprinzătorului, nu asasinul lui.

Rep: Ce ar trebui să facă oamenii care conduc afaceri mici pentru a supravieţui pe timp de criză?
SOV: Orice. În condiţiile în care statul român agresează într-un asemenea mod, violentează într-un asemenea mod clasa de business, aceasta este legitimată să facă orice pentru supravieţuire. Pentru că această clasă de business oferă locuri de muncă. Graţie acestei clase de business mai supravieţuiesc câteva milioane de familii în România.

 Rep: Unde se termină acest „orice“? Un om de afaceri poate să facă orice ca să  supravieţuiască?
SOV: Ca să salvgardeze locurile de muncă ale salariaţilor săi. Să dea şansa şi altor oameni să trăiască.

Rep: Poate folosi orice mijloc pentru a face lucrul acesta?
SOV: Imaginaţia mea nu are limite. Acum, fiecare după capacităţile lui intelectuale.

Rep: Care sunt domeniile în care vedeţi afaceri profitabile în 2010 – 2011, în România?
SOV: Dacă aş avea vreo idee, fiţi convinsă că aş păstra-o pentru mine.

Rep: România se află tot în criză de 20 de ani de zile. Are vreo şansă să iasă din aceasta?
SOV: Prima criză şi singura criză autentică românească este criza morală. Ea le generează pe toate celelalte.

Rep: Şi va scăpa vreodată?
SOV: Cred că la a treia generaţie.

Rep: Cât de mult v-a ajutat şcoala în afaceri?
SOV: Decisiv. Dar eu am făcut şcoală. Şcoala m-a învăţat în primul rând să gândesc. Pe timpul meu chiar s-a făcut şcoală.

Rep: Şi acum nu se mai face şcoală?
SOV:  Citesc presa, mă uit pe televiziuni, când sunt în maşină, mai ascult la radio. În comparaţie cu şcoala pe care am făcut-o eu, nivelul actualei generaţii este îngrijorător de scăzut. Este îngrijorător pentru viitorul României.

Rep: Care sunt, în opinia dvs., cele mai proaste decizii luate de guvernele de după 1989 din punct de vedere economic?
SOV: Privatizările reprezintă cea mai proastă decizie pe care guvernele României au luat-o din ‘89 până acum. Părăsirea pieţei ruseşti, a doua prostie uriaşă pe care guvernele au făcut-o. Nelansarea unor programe naţionale, programe statale în infrastructură, este o a treia decizie greşită pentru România.

Rep: Dacă aţi fi preşedinte, ce măsuri de ieşire a României din criză aţi adopta?
SOV: Bucuraţi-vă şi rugaţi-vă lui Dum­nezeu să nu fiu eu preşedintele României. Bucuraţi-vă că nu sunt şi rugaţi-vă la Dumnezeu să nu ajung. Să nu ajungă vreodată unul ca mine preşedintele României.

Rep: De ce?
SOV: Urăsc beţivii şi proştii. Un tip care urăşte, care are capacitatea de a urî aşa cum îi urăsc eu pe beţivi şi pe proşti, n‑are voie să ajungă să aibă puterea unui preşedinte.

Rep: Care sunt primele măsuri la care aţi apelat în business ca reacţie la criză?
SOV: Reducerea costurilor şi extin­derea.

Rep: Aveţi în plan investiţii pentru 2010?
SOV: M-am extins deja în Moldova. Mă voi extinde în Ungaria şi în Serbia (afaceri în presă, n.r.).

 Rep: Nu vă interesează şi alte bu­si­nessuri?
SOV: Aici în România? Atâta timp cât va exista mentalitatea asta bizară a clasei politice că oamenii de afaceri sunt nişte tâlhari, eu nu mai investesc niciun ban în România.

Rep: Dar în afară, vă interesează?
SOV: Da, evident!  În afară operez. Din ce credeţi că trăiesc aici? Cu ce credeţi că îmi susţin businessul de aici? Cu ceea ce produc în alte ţări.

Rep: Nu v-aţi gândit niciodată să plecaţi din România?
SOV: Ba da. M-am gândit în 2000, când România a tăbărât cu o furie turbată asupra mea. Timp de o săptămână m-am gândit dacă să plec sau să rămân. Am decis să rămân pentru tot restul vieţii mele aici.

Rep: De ce? 
SOV: Pot supravieţui în orice colţ din lumea asta, dar de trăit, nu pot trăi decât aici. Pentru că ador limba română. Cel mai bine pot comunica cu cei care vorbesc aceeaşi limbă ca mine.

Rep: Pentru dvs., ce reprezintă a­fa­cerile? O pasiune, un mijloc de a câştiga bani...
SOV: Mie nu-mi plac afacerile.

Rep: Atunci de ce le faceţi?
SOV: De foame. Am intrat în business de foame, dar mie nu-mi place bu­si­nessul. Sărăcia m-a aruncat în business. Nu este dimensiunea mea naturală.

Rep: Care este secretul dumneavoastră în afaceri?
SOV: Nu este ni­ciun secret. Este pur şi simplu noroc. Să nu vă închipuiţi că cei care fac bani sunt de o inteligenţă superioară. E o simplă chestiune de noroc. Mulţi au încercat, unii au avut noroc şi au reuşit, alţii n-au avut noroc şi n-au reuşit.

Rep: Cât timp vor mai rezista ziarele în print?
SOV: Nu vă pot da un termen, nici măcar o aproximaţie. Ceea ce vă pot spune e că, din punctul meu de vedere, presa pe suport de hârtie va dispărea. Nu ştiu în cât timp, dar eu sunt convins că va dispărea.

Rep: Care este ziarul dvs. preferat?
SOV: Fără discuţie, „Gândul“. Cred că datorită lui Cristian Tudor Popescu. După aceea, „Cotidianul“.

Rep: Dar post de televiziune?
SOV:  Mi-a plăcut de când mă ştiu literatura science fiction şi, evident, filmele. Când am timp, mă uit întotodeauna pe AXN Sci Fi.

Rep: Dar site?
SOV: Eu nu ştiu să lucrez cu computerul. Nu ştiu să deschid un computer.

 Rep: De 20 de ani, românii se tot plâng de aproape tot ce-i în jurul lor. Pe dumneavoastră ce vă dezamăgeşte cel mai mult în România?
SOV: Scăderea nivelului intelectual al României.

Rep: Sunteţi fericit, domnule Sorin Ovidiu Vîntu?
SOV: La 54 de ani, numai proştii sunt fericiţi. Fericit eşti la 18, la 20, la 30. La anii mei, nu mai eşti fericit.

Rep: Banii au contribuit vreodată la fericirea dumneavoastră?
SOV: Evident că nu. Nu la fericirea. La liniştea mea.

Rep: Dormiţi liniştit, domnule Sorin Ovidiu Vîntu?
SOV: Din perspectiva aluziei dumneavoastră, da.

Rep: Aţi făcut vreodată o faptă bună?
SOV: Eu comit doar fapte necesare, nu fapte bune. Din acest punct de vedere, mă puteţi eticheta drept amoral.

Atâta timp cât va exista mentalitatea asta bizară a clasei politice că oamenii de afaceri sunt nişte tâlhari, eu nu mai investesc niciun ban în România.

Eu nu ştiu să lucrez cu com­puterul. Nu ştiu să deschid un computer.

Averea lui Vîntu

Ascensiune Sorin Ovidiu Vîntu a urcat  trei poziţii în ediţia 2009 a Top 300 Capital, ajungând pe locul patru, cu o avere estimată la 1,2-1,25 miliarde de euro.

Istoric Născut în 1955 în oraşul Roman, este unul dintre cei mai controversaţi oameni de afaceri din România. A devenit cunoscut odată cu prăbuşirea Fondului Naţional de Investiţii, pentru care a şi fost condamnat la trei ani cu suspendare. De numele său sunt legate, direct sau indirect, zeci de firme, dar cel mai important business pe care îl controlează în România este grupul media Realitatea-Caţavencu, care include patru posturi de televiziune, trei posturi de radio, zece titluri de presă scrisă, o agenţie de presă şi o divizie de new-media. Susţine însă că nu el, ci copiii lui sunt proprietarii grupului de presă care i-a adus, la pachet, titulatura de „mogul“ şi antipatia declarată a lui Traian Băsescu.

Alte articole despre: business


Comentarii cititori (211)
Nume:*
Subiect:*
Comentariu:*
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Asteapta, se incarca...

minciuni evidente!

Trimis de Angel la 14 Februarie 2010 23:26:17

Exact de-aia a intrat in business, de foame! Acuma s-a imbuibat ca lumea, dupa ce a "mancat" FNI-ul, Ziarele Ziua, Gardianul, Cotidianul si Business Standard. Chiar nu se sesizeaza nimeni la faptele acestea, mai mult decat evidente?

Raspunde

adevaruri evidente!

Trimis de Rodica Stanila la 9 Ianuarie 2010 14:51:59

Desi nu ma prapadesc de dragul d-lui Vantu, nu pot sa nu remarc faptul ca are mare dreptate in tot ce spune. Despre privatizari, despre inexistenta bunului simt, despre degradarea invatamantului, despre lipsa (aproape a) oricarei sanse a tinerilor de a munci cinstit, despre faptul ca toata lumea carteste, indiferent despre ce este vorba, indiferent daca se pricepe sau nu la domeniul respectiv, despre inocularea perfida a ideii ca toti oamenii de afaceri sunt niste talhari etc. Cu cat vom intelege mai repede aceste adevaruri, cu atat vom invata mai repede sa deosebim adevaratii oameni de afaceri de escrocii care se pretind a fi, care arunca perdele de fum peste toti, ca sa poata ei fura mai bine. Cu cat ne vom desptepta mai repede, cu atat vom gasi mai usor calea de a ne fi mai bine, care nu este manifestarea permanenta a nemultumirii, ci este legata de munca, de creativitate, de strategie. Atata timp cat, in aceleasi conditii, unii sunt profitabili, altii nu, calea este sa invatam de la cei profitabili, nu sa-i bagam in aceeasi oala cu escrocii si hotii, sa criticam mereu, indiferent ce, fara a incerca sa facem ceva constructiv!

Raspunde

***

Trimis de s63 la 20 Decembrie 2009 22:21:23

Vantu.....un geniu?putin probabil.....cum a facut bani? daca nu a fost un geniu atunci a fost totusi suficient de inteligent ca sa-si dea saema ca romanii sunt suficient de prosti si dornici de a se imbogati peste noapte cu un efort minim ca au o memorie foarte scurta incat sa uite repede de tepele date anterior in domeniul bancar (Bancorex,Caritas.....)toti il critica il huiduie ....dar ma intreb .....o fi obligat el pe cineva sa isi depuna economiile la FNI....nicidecum au mers singuri dornici ca majoritatea romanilor de a face multi bani peste noapte fara sa munceasaca .Personal il admir pe acest om ......multi il numesc hot.....dar nu cred ca se incadreaza la aceasta categorie .....mai degraba ar putea fi numit profitor.....s-a imbogatit profitand de prostia unora

Raspunde

vantu

Trimis de machiaveli la 19 Decembrie 2009 20:55:34

Vantu ca si alti fosti infractori, este numarul unu la facut bani. lor nu le pasa si nu au frica, au riscat si risca, au castigat. Astea sunt timpurile in romania.
Hoti si jmenari o duc bine, pa.

Raspunde

SOV

Trimis de Eu la 11 Decembrie 2009 09:03:29

Nu stiu pe cine sustine SOV. O fi Basescu, o fi Geoana, or fi amundoi ? Doar el stie. Oricum omul e inteligent si stie ce face. Mai bine sa avem rechini ca el in economie sau finante, decat oameni care habar nu au ce fac si distrug, uneori fara sa stie, ecomonia nationala prin activitatea lor irationala. SOV e evident un om rational si are marele avantaj de a nu sti sa piarda. De astel de oamneni are nevoie tara, nu de oamenii promovati intens pe toate televiziunile, oameni care nu aduc niciun avantaj economic sau de moralitate Romaniei.

Doar parerea mea.

Raspunde

hotuuu

Trimis de anonim la 10 Decembrie 2009 21:49:06

in anul 2001-2002 cum ati reusit sa furati actiunile angajatilor de la Malbera prin Gelsor???huuuaaa hotzuleee

Raspunde

S.O.S. Vantu

Trimis de Nelu la 10 Decembrie 2009 07:25:21

Un singur adevar pe vremea cand era scolar se facea scoala, in rest minciuni , manipulare, chestia cu calculatorul este ... boala

Raspunde

in ce calitate povestesti stimabile...

Trimis de Val ANASTASIU la 9 Decembrie 2009 13:01:30

Despre Brilliant mind..corect dar in cel mai negativ sens cu putinta. Despre MORALITATE, un banc ieftin din gura acestui TIPP.Viitor PRESEDINTE, rid si curcile. Sfaturi de la domnia sa, da corect CUM SA MAI MANIPULAM UN PIC OAMNEII in DIRECTIA PORPRIEI INAVUTIRI. Domne nu esti bun nici macar pentru lectura si inca una ..SUNT ATITIA OAMENI BOGATI de nici ca-ti poti imagina DUMNETA...despre AVUTI asta-i alta poveste cu alte personaje..si inca una de final..l-ai facut pe naivul de GEOANA ca in curtea scolii..iar in continuare... ESTI TINTA FALSA A LUI BASESCU..RELATIA CU ACESTA ESTE EXCELENTA...numai fraierii nu observa aceasta mica scapare. Tare sunt curios despre CV-ul dumitale inainte de 1989...nu cel publick..SALUTARE SI NU uita roata se invirteste mai repede sau mai incet.

Raspunde

doamne iartama

Trimis de Angelito la 9 Decembrie 2009 11:19:11

Cine *** sa te ea te-ar alege pe tine presedinte.Sweet dream noob:O

Raspunde

presa

Trimis de ardelean la 9 Decembrie 2009 11:10:03

cum vantu nu stie sa manevreze un calculator, si in aceasta situatie sunt multi romani, cum crede el ca presa scrisa va disparea? in urmatorii 10 ani nici vorba; chiar credeti ca va crede cineva cand spuneti ca nu veti baga bani in aceasta tara? chiar m-as bucura sa lasati budureasa asa cum e si nu distrugeti acea zona cu brucitul atat de rar in lume;

Raspunde

Amoral sau imoral ?

Trimis de Zebra la 9 Decembrie 2009 08:11:53

Mai că-mi veneau lacrimile citind interviul ăsta "lustruit". Cine-l crede ? Pe om îl caracterizează faptele , nu vorbele !" Dumnezeu i-a dat omului vorbirea ca acesta să-şi ascundă gândurile!". Nu cred o iotă din cinismul său caruia is-a dat o patină de realsm crud. Am constatat că oamenii care au un handicap fizic sunt mai răi decât ceilalţi,datorită complexului de inferioritate. Deci nu cinic, ci complexat ! Iar "bunul renume" nu se datorează unei ofensive mediatice. Nu inspiră încredere şi, dac-aşi avea ocazia să fac o afacere cu mr. SOV aşi ieşi imediat din ea cât timp mai am haine pe mine.

Raspunde

• Traducere

Trimis de Vasile la 9 Decembrie 2009 09:22:35

Am citit aici http://blog.e-moka.eu/?p=1730 varianta tradusa si completata a interviului :))

• Mafiotul

Trimis de Costi la 9 Decembrie 2009 10:45:09

A raspuns ca un adevarat mafiot... poate lichida cu sange rece orice partener/dusman, fara sa aiba resentimente. La ce ai mentionat cu handicapul fizic, nu sunt de acord.

Vantu

Trimis de Spartacus la 9 Decembrie 2009 08:11:06

Va place sau nu,individul asta e un model pentru cei care vor sa devina puternici.Are oua,stie ce vrea si face tot ce trebuie sa supravietuiasca in orice conditii.Merita felicitat pentru atitudinea de luptator pe care o abordeaza in permanenta.Daca puteti fiti si voi ca el(in loc sa spuneti ca struguri sunt acrii din cine stie ce principii morale).

Raspunde

• din pacate

Trimis de MirceaA la 9 Decembrie 2009 11:24:01

din pacate, sunt multi ca tine, care vor sa devina "puternici" prin orice mijloc. Si Hitler a fost puternic... il apreciezi?

• Hitler?

Trimis de Sake la 9 Decembrie 2009 13:41:18

Hitler, zici? Ce spui, atunci, de Basescu?

• oentru shake

Trimis de Angelito la 9 Decembrie 2009 14:53:31

Esti prea prost frate sa traiesti cum *** sa compari pe hitler cu base.apropo stii cine e hitler...:|

ATENTIE

Trimis de cleverborg la 9 Decembrie 2009 07:49:54

"Eu comit doar fapte necesare, nu fapte bune. Din acest punct de vedere, mă puteţi eticheta drept amoral."

Daca sunteti ATENTI, puteti vedea REALITATEA lui. E alta decat visul vostru.

Raspunde

• amoral

Trimis de MirceaA la 9 Decembrie 2009 11:25:12

amoral e la limita... el este imoral, nu amoral.

post scriptum

Trimis de ciupi la 9 Decembrie 2009 07:26:32

cat despre faptul ca nu stie sa deschida un computer, ce sa comentez?! se face de hai pana si in lumea prostilor...

Raspunde

i-auzi la el!

Trimis de ciupi la 9 Decembrie 2009 07:21:10

individul nu iubeste prostii si betivii! pe excroci, pe mincinosi, pe puturosi, pe lingai - stiti, specimenele alea care pupa locuri intime - te pomenesti ca ii admira chiar. am crezut pana acum ca doar prostia este fudula, constat cu jena ca m-am inselat...

Raspunde

hotuleeee

Trimis de sergiu la 9 Decembrie 2009 06:08:26

ai furat banii la 350.000 de romani simpli cu FNI-ul tau.Si in locul tau la puscarie sta Maria Ioana Vlas....hotuleee,banditule,la inchisoare cu tine!!!!

Raspunde

• VINTU

Trimis de NIC la 9 Decembrie 2009 09:44:10

NU VA SUPARATI OAMENI BUNI DAR PE CEI CARE AU INVESTIT IN F N I NU CRED CA I-A OBLIGAT NIMENI SA INVESTEASCA.AU FACUT-O DE BUNA VOIE.BA UNII SI-AU VANDUT CASELE PENTRU CA VOIAU SA CASTIGE CAT MAI MULT !

• prosti

Trimis de caiverzipepereti la 9 Decembrie 2009 12:53:40

Cei 350 mii au fost prosti si mai ales lacomi,cine ia pus sa-si vanda casele si sa joace la FNI?Ei nu stiau ca orice presupus castig presupune un risc?Daca nu esti jucator si nu stii sa pierzi (a se citi nu risca mai mult decat iti permiti sa pierzi) ,stai acasa si nu te baga unde nu iti fierbe oala.

TU PRESEDINTE? HA-HA-HA!

Trimis de Pesticidul la 9 Decembrie 2009 06:03:01

DA! DE CELULA, LA JILAVA! BORFASULE!

Raspunde

Am citit inca odata ...

Trimis de kermit la 9 Decembrie 2009 05:46:04

.... si inteleg ca individul intr-adevar cum spune nu e om de afaceri. El e doar PARAVANUL ... IEPURELE .... Cine ii sunt papusarii? E o intrebare la care s-ar raspunde doar daca am avea o JUSTITIE CREDIBILA.

Raspunde

adevarul

Trimis de Alex la 9 Decembrie 2009 04:46:59

SOV tremura mai rau ca un vibrator ca a intrat iar Basescu. Bine mai era pt el sa fi castigat Geoana si sa-i protejeze martorii in continuare. A lasat mii de oameni in strada si mai si apare cu articole cretine. El isi permite sa spurce si aici activitatea lui Basescu. Un hot si un nesimtit si sper sa fie coleg de celula cu Voiculescu sa nu-i mai vad nici pe ei nici televiziunile lor.

Raspunde

• SOV

Trimis de Laur la 9 Decembrie 2009 14:28:53

Tu nici acum nu te-ai prins ca Vantu joaca cu Base? Chiar crezi in feti frumosi si zane? Fraierica de Geoana a picat in plasa.

Al doilea banc pt. d-NUL Vantu !

Trimis de Kermit la 9 Decembrie 2009 04:28:23

Intr-un parc doi depunatori la FNI trag de vreme. Dupa un timp unul dintre ei incepe sa scuipe. Ce ai ma, il intreaba cel de-al doilea? Numai la Vantu te gandesti?

Raspunde

Un banc pt. d-NUL vantu'

Trimis de Kermit la 9 Decembrie 2009 04:18:07

Ce mosteniri a lasat d-nul Popa, administratorul GELSOR?
D-nului Vantu i-a lasat capitalul, iar depunatorilor paguba.

Raspunde

crisa@yahoo.com

Trimis de Cristina la 9 Decembrie 2009 03:16:56

da un click pe http://designmylaptop.ro/inscrieri/53d5febde75e6b8765f1919e88af8a0c/ si ajuta o fetita sa castige.Da un vot si lasa si un comentariu daca iti place

Raspunde

E nevoie de terapie

Trimis de Draculin la 9 Decembrie 2009 03:14:50

Nu exista posibilitatea ca o persoana ca cetateanul Vantul sa iasa presedinte, ar insemna sa conduca o tara de prosti, ceea ce ar fi in contradictie cu propriile valori....insa cred ca jongleaza cu aceasta idee.

Raspunde

• tara de prosti

Trimis de cineva la 9 Decembrie 2009 08:54:55

oricum, daca va fi validat basescu, suntem o tara de prosti, nu-ti mai face iluzii

• pt. cineva

Trimis de MirceaA la 9 Decembrie 2009 11:28:26

daaa, mult mai destepti eram daca votam valetul domnului Vantu, pe Mircica.

vai mama ta

Trimis de arthur la 9 Decembrie 2009 02:33:09

Nu-i plac prostii si betivii,ok bucura-te de timpul asta din libertate si de viata,ca timpul tau este aproape nenorocitule si nespalatu-le!!!!Sper ca ai inteles !!!

Raspunde

Jalnic caracter

Trimis de americanu la 9 Decembrie 2009 02:11:25

Sa crezi ca fericirea se termina la 30 de ani....SOV, ai nevoie de medicamente , nu de afaceri! Soarta finala a Ecscrocului.....

Raspunde

Ti-am sesizat inteligenta!

Trimis de Isul la 9 Decembrie 2009 01:36:05

Desteptule!Cate milioane de euro ai cheltuit finantand niste diversionisti si demagogi.Tu poti deveni presedintele unei tari de tampiti(doar astia te-ar putea alege)Am vazut ca deja ai admiratori,i-ai cucerit inteligentule!Sa nu uit,in R.Moldova vei organiza alt FNI?Daca doresti asa ceva actioneaza inainte de a veni N.Popa in Romania,ca atunci n-ai s-o mai faci pe desteptul.

Raspunde

Roaga-te tu la Dumnezeu sa nu te linseje lumea.

Trimis de Apropos la 9 Decembrie 2009 00:41:38

Asta asa ca un sfat prietenesc.
Numai in ROmania mai ai sansa sa vorbesti in libertate.

Raspunde

da

Trimis de mo la 9 Decembrie 2009 00:30:38

n-am auzit niciodata pe nimeni - poate, uneori numai pe CTP, sa vorbeasca asa. Nu stiu ce face, care-i sunt businesurile, ce o sa devina ori ce i se reproseaza, dar omul asta vorbeste limba romana impecabil. Se vorbeste pe sine impecabil. Chapeau!

Raspunde

• dada

Trimis de mo la 9 Decembrie 2009 00:50:34

si e, daca stam sa ne deschidem un pic mintile si sa le bagam in priza pe interviul asta, un tip care face fronda de la anii astia pe care ii are; care isi permite sa o faca si, probabil, asa a fost intotdeauna, iar batalia ori lupta lui e in tara lui Ramai cine esti, ca nu-i obligatoriu nevoie sa aduni ori sa adaugi la ce ai. N-o fi abdicat deloc nici de la cine stie despre sine ca e, nici de la ce vredem noi acum ca, public, va fi devenit. Si daca folosim macar putin creierul ca sa pricepem ce-o mai fi si asta, putem spune chiar, ca rupe ritmul ramanand fixat in directia lui, dar intr-un stil ametitor, greu de reprodus, aproape imposibil de tradus - pentru ca limbajul e doar al lui, al lumii lui intime, si nu-l vom putea percepe decat, poate, accidental, prin cuvinte ca astea, ori prin cine stie ce intamplare de a-l intalni. E mai modern decat pare la prima citire. E mai subversiv decat un tanar entuziast, mai violent decat orice modernist public, e unu' care are taria de carcater de a ramane el insusi. Ce mi-ar placea sa invat la scoala lui... hmm ar fi un choz de mare onoare.. Makes sense to anyone ca mai bine ne-am deschide urechile si nasul si ochii, decat sa ne dam cu parerea? Multumesc ziarule, pentru interviul asta. E un moment.

Cinic, destept sau norocos si malefic?

Trimis de VIITOARE MOGULEASA la 9 Decembrie 2009 00:23:47

Ai dreptate SOV-ule, numai prostii sunt fericiti la 54 de ani, he, he, he foamea si vointa pot face minuni din tine cateodat'.....macar bani sa faci.....cum naiba un asa MOGUL habar n'are sa lucre' cu calculatorul?

Raspunde

Bate vantu a saracie !

Trimis de George la 9 Decembrie 2009 00:23:42


Fereasca Dumnezeu sa ajunga Vantu presedinte
pentru ca ar fi vai si amar de Romania.

Raspunde

• !?!?!?

Trimis de Andrei la 9 Decembrie 2009 07:19:31

NU-I ADEVARAT, AR FII MAI BINE CACI ASTA NE-AR VINDE CU TOTUL. INDIFERENT CINE NE-AR CUMPARA.

d-l vantu

Trimis de vasile la 9 Decembrie 2009 00:14:51

D-le Vantu stati linistit nu aveti nici o sansa sa deveniti presedinte....un om netransparent si nesincer ca dumneavoastra nu ajunge departe...puteti sa nu va stresati, romanii nu ar face acesata greseala de a va alege ...

Raspunde

vrabia malai admireaza

Trimis de Suge_tar la 8 Decembrie 2009 23:49:34

Si eu va admireste superb! Esteti idolul meu. Va rog, catindati la prezidentie. Sa traieste toti bugetari mai bin decit la privat. Normal. Bugetar.

Raspunde

admiratie

Trimis de hmmm roman din romania la 8 Decembrie 2009 23:35:58

NU e cinic, uraste betivii si eu urasc betivii, uraste prostii si eu urasc prostii, in ochii mei imi par un om normal, in ochii mei si el imi pare un om normal, sunt bugetar pentru ca la privati e prea mult furt ..patronul te angajeaza pe bani putini iti da mai multi..vitorul e negru...daca va exista, la stat salariu mic, transparent total viitorul cenusiu...omul chiar mi-a placut prin ce a spus prin ce gandeste si cred ca seman cu el in gandire...diferenta..diferenta tine de noroc....si de...varsta...si de bani..si mai ales de faptul ca eu sunt fericit alaturi de familia mea...imi pare rau pentru acest om, personal cred ca Romaniei ii trebuie un om drept care sa comita dreptate indiferent de consecinte....3 generatii...inseamna 90 de ani...nu-si va vedea visul cu ochii...salutari d-lui SOV si respect...cred ca esti singurul care ai reusit sa spui adevarul in fata, adevarul a ceea ce esti si adevarul a ceea ce gandesti si pentru asta te respect

Raspunde

• salutari domnule SOV

Trimis de MMM la 10 Decembrie 2009 00:19:41

Felicitari domnule Vantu! Un om inteligent, cult, carismatic a carui vina e ca facut bani...pai de ce nu faceti si voi?... Imi scot palaria, stimate domn...

• Aha ...

Trimis de Sharky la 10 Decembrie 2009 00:28:08

... tu esti unul din multii cretini sponsorizati de contribuabili. Si totusi esti un si mai mare prostanac sa-l respecti pe un borfas ordinar ca SOV ...

stiu

Trimis de luci wind la 8 Decembrie 2009 23:24:21

KA DACA IESEAI PRESEDINTE NE PUNEAM TOTI...PROTEZE DE LEMN...HAI SICTIR CA ESTI PE DUCA

Raspunde

.....

Trimis de goagalitz la 8 Decembrie 2009 22:43:47

Soarta. Nu erau privatizari, vantu nu avea bani si nu putea finantza un prostanac. Nashpa: cu toate posturile tv detinute de el, nu a putut sa prosteasca un popor. Dar in ce tzara va pleca vantu? In Indonezia? Nu mai finanteaza realitatea.... dar antenele?

Raspunde

.....

Trimis de goagalitz la 8 Decembrie 2009 22:38:07

http://www.capital.ro/articol/s-o-vintu-am-intrat-in-business-de-foame-128922.html

Raspunde

`dea Dumnezeu !!!

Trimis de FULGERUL la 8 Decembrie 2009 22:11:09

"Stimati concetateni", atata timp cat la noi domneste prostia, idiotenia..., oamenii au uitat sa munceasca, vom trai foarte greu! La votare oamenii au asteptat mita, 4 cutii cu pate, 1 galeata cu sigla"PDL", cateva haine second hand, pentru cei care nu au tinut post s-a oferit salam "mezel", sticle cu ulei, chefuri electorale si bineanteles bani (de la 10 la 50RON)!
Asta este tara noastra, fara caracter si ne mai miram de clasa politica!!!!!!
Alegeti-l pe VANTU, poate din experienta lui va impartasi si "cetatenilor". Eu stiu ce inseamna sa nu ai mancare, niciodata nu am asteptat mila, am luptat sa traiesc!!!!!!!!!!!!!

MAI AM INCREDERE IN TARA MEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raspunde

va fi

Trimis de maniax la 8 Decembrie 2009 22:07:37

sa mori de foame...........ti-o promite romania
din parinti nesimtiti car e nu au avut bunul simt sa te abandoneze

Raspunde

Putina psihanaliza

Trimis de Sigmund la 8 Decembrie 2009 22:02:49

Daca analizezi felul in care raspunde, iti dai seama ca e un sociopat fara sentimente.
El nu a facut banii de foame, e a facut banii din cauza urii, daca unii oameni din ura pentru altii, ajung batausi, el fiind incapabil fizic sa devina un bataus, se foloseste de bani pentru a controla si umili.
Isi compenseaza astfel complexele de inferioritate cauzate de defectele fizice.
El nu a facut nimic pentru nimeni, si nimeni nu va face nimic pentru el, decat daca este motivat financiar.Din acest motiv nu are incredere in cei din jur si este singur si nefericit.
Ii priveste cu neincredere si dispret pe ceilati deorece crede ca toti oamenii mint si fura, dar nu sunt la fel de destepti ca el.

Raspunde

• ai dreptate

Trimis de leonte la 8 Decembrie 2009 23:50:23

Excelent punctat.

• SOV

Trimis de Iorgu la 9 Decembrie 2009 00:05:19

Cred ca ai dreptate. Din cat imi spune mie experienta de viata, ai perfecta dreptate. As mai adauga faptul ca e un borfas din nastere, a mai facut puscarie si in alt regim. Iar in privinta aprecierilor despre scoala, el care a ajuns doar magazioner (delapidator) la viata lui nu are cum sa faca judecati de valoare. Erau alte timpuri, alte tehnologii. Observati ca afirma cu mandrie ca nu stie sa deschida macar un computer. Ori computerul de azi e cel mai banal ajutor. E utizabil chiar si de catre prostanaci.

• total deacord

Trimis de nemes la 9 Decembrie 2009 00:27:51

+1

• nu!

Trimis de Marian la 9 Decembrie 2009 01:28:37

n'oi fi eu PD-L-ist, dar va asigur ca acest om zice ce zice si stie ce face. Nu se ascunde dupa nimic si foloseste inteligenta care in ziua de azi se estimeaza a fi supraartificiala. Atata tot.

• SOV

Trimis de Virgil la 9 Decembrie 2009 04:45:35

Ai mare drepatae!!

Vantul....un fel de Mega Base

Trimis de Dupres des Valoise la 8 Decembrie 2009 21:42:13

CAPITAL este revista de business sau de promovat infractori?

Raspunde

VANTU PRESEDINTE

Trimis de Amalia la 8 Decembrie 2009 21:41:46

VOTAM, VOTAM, VOTAM SI CASTIGAM.
Eu il vreau presedinte. Poate reusesc sa traiesc in tara asta.

Raspunde

Biografie

Trimis de Alfi la 8 Decembrie 2009 21:19:54

Mi-ar place sa apuc ziua cand vom avea o biografie a D-lui SOV. Personal cred ca este doar partea VOIT vizibila a ice-bergului.

Raspunde

Din Pacate

Trimis de Radu la 8 Decembrie 2009 20:37:45

Din pacate pt noi domnul SOV are perfecta dreptate: nu poti face afaceri fara sa stii sa te "descurci", caci de inghit rechinii, de la cel maimic pana la cel mai mare. Daca nu dai spaga sau nu ai relatii nu poti face nimika. Ne place sau nu asta este purul adevar. Sunt si eu om de afaceri si tre sa dau la fiecare pas pliculetul, mai plin sau nu, dar tre sa-l dau. Suntem o tara cu mentalitate corupta: de la cel mai mic pana la cel mai mare. Incercati dragi romani sa faceti afaceri, sa creati locuri de munca si veti vedea cu traiesc pe spatele dvs. o multime de capuse, care te sug de bani (se stie bine ca atunci cand vine Garda Financiara in firma nu pleaca fara o mica amenda, quantumul amenzii este si in functie de pliculetul dat). Toti cei care au putina putere (din organele statului) te vor face sa regreti ziua in care te-ai apucat de afaceri.

Raspunde

• Statul ne fura pe toti

Trimis de alt om care incearca sa faca afaceri in Ro la 9 Decembrie 2009 09:04:49

ai perfecta dreptate. Cu siguranta cei care se multumesc cu statutul de angajati ai cuiva, chiar si ai statului, nu au cum sa aiba o viziune de ansamblu a realitatii din Ro, dar in secunda in care ai pus piciorul in lumea afacerilor incep toti sa traga 10 piei de pe tine. Iar "conducerea cretina" "te sustine" cu impozitul forfetar.

sori ovidiu vantu

Trimis de andrii doru emil la 8 Decembrie 2009 20:31:11

extraordinara a doua fotografie cu SOV ,ochi melanconici,profunzi,calzi:interviul arata o persoana inteligenta cu simtul umorului:poate ar trebui sa faca mai mult pentru ceilalti,din perspectiva averii dumisale.
un adversar al mogulilor

Raspunde

...

Trimis de ionut la 8 Decembrie 2009 20:20:56

E FOARTE INTELIGENT DOMNU S.O VANTU MIAS FI DORIT SA POT STA PE LANGA EL ....SUNT MULTE LUCRURI DE INVATAT...BUNE

Raspunde

miliardar? in Euro? SOV?

Trimis de Pisti la 8 Decembrie 2009 20:20:30

E greu de inteles ce scrieti voi aici atata timp cat in topul Forbes ce include TOTI miliardarii in DOLARI, nu euro, nu apare decat 1 singur roman: Patriciu. De unde si pana unde diferenta asa de mare intre Forbes si Capital? Cum reusiti voi sa umflati si sa ne prezentati infractori care inca promoveaza inselaciunea spunand ca in Romania nu poti face afaceri cinstit? Ei reduc totul la valorile personale: incultura, analfabetism si hotie. E absolut incredibil cum o revista ce se promoveaza a ¨oamenilor de afaceri¨ promoveaza hoti si infractori prezentandu-i ¨latifundiari, oameni de afaceri, intreprinzatori¨, etc.
Azi am intrat pe situl Dv. pentru ultima oara, ca sa nu mai spun de cumpararea ziarului in perioada cand sunt in Romania.
RUSINE!!!

Raspunde

Sorin Vantu

Trimis de Vali Americanul la 8 Decembrie 2009 20:09:33

E plin de intelepciune, merita tot ce are, are umor, macar spune pe fata unele lucruri nu se fereste ca altii. Respect profund

Raspunde

Omul asta este un D~O~B~I~T~O~C

Trimis de Al la 8 Decembrie 2009 20:02:50

Acest c~r~etin a fost ajutat de toata securitatea sa faca banii.(astea sint fapte, nu speculatii)
Dupa care a intrat in functiune "Hagi al Finantelor", adica v~a~gabondul de Vacaroiu care a dat o tenta legala la hotia asta.
Acest c~r~etin era pe scaunul electric in SUA iar in tarile din vest era la puscarie la ora asta.
N-are mentalitate de patron ci de femeie de serviciu.

Raspunde

INTERVIU

Trimis de ADELINA la 8 Decembrie 2009 20:02:10

Interviul seamana perfect cu o telenovela ieftina si este complet aiurea pentru o publicatie ca a dv.
Un fel de om care nu stie porni un calculator si mai grav indeamna practic tinerii la actiuni antisociale,pai daca nu pot face bani in mod onest atunci el sugereaza o gramda de alte posibilitati nicidecum a face ceva pentru schimbarea conditiilor.Complet fals ce spune acest individ dubios ,puteati lua interviu pe aceste teme la multi de tineri care fac afaceri in Romanai respecta legile si chiar fac bani.
Cu inca cateva asemenea incursiuni va faceti revista de cacao.

Raspunde

• n-o lua adliteram

Trimis de IQ100 la 8 Decembrie 2009 21:23:58

eeee, nu stie sa deschida un calculator....asta e limbaj diplomatic, s-ar traduce prin "n-am chef sa-ti spun ce site-uri accesez si pentru ce anume"...sa schimbi sistemul in Ro? fi serioasa....multime de tineri care castiga legal? da, poate EBA

hot

Trimis de adina la 8 Decembrie 2009 19:59:22

E cel mai mare hot al tarii! Saracii oameni care au pierdut banii la FNI si au ajuns la Vantu ...

Raspunde

nesimtit

Trimis de gaby la 8 Decembrie 2009 19:55:43

vorbeste despre oameni talhari ?? el ??care e cel mai mare talhar??are mult tupeu nesimtitul asta.sper sa il infunde basescu ...

Raspunde

corect

Trimis de george la 8 Decembrie 2009 19:43:36

mie mi-a placut interviul si raspunsurile, evident.

Raspunde

• Cu un inteligent... mergi si la pierdere...

Trimis de 9a la 8 Decembrie 2009 20:55:23

Trist, dar si mie mi-a placut. Desi n-am inteles cum de l-a sustinut pe Geoana. Are mare dreptate referitor la neo-cultura...

diagnostic

Trimis de xxl la 8 Decembrie 2009 19:30:12

maniaco-depresiv cu nuante paranoide.

e sinistru ca stfel de indivizi au capatat putere, printr-o politica fiscala incoerenta a statului.

pe de alta parte si eu cred ca privatizarile stihinice au adus cele mai mari prejudicii tarii si cetatenilor sai ( constat ca acest concept- de cetatean-este complet strain d-lui vantu ...).

acest interviu este dovada cea mai clara a caracterului oligarhic si cleptocratic al societatii romanesti.

intr-o meritocratie democratica nimeni nu ar lua interviu unui astfel de domn...si nici acesta nu ar avea motive sa isi dea ifose prin gazete...mai bine la consultatie si tratament ..

;))

Raspunde

o comparatie care nu are este posibila

Trimis de fanel la 8 Decembrie 2009 19:15:42

SOV afirma ca la 25 de ani a facut tot ce i-a stat în putinta sa-si castige existenta, fara a-si alege mijloacele. Secretul sau in afaceri e norocul! La 25 de ani si Bill Gates a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a-si castiga existenta, dar a ales calea afacerilor cinstite, a muncii indarjite si a creatiei in folosul semenilor. Un escroc fara scrupule nu poate fi comparat cu un adevarat om de afaceri cum este Bill Gates. Probabil ca acesta este si motivul pentru care nu-i plac lui SOV computerele. Apropo, sa nu uite ca Dumnezeu nu bate cu batul, dar asta cred ca a aflat-o deja, l-au ajuns blestemele pagubitilor de la FNI.

Raspunde

• nu-i chiar asa

Trimis de leonte la 8 Decembrie 2009 23:53:14

Esti naiv, mamicuta lui bilut lucra pe la IBM, si nu ca spalatoare.

• gates family

Trimis de north of 60 la 9 Decembrie 2009 10:41:54

Informatie gresita. D-na Gates, mama lui Bill lucra pentru guvernul federal. Bill Gatres a cumparat prima platforma operationala PC de la un medic veterinar pentru aproximativ $ 50,000. A lucrat cu inca un asociat, da, este adevarat, intr-un garaj vreme de un an si au imbunatat-o aducand platforma la stabiul Beta. D-na Gates a recomandat platforma unei comisii federale pentru evaluare desi aia nu pricepusera nimic. Platforma a fost adoptata in numar limitat, dar, vendorii de PC-uri care incepusera sa apara pe piata aveau nevoie de un system operational stabil. De acolo a inceput Bill Gates afacerea adevarata. Nu vad nici cea mai mica urma de coruptie sau trafic de influenta. e este rau in declaratia "fiul meu a construit chestia asta, va rog sa o verificati si sa o evaluati". Cred ca este perfect normal.

• Bill Gates

Trimis de eusitu la 11 Decembrie 2009 20:55:28

Mama lui a intervenit la Presedintele IBM pentru a cumpara softul de la firma fiului ei. Fara ea nu ajungea atit de bogat. http://prospectingprofessor.blogs.com/prospecting_professor/2005/12/bills_billions_.html

vantu presedinte

Trimis de ciprywee la 8 Decembrie 2009 19:13:19

http://www.e-album.ro/membru.php?id=20701

Raspunde

• ***

Trimis de ala la 8 Decembrie 2009 21:15:56

vezi ca mai ai mult pana castigi ceea ce vrei. Ori esti puber ori handicapat...

Admir

Trimis de Xenocid la 8 Decembrie 2009 18:28:44

Nu ati vrea Domnule Vantu sa fiu mana dreapta a Dumneavoastra sa eliminam prostia din tara. Dar, totusi sa lasam cativa sa le luam si taxa pe prostie.
oricand la mail: cooperativa_munca_in_zadar pe yaho punct com

Raspunde

vintu

Trimis de emma la 8 Decembrie 2009 18:04:18

tare as vrea sa nu mai aud de EL,mie sila,imi vine sa vomit...

Raspunde

Profetii din viitorul ne prea indepartat

Trimis de Oracolul din Paris 30_si_ceva la 8 Decembrie 2009 17:49:42

Vrabia malai viseaza! Vantu, sa te bata Dumnezeu pentru toti oamenii pe care i-ai inselat, ne rugam sa te duca acolo unde iti este locul si meriti cu prisosinta! Cum, nu ghicesti unde? Chiar ai si de unde alege: un loc are gratii si altul scanduri, cu mai mult sau mai putina verdeata! Clar? Duce-te-ai mai repede acolo, fara sa mai ramana vreo urma de-a ta sau de a neamului tau! Sa nu treaca 2010 fara implinirea dorintelor tuturor (celor pagubiti de tine si de clica ta)!

Raspunde

• lui Oracolul din Paris

Trimis de bendis2@hotmail.com la 8 Decembrie 2009 19:54:46

asa sa-i ajute Dumnezeu! Universul nu doarme si pamantul se-nvarteste, asa ca o sa-i vina si lui SOV randu'... Un intelept spunea ca "si daca ti-e bine, si daca ti-e rau, intr-o buna zi o sa se schimbe lucrurile... "

bravo!

Trimis de Matei la 8 Decembrie 2009 17:19:55

bravo Sorine! Cinstit si lautareste , asta interviu, la subiect fara fandoseli de rapandule de doi lei.
Si daca ar ajunge presedinte eu sunt sigur ca am deveni cei mai tari din Europa. sau l-am impusca in cateva zile......

Raspunde

• fritilaria61@yahoo.com

Trimis de clau la 8 Decembrie 2009 17:45:20

Sa inteleg d-le Matei ca nu ai fost pagubit de FNI, ca nu imi explic gandirea ta prostesca. Are dreptate SOV cand spune ca nu se mai face scoala azi. Tu esti un exemplu.

• pagubitii FNI

Trimis de IQ100 la 8 Decembrie 2009 21:27:18

sunt excat in capatul opus castigatorilor FNI....eu unul, impartial precum NICK-u-mi, n-am depus la FNI...asa ca da, exista nepagubiti FNI, pt ca n-au depus, pentru ca, no offense, ma intelegi,....

vantu

Trimis de eu la 8 Decembrie 2009 17:11:34

un mare mare idiooooooooooot

Raspunde

• Tu... un mare invidioooos...

Trimis de 9a la 8 Decembrie 2009 20:57:39

de ce e ***?! poti demonstra?

daca, daca

Trimis de Andrei la 8 Decembrie 2009 17:08:04

Daca ar ajunge Vantu presedinte
Ne-ar amaneta pe toti si nu l-ar prinde
:)

Raspunde

Ramasesem cu impresia ca e inteligent

Trimis de Al la 8 Decembrie 2009 17:07:09

Ramasesem cu impresia ca Vintu e inteligent dar asa incep sa-l inteleg pe Basescu cu mogulii si prostanacii.
Nu-mi imaginam ca sa existe cineva in Romania care sa sustina ca privatizarile au fost o greseala.
Poate ca si uciderea lui Ceausescu a fost o greseala?
Poate ca era mai bine sa traim mincind dupa cartela?
Nu?
Ce bine era sa ai cartela de mincare, 2ore de TV cu Ceausescu, sa nu ai cu ce sa te imbraci si sa ai un serviciu infect, fara nici o

perspectiva.
Ce cool era sa mergi pe stadioane si sa strigi lozinci.
Uite care e treaba:
Daca vrei sa vorbesti despre greseli atunci te ajut sa iti formulezi ideea:

Privatizarea, NU PRIN BURSA, a fost greseala #1 in Romania de dupa 1989.
Asa au ajus uzine si patrimonii imense pe mina unor aventurieri si tzepari, prieteni cu PSD.
Daca ati fi privatizat prin bursa alta era treaba si toata lumea era happy.
Sper(sper) ca domnul Vintu sa fi inteles ca nu mai erau fonduri in 1989 sa sustina ,prin stat, tot mastodontul asta.
Proiectul economiei socialiste era un rateu, o aberatie.RO nu era in stare sa faca un casetofon in 1989, nu era in stare sa faca nimic.Nici

macar o masina. Aminteste-ti Lastunul.

O bila neagra de la mine SOV.
Te credeam mai destept.

Raspunde

ex-Puscarias

Trimis de miticosul la 8 Decembrie 2009 17:01:58

NU cred ca un ex-puscarias poate ajunge Presedinte. :) In schimb, poate fi ceva mult mai rau - manipulator de Presedinte. ;-)

Raspunde

basme

Trimis de paduche la 8 Decembrie 2009 16:52:28

Nu e cazul sa credem chiar tot ce declara cetateanul Vantu' desi unele afirmatii pot fi adevarate. Ramane la latitudinea fiecaruia ce crede si ce nu, iar pe ansamblu mi se pare cam ciudat interviul, mai ales prin partile in care se face morala.

Raspunde

kalo@yahoo.com

Trimis de kalo la 8 Decembrie 2009 16:37:58

Sa fi tu presedinte ar mai lipsi si ar fi perfect. Poate dupa ce inveti sa te barbieresti. Ce parere ai?

Raspunde

CINECREZICATE VAVOTA?

Trimis de VOTANTU' la 8 Decembrie 2009 16:16:01

CINECREZICATEVAVOTA?!

Raspunde

SOV...

Trimis de Raul... la 8 Decembrie 2009 16:12:37

Tu poti sa devii presedinte pe viata intr-un singur loc. Five feets under este locul perfect pentru tine. Si sigur il vei avea nu peste mult timp. SUCCES!

Raspunde

Oare nu gresim capital promovand modele prafuite

Trimis de dAN la 8 Decembrie 2009 16:07:30

Inteligenta fie ea si mediocra nu justifica furtul.
Oare acest om trebuie promovat ca model moral pentru tinetii nostri?
Asta e tot ce poate da romania?
Stim oare ca acet domn are la activ o comdamnare cu suspendare pentru afacerea cu branzoici.
De ce existenta vorbeste dumnealui ca si-a castigat? nu e singurulcare muncea inainte de 90 ..sa fim serioasi acest om a FURAT..si tot esafodajul se sprijina pe un singur punct de vedere //FURTUL.... CAPITAL aveam mai multe pretentii de la dvs..... promovarea acestorm modele morale indoielnice face rau societatii .

Raspunde

cum ramane cu declaratiile incredibile....

Trimis de john la 8 Decembrie 2009 16:00:28

....si dezvaluirile senzationale care trebuiau oferite pe 7 decembrie? a, nu se mai dau ca a iesit Base presedinte? vai ce pacat....catamai mogulul s-a facut mic-mic si se roaga ca Popa sa nu scape porumbelul...SOV-ule, nu te prea vad bine...

Raspunde

un escroc ordinar

Trimis de daniel la 8 Decembrie 2009 15:58:20

un escroc ordinar a ajuns sa dea sfaturi oamenilor pacaliti de el. culmea tupeului, isi inchipuie ca ar putea pune mainile lui murdare pe fraiele acestei tari. vantule, asculta bine, se aude zdranganit de catuse. in cel mai fericit caz, vei ajunge presedintele asociatiei detinutilor din Romania.

Raspunde

OM DESTEPT

Trimis de EMIL la 8 Decembrie 2009 15:47:46

In toate raspunsurile date dovedeste inteligenta si daca politicenii ar avea doar jumatate din inteligenta lui cu totii am trai mai bine.In capitalism trebuie sa tii de piete sa rezisti nu sa faci pe desteptu ca la rusi nu la chinezi nu ,.....Doar cu mana intinsa nu vom trai bine

Raspunde

• Esenta articolului:

Trimis de 9a la 8 Decembrie 2009 21:04:05

"Rep: România se află tot în criză de 20 de ani de zile. Are vreo şansă să iasă din aceasta? SOV: Prima criză şi singura criză autentică românească este criza morală. Ea le generează pe toate celelalte."

Joaca de-a Dumnezeu II

Trimis de G.R. la 8 Decembrie 2009 14:57:48

S.O.V., prin personalitatea narcisica, ideile dominante de grandoare, sentimentul puternic de omnipotenta, delirul de a fi Dumnezeu, nu-l poti analiza ca fiind periculos sau nepericulos. Structura psihica a lui si ecuatia personala creeaza confuzia in ceea ce priveste aprecierea pericolului actiunii lui SOV. Performanta lui consta in acee ca poate transforma orice pericol predictat de noi intr-o fantasma, care ne apartine pana la urma. Cand noi halucinam pericolul, el va actiona.

Raspunde

• genial

Trimis de IQ100 la 8 Decembrie 2009 21:29:58

nu asa a facut si Super Base cu 'comunistii" si "mogulii"?

repulsie

Trimis de dandana la 8 Decembrie 2009 14:54:27

D-le Vantu cu toti banii d-voastra nu puteti sa-mi provocati decat repulsie.Mai devreme sau mai tarziu toti vom da socotela.

Raspunde

Baiat istet

Trimis de vlad la 8 Decembrie 2009 14:50:33

totdeauna a avut niste interviuri de bun simt; placut sa vezi un autodidact cum reuseste

Raspunde

• foarte ....

Trimis de cezar la 8 Decembrie 2009 15:22:23

lasandu-mi la oparte antipatia provocata probabil de perspectivele in care l-am perceput din media, interviurile sale au fost fara ocolisuri si la tinta; din pacate sunt de acord nu el, nu poti sa faci bani cinstit in romania .....

• Vlad sau Vantu?

Trimis de ro la 8 Decembrie 2009 19:21:06

Hei musiu Vantu... te cheama Vlad acuma?

Joaca de-a Dumnezeu

Trimis de G.R. la 8 Decembrie 2009 14:50:00

S.O.V.: Personalitate narcisica, idei dominante de grandoare, sentiment puternic de omnipotenta, delir de a fi Dumnezeu.

Raspunde

Vantu

Trimis de Holostencu la 8 Decembrie 2009 14:38:51

Auzi Vantule, ca sa nu iesi presedinte ajunge sa nu te votez, nu e cazul sa ma si rog.Poate conduci tara in mod indirect, dar sa fii presedinte mai greu.

Raspunde

esti un pericol social

Trimis de nina la 8 Decembrie 2009 14:33:37

Imaginaţia ta nu are limite, iar capacităţile tale intelectuale se rezuma la modul cum poti pacali si fura de la compatriotii tai. Speram sa iti fie confiscata averea si sa ajungi sa simti din nou foamea si frigul precum sutele de romani pe care i-ai nenorocit!

Raspunde

SOV

Trimis de Levi la 8 Decembrie 2009 14:33:07

Bine vedeti, un mare jucator, tupeist sau curaj depinde de pozitia fiecaruia, dar el face jocurile tarii si le va face mult timp........................... S-a folosit de sansa acordata , cred ca prea putin il intereseaza ca Geoana , Basescu sau Ixulescu e presedintele, sunt figuri de sah , pe tabla lui. La asa ceva trebuie sa fii si inteligent si, viclean si , si de toate. Probabil e un om ranit psihic, daca un om de genul acesta s-ar pune in folosul tarii atunci am avea de castigat. Din pacate in general nu putem accepta ca celalat e mai destept decat noi. Pana la urma mule se rezuma la castigul tau zilnic financiar si moral.

Raspunde

• Nu chiar...

Trimis de Catalin C. la 9 Decembrie 2009 14:15:38

Faptul ca stii sa inseli, nu denota neaparat inteligenta, ci o abilitate. Si de inteligenta chiar duce lipsa, ce l-a dus unde e acum e abilitatea.

VANTU PRESEDINTE?

Trimis de roberto potente la 8 Decembrie 2009 14:24:09

vantu presedinte?poate sef de camera la penitenciar.acum are nea basescu timp sa va faca dosarul,de acum nu mai scapati nici unul.maria vlas este nevinovata,SUV la parnaie.

Raspunde

• Dosare ?

Trimis de milud regensohn la 8 Decembrie 2009 14:39:08

Cine crezi ca l-a anuntat pe Basescu despre vizita lui Geoana la Vintu ? Exact, chiar Vintu! Geoana era istorie de la turul I si a fost lucrat de oameni din propriul partid sub inteleapta maskirovka a lui Jos Iliescu, inclusiv prin sondajele minarite care l-au anesteziat si pe el si pe cei din gasca lui. Doar Vintu a facut avere ca pusculitza a saracului si cinstitului Jos Iliescu, nu ? Intre Geoana, care ameninta sa-l treaca in istoria PSD, si Basescu, care i-a mai oferit odata ajutor cind cu Nastase, pe cine credeti ca a preferat Jos iliescu ? Cu ce credeti ca se ocupa dinstinsul domn Cozcaca, mina dreapta a lui Jos Iliescu, pe cind se prefacea ca-l sprijina pe Oprescu sa ajunga de la 8% la 3 % ? Exact, cu imbrobodirea noastra si a Prostanacului. Cum a picat vizita lui Geoana la Vintu inainte de confruntarea cu Basescu ? Fereste-ma, Doamne, de prieteni ca de dusmani am eu grija ! Mare prietenie ai avut pentru bietul Prostanac, Vintule !

SOV

Trimis de florentina la 8 Decembrie 2009 14:21:30

Prin viclenie si prin inteligenta mediocra,tousi ati reusit sa decideti soarta tarii.Aveati jocurile facute cu Basescu si "ura' face parte din Joc.in rest,interviul e super,scoate in evidenta un Om diabolic si trist

Raspunde

• om diabolic si trist ?

Trimis de milud la 8 Decembrie 2009 14:29:12

Mai degraba un hot de duzina care a beneficiat de oarece noroc si de lipsa lui de moralitate, iar acum a ajuns la scadenta. Toate se platesc pe lumea asta si banii nu pot cumpara respect sau dragoste. E trist ? Mie mi-e mila de el dar de mine mi se rupe inima... si de multi altii inaintea lui, asa ca ii doaresc mai bine sa ajunga Presedinte decit la mila mea... N-a plecat inca ?!

liber

Trimis de aida la 8 Decembrie 2009 14:14:25

Atata timp cat este liber, bravo lui, este mai destept decat un sistem, sistemul judiciar, decat statul roman. Daca nu mai destept, macar "mai moral" si tot este, a cumparat justitia vrac. Restu', bla, bla, nici nu mai conteaza

Raspunde

• desteptii romaniei

Trimis de aida de la 8 Decembrie 2009 16:13:19

ezact Aida, ai zis-o bine. Tu reprezinti cel mai bine arhetipul romanului de azi. Baietii destepti sint aia care se descurca, si sint un model pentru romani. Sa va fie de bine!

@D-ul SOV

Trimis de Ramona-Victoria Cotoarba la 8 Decembrie 2009 14:14:14

Stimabile intrebarea mea este: d-stra v-ati facut averea intr-un mod cinstit? Intr-o tara West Europeana dintr-o mica ''companie'' nimeni nu poate raliza intr-un timp asa de scurt ceea ce ati realizat d-stra! Este imposibil! Privind taxele de stat, modul de cumparare-vanzare,.. de functionare a companie conform stard-urilor.. samd. Nu v-ati imbogatit cumva intamplator in timpul guvernari PSD? Pe cand Parlamentari isi faceau legi pentru dansi! NE DORIM SI NE RUGAM CA SA NU DEVENITI NICIODATA PRESEDINTE! Poate la Jilava in cazul in care aflam mai multe despre averea d-stra! Cu stima, Ramona

Raspunde

romani jigniti

Trimis de altul la 8 Decembrie 2009 14:12:15

greu de citit toate comentariile precedente dar ce vreau sa spun ca SOV este EXTRAORDINAR de arogant si intr-un final jigneste toata natiunea (de prosti).

Raspunde

• si ce daca?

Trimis de ionescu la 8 Decembrie 2009 14:25:34

Si vrei sa zici ca nu suntem prosti? Gandeste-te unde puteam ajunge in 20 de ani dc eram destepti?

"Urăsc beţivii şi proştii"

Trimis de jnel la 8 Decembrie 2009 14:06:19

Si totusi l-a ales pe betiv, probabil dupa principiul ca "celui beat ii trece".

Ce tare se joaca. Cit de putini vad.

Raspunde

• nu conteaza

Trimis de Deuteriu la 8 Decembrie 2009 14:18:37

Da, corect! Dupa crasa manipulare pe care a facut-o prin intermediu Realitatea Tv, Insomar si altele ar trebui cel putin sa taca. L-a ajutat pe Basescu....atunci sa stea cu el in brate si sa taca dracului din gura. Vantu a jucat perfect, cinic si scarbos, dar uita un lucru esential: legile firii si ale universului sunt perfecte si nu pot fi cumparate! Va plati cu siguranta.

milud.regensohn@gmail.com

Trimis de milud la 8 Decembrie 2009 14:02:15

Obraznicia lui SOV nu are margini: dupa ce a praduit tot ce i-a iesit in cale mai da si lectii despre cum se fac afacerile. Sa-i fericeasca pe altii cu "investitiile" lui, noi ne multumim sa nu mai fure din Romania. Si cind o pleca in alta tzara sa nu uite sa-si plateasca datoriile de aici. Dar are si el dreptate: afacerile oneroase nu sint o chestie de inteligenta sau de pregatire ci de norocul de a te afla la indemina haitei politice cind au nevoie de o pusculitza de partid si de cita nesimtire investesti in propriul buzunar. Despre afacerile oneste nu are rost sa-l intrebam pe el sau pe vreunul din cei 500 cei mai bogati romani... Oamenii de afaceri sint perceputi asa cum ni se arata: numiti unul care nu a facut avere din excrocherii cu banci sau afaceri cu statul si sint gata sa iau lectii de la el. Sa lasi sute de mii de oameni fara bani si sa le mai pretinzi sa te si creada Mos Craciun mi se pare culmea tupeului ! N-a plecat inca ?!

Raspunde

nu aveti voi atatea cuvinte in voabular,cate nopti

Trimis de anti pd la 8 Decembrie 2009 13:27:42

si in fond si la urma urmei,sunteti ipocriti lingai,sleiosi,si absurzi...sunteti sclavii lui basescu toti cei care ati reusit sa comentati aceste articol,si di punctul meu de vedere veti mai avea de lucru in momentul in care Traian Basescu va castiga alegerile in iad,pana atunci tarati-va milogilor

Raspunde

• baiatu@email.com

Trimis de fane la 8 Decembrie 2009 13:36:15

"" Rep: Pentru dvs., ce reprezintă a­fa­cerile? O pasiune, un mijloc de a câştiga bani... SOV: Mie nu-mi plac afacerile. Rep: Atunci de ce le faceţi? SOV: De foame. Am intrat în business de foame, dar mie nu-mi place bu­si­nessul. Sărăcia m-a aruncat în business. Nu este dimensiunea mea naturală. "" Intrebare: daca asta fiindu-i foame a facut 1.25 milarde euro pe spinarea noastra (FNI,etc....), daca ii era si sete mai exista Romania???

• pt Fane

Trimis de Oana la 8 Decembrie 2009 13:59:49

In orice investitie exista un risc. Cine i-a pus pe romani sa puna banii la FNI? Nu-i asa ca setea de a multiplica bani peste noapte fara munca? Asa ca , hai sictir. Iti asumi riscul cand te bagi ca prostul inainte fara sa stii prea multe. Caracteristica de baza a romanilor de a da vina pe altii cand de fapt propria prostie si lacomie ii duce la pierzanie.

• pt Oana

Trimis de Mihai la 8 Decembrie 2009 14:54:10

In sfarsit un comentariu constructiv!!!!

Poate ca n-ar fi chiar atat de rau

Trimis de Dana la 8 Decembrie 2009 13:26:33

Eu zic ca ar fi chiar bine daca ar ajunge Vantu presedinte. Populatia revoltata l-ar putea impusca, fara proces, ca pe un caine turbat, fara sa fie cineva tras la raspundere!

Asa ca, go Vantu, go! Da-le idei românilor! Poate te vor vota!

Raspunde

Realist......

Trimis de piratu' la 8 Decembrie 2009 13:21:25

...realist, la obiect, corecte afirmatiile.

Raspunde

TUPEU DE GOSTAT

Trimis de Dragos la 8 Decembrie 2009 13:20:27

PAI DACA AI ANTECEDENTE PENAL MAI SORINELE?TU TI-AI LUAT-O IN BARBA DE LA BASE SI DE LA NOI CAND AI FOST ALIAT CU FELIX SASAITUL SI CU COSTACHEL PLANGACIOSUL:)ORICUM EU ITI MULTUMESC PT. CUM I-AI DAT IN BARBA PROTEJATULUI TAU GEOANA, PRIN INTERVIUL "RELAXANT"DE LA REALITATEA :))ZMECHERE PACALIT CE ESTI:))FACEA SI URSU, ANGAJATUL TAU, CATERINCA DE TINE COCALARULE.

Raspunde

om de gostat

Trimis de costi la 8 Decembrie 2009 13:12:51

PE VREMEA LUI CEAUSESCU FINANTISTUL SI MARELE AFACERIST A FACUT PUSCARIE. PTR CE CREDETI...? LUCRA LA GOSTAT SI A FOST PRINS FURAND LA CANTAR...NU VA VINE SA CREDETI , NU? ASTA E ADEVARUL...SUNT DIN ROMAN...CA SI VANTU...

Raspunde

• vantu

Trimis de eu la 8 Decembrie 2009 19:46:24

lucea la o tutungerie si a fost judecat pentru delaidare . Si eu sunt din Roman .

:))

Trimis de Alina la 8 Decembrie 2009 13:09:36

Vantule, daca tu ajungi printr-o prostie omeneasca presedintele Romaniei, eu am zburat pe aripile vantului si nu ma mai intorc in Romania cat oi trai. Ai ramas in Romania, pentru ca poti trai in orce loc al lumii? Pai normal, dupa ce ai furat banii de la FNI, apropo parintii mei aveau bani acolo. Ti-as spune ceva de dulce in stilul romanesc, dar ma abtin.
Acum un tanar de 25 ani nu poate trai? Stii tu? Stii cati studenti sunt care muncesc? Stii ca sunt unii care au familie la 25 de ani si muncesc sa intretina familia? Pe vremea ta se facea scoala? Serios? Unde? La Moscova? Va invata sa furati? Poate tinerii sub 20 de ani din zilele noastre sunt prost pregatiti din cauza unora ca tine, care "sunt scoliti" ca pe vremea lor se facea scoala. Auzi la el! Oare nu ti-e rusine sa fii un mascarici? Crezi ca daca ai bani poti face absolut ce vrei? Eu te-as arde pe rug, asemenea unui eretic, ca din cauza unora ca tine romanii mor de foame. Sa-ti fie rusine!!

Raspunde

Vintu isi da aere

Trimis de Obositul la 8 Decembrie 2009 13:08:40

gluma zilei : Vintu " om de afaceri " stai linistit ca nu te vrea nimeni presedinte .

Raspunde

V-ati batut joc si de Radu Timofte

Trimis de Un votant la 8 Decembrie 2009 12:53:36

Domnule Vantu, voi publica la un moment dat o scrisoare deschisa pentru dvs. Dar pana atunci, in el mai pur stil romanesc, doresc sa va bat obrazul si sa va reamintesc de prietenia dvs cu dl Radu Timfote. Prin ceea ce ati facut in ultimele doua zile de campanie..v-ati batut joc de el. Stiam ca nu aveti caracter, dar credeam ca inca mai aveti bun simt. Chiar daca a murit dl Timofte, nu trebuia sa faceti ce ati facut. Stiti f bine la ce ma refer.

Raspunde

• ?

Trimis de virgil la 8 Decembrie 2009 13:47:20

vreau si eu sa stiu. e santaj ceea ce faceti?

• Nu

Trimis de Un Votant la 8 Decembrie 2009 14:10:44

Nu este un santaj. Asa cum am spus, este o bataie de obraz. Prin ceea ce a facut, omul asta si-a batut joc de unul dintre cei mai buni prieteni ai lui, caruia se pare ca-i datoreaza si ascensiunea. Dar asta e..daca prietenul a murit...poti face ce vrei

• sa-ti fie rusine

Trimis de gigel la 8 Decembrie 2009 14:40:44

Ai ramas pe afara?

mafia

Trimis de romascanul la 8 Decembrie 2009 11:53:01

Vantule, tu presedinte? nu iti este rusine mafiotule, tu vorbesti de afaceri? ce afaceri ai facut... ai furat toti bani de la FNI, ai lasat fara paine un sfert din tara asta si acuma tu vorbesti de afaceri? esti in libertate datorita mafiei din justitie si din guvernele care le-am avut pana acum. daca ai fi fost intr-o tara civilizata (si nu mafiota ca a noastra) de mult ai fi primit un 20 de ani dupa gratii. mie scarba sa ma uit la fata ta de mafiot ***.

Raspunde

moralitate?

Trimis de ana la 8 Decembrie 2009 11:49:48

Dle SOV, dvs. vorbiti de moralitate??????? Asta este o dovada cat se poate de clara demagogia este unul dintre cuvintele care va caracterizeaza. Lasati-i pe altii ca vb de despre moralitate!!

Raspunde

rusine

Trimis de romascanul la 8 Decembrie 2009 11:49:45

capital.ro, va credeam un cotidian serios, dar luand astfel de interviuri, de la mafiotii tarii, pentru mine sunteti fara coloana vertebrala. sau poate ca faceti parte din trustul lui... se vede ca nu il cunosteti pe acest individ, sau ca va faceti ca nu il cunosteti. daca si acest personaj care a devalizat FNI-ul si a lasat in foame sute de mii de romani este pentru voi un om corect, inseamna ca chiar ati ajuns scalvi la curtea sa.

Raspunde

d-le SOV

Trimis de madalin la 8 Decembrie 2009 11:44:42

spuneti ca urati betivii si prostii...dar ce cautati in delta unde majoritatea sunt pescari betivi,nu_
cumva va nu va saturati DE FURAT vreti sa acaparati delta cu totul_
nu stiu cine poate sa se gandeasca sa va puna pe d-ta presedinte!

Raspunde

Cand se vor PUBLICA

Trimis de Jemnea Tudor la 8 Decembrie 2009 11:36:43

iar LISTELE cu capii FNI si Gelsor si LISTELE cu PRINCIPALII beneficiari ai sumelor incasate ? Cand va fi adus in tara Nicolae Popa ? Sau deja trocul a fost realizat ?

Raspunde

un excroc mizerabil!!

Trimis de oceanes la 8 Decembrie 2009 11:28:01

cum puteti sa catalogati acest excroc drept un om de afaceri ,voi nu vedeti ca nu are nimic in comun cu afacerile nu se gandeste decat la excrocheri si fraude ...mai ales la sfatul pe are il da tinerilor !!! excrocu *** !!1

Raspunde

Domnule Sorin Ovidiu Vantu ar TREBUI

Trimis de Ariadna la 8 Decembrie 2009 11:26:05

deci ar TREBUI ca din figurile PROSTILOR de la FNi si ale betivilor care va protejeaza - sa va faceti ICOANE - la care sa va inchinati in fiecare zi- atat Dumneavoastra cat si toata sleahta de SECURISTI care stau in spatele Dumneavoastra. Sunteti un om insemnat de Dumnezeu - care in mod crestineste TREBUIA sa va ispasiti pacatele in aceasta viata - dar le-ati inmultit. Va urez cat mai multe vieti sa va ispasiti tot ce trebuie.

Raspunde

Cel mai important intrebare omis !

Trimis de Ioan F. la 8 Decembrie 2009 11:26:05

Cel mai necesar lucru ca sa-ti pastrezi libertatea, bineinteles ca un sobolan incoltit este in stare si de crima cum de altfel planeaza acest lucru si asupra ta domn vantuleti, eu am inca o intrebare, zic eu important :
Adica, sa ajungi sa faci afaceri (curate sau necurate la nivelul tau) o poti realiza sa pui libertatea personala in pericol, si ma refer strict pe afaceri in Romania ??????????????

Raspunde

fapte necesare

Trimis de crank_dox88yahoo.com la 8 Decembrie 2009 11:26:02

Un om care nu savarseste fapte bune, nu-i face pielea doi bani

Raspunde

Amoral? Glumetilor!

Trimis de Parintily la 8 Decembrie 2009 11:16:56

Daca nu va convin aceste adevaruri va "invit" sa mergeti in Republica Populara Vietnam! Cati dintre dumneavoastra au o firma? Da` nu un butic, o toneta, ci o firma serioasa, cu mai mult de 50 de angajati si toti cu contracte legale de munca? Abia atunci sa va dati cu parerea despre cat de imoral este Dl. Vantu (pe care nici eu nu-l agreez) si gat de "cinstit si moral" este statul roman!
Va invit sa va uitati in ochii unui muncitor cand ii spuneti ca nu credeti ca veti putea sa-i dati salariul pentru ca nu aveti incasari, stiind ca acasa acel om are copii si nevasta care traiesc din acel amarat de salariu!
Atunci sa veniti sa vorbiti!

Raspunde

• contracte de munca au

Trimis de parpanghel la 8 Decembrie 2009 11:40:46

dar ele sunt facut asa la misto cu minim pe economie sa nu plateste mana lor bani mullti si uite asa la un angajat caruia normal i-ar fi atribuit 1600 lei lunar, patronul romana (TALHARUL) il obliga pe acel angajat sa accepte un salar minim pe economie pe cartea de munca si un salariu evident mai mare in mana si uite asa asta e doar un exemplu minor metodele patronilor TALHARI sunt mult mai vaste si mai emancipate decat ne inchipuim noi (supermarketuri cu memorii fiscale arse cand se incaseaza sume colosale, si exemplele pot contiunua) asa ca dragi TALHARI va rog sa nu mai evitati platirea corecta si legala a TAXELOR SI IMPOZITELOR. PS : cat pet tov Vantu sa isi vada lungul nasului mai ales ca, de curand i-a aplicat o corectie unei moderatoare din trustul realitatea de 50% din salar

• Amoral Vintu sau Statul Roman ?

Trimis de milud regensohn la 8 Decembrie 2009 14:21:52

Daca statul a ajuns amoral e pentru ca "investitori" ca SOV si-au pus muhaielele in posturi ca sa poata fura mai usor. Si daca nu poti asigura salariile muncitorilor din firma ta e tot pentru ca statul a fost praduit de unii ca SOV si acum trebuie sa te stoarca pe tine ca sa le asigure lor "afacerea".

Eolianule,

Trimis de GentleGiant la 8 Decembrie 2009 11:16:55

Totusi, te laudai ca iesi pe 7 si dai o conferinta de presa si spui "tot ce stii" despre candidatii la presedIntie. Hai sa vedem si noi pe cine (nu) am votat. Da-i in git, fratioare, nu mai sta in umbra aia.

Raspunde

Vântu

Trimis de rsss la 8 Decembrie 2009 11:15:53

Crezi ca D-ZEU e b** sa te faca pe tine ,o maimuta, presedinte???????

Raspunde

Mare dreptate

Trimis de Dan la 8 Decembrie 2009 11:07:54

Are dreptate Vantu. In rest, in lume nu exista capitalisti "onesti", afacerile mari se fac in perioade de slabiciune ale statului. Daca nu erau "prostii" din Romania ar fi facut averea asta? Ma indoiesc.

Raspunde

• Vântu

Trimis de rsss la 8 Decembrie 2009 11:17:26

niste hoti de drumul mare

locuri de munca

Trimis de obi la 8 Decembrie 2009 11:04:43

si sov e robul cliseelor - locuri de munca nu mai poate el de grija oamenilor ca n-au locuri de munca... oameni pe care i-a jefuit si din banii carora face biznis da pe romaneste cu orice mijloace isi foloseste trustul sa manipuleze sa faca presedinti sa-si inmulteasca banii spurcati de lacrimi individul este sociopat dar am auzit ca Dumnezeu a ascultat dorintele celor care au fost jecmaniti si urmeaza si rasplata divina ...

Raspunde

• intr-o zi

Trimis de SFANTU PETRU la 8 Decembrie 2009 11:15:35

... filmul vietii ti se va derula prin fata ochilor. ai grija sa merite vizionarea! ;)

Amoral patriot!

Trimis de wbernhard22 la 8 Decembrie 2009 11:03:26

D_le SOV e o neconcordanta intre afirmatia dvs. ca nu puteti trai decat aici si amoralitatea dvs. Prima declaratie implica idea de dragoste de locul natal, patriotism deci, celalta vine in conflict cu prima pt ca daca sunteti 'patriot" implicit incercati sa faceti ceva pt binele Romaniei. Basescu nu e un sfant, clar. Dar in acest context de ce va deranjeaza intransigenta unui om care cu toate bubele lui incearca sa faca ceva ce trebuie facut. Ati spus ca statul trebuie intarit ca sa nu se mai lase jumulit chiar si de dvs. CE CREDETI CA ATI FACUT BINE PT ROMANIA? Si in contextul romanesc ce efect are asupra atitudinii dvs. faptul ca ati dobandit o parte din avere prin frauda, ati scapat de justitie prin coruptie si faptul ca acum planeza spectrul reluarii unor dosare care pot sa va incrimineze. Am pastrat un ton respectuos pt ca sincer marturisesc ma surprins franchetea si profunzimea unor raspunsuri din acest interviu.
V-ati pus vreodata problema sa deveniti un Jean Valjan romanesc? Va asigur ca ati fi mult mai fericit ajutand Romania decat jefuind-o si pretinzand ca dati locuri de munca.
Nu cred ca va urasc doar imi pare rau ca o minte vie nu are puterea sa se puna in slujba semenilor sai.
Dumnezeu sa va calauzeasca!

Raspunde

• Ptiuuuu

Trimis de Codin la 8 Decembrie 2009 11:42:35

Esti mult mai *** ca "intervievatul". Dobitoci care se viseaza supermen si se trezesc cu izmenele ude.

• @ poponetz

Trimis de Sharky la 8 Decembrie 2009 14:54:50

Bai, la loc comanda, vezi-ti de viata ta grea de baiat de bani-gata. Ce cauti aici? Valea pe hi5!

Cinic

Trimis de Ela la 8 Decembrie 2009 11:01:14

Cinic si amoral este descrierea unui intreprinzator de succes in Romania.

Raspunde

urasc,

Trimis de Vasile la 8 Decembrie 2009 10:54:24

Urasc betivi,si prosti,sunt om de afaceri dar nu stiu sa deschid un calculator.Ma intreb,la ce pricepi omule?

Raspunde

• un actor grabit

Trimis de ufo la 8 Decembrie 2009 11:27:58

inteleg ca d-lui Vintu ii dispretuieste pe betivi si pe prostii, deci pe Basescu si Geoana si pe oamenii care se simt reprezentati de acestia. Pare un maestru al cuvintelor, imbinand perfect pamfletul cu solemnul.

• nu ma pricep la calculator-traducere posibila

Trimis de IQ100 la 8 Decembrie 2009 21:39:37

tu, care ma intrebi, te pricepi la (facut bani cu un ) calculator comparativ cu mine, cam cat cineva care nu stie sa-l deschida comparativ tot cu tine

Felicitari!

Trimis de StefanB la 8 Decembrie 2009 10:51:01

Excelent interviu! Foarte bine alese intrebarile.

Raspunde

sava il bate pe gazul asta de vantu

Trimis de sava la 8 Decembrie 2009 10:39:54

ASTA E BEAT SI PROST

Raspunde

Comunistii...

Trimis de Fata Morgana la 8 Decembrie 2009 10:15:59


Pentru prima data in istorie, liberalilor li s-a strigat in fata: "jos comunistii!", si cred ca nu e palma mai grea pe obrazul PNL-ului decat stigmatul rosu lipit pe frunte. Ori pentru aceasta grava ofensa adusa partidului, si Crin Antonescu, si Orban, si Norica, si Fenechiu, si turnatorul Ghise, ar trebui sa raspunda. Nu ne putem preface ca nu s-a intamplat, pentru ca apostrofarea a fost prezenta pe tot parcursul turului II, atingandu-si apogeul la Timisoara, unde liberalii mai sus pomeniti si-au dat mana cu comunistii cei de cea mai joasa speta pentru a murdarii simbolurile libertatii noastre, a tuturor. Si asta nu e tolerabil.

Raspunde

vremuri schimbatoare

Trimis de agentu' coo-par la 8 Decembrie 2009 10:15:47

a venit vremea sa "bata'...vantu' in puscarii...

Raspunde

• Are dreptate

Trimis de roberta la 8 Decembrie 2009 10:22:28

Chiar daca nu imi place , insa recunosc ca Vintu are dreptate ca traim intr-un stat mafiot si numai cine nu a fost in occident nu isi poate face analiza asupra acestui adevar trist si descurajator. Numai in Romania o analfabeta proasta ca Elena Basescu mai poate ajunge europarlamentar.

SOV!

Trimis de Tzepes la 8 Decembrie 2009 10:12:39

SOVantu este omul care a ajuns la averea asta colosala pentru Romania prin speculatzii necinstite cu ajutorul fostilor colonei de securitate care erau sefii agentiilor judetene ale GELSOR.
Deasemeni jaful de la FNI este elocvent pentru cinstea lui Vantu , iar arestarea lui N.Popa il scoate din minti.

Raspunde

• Cei mai fericiti

Trimis de roman votant la 8 Decembrie 2009 10:24:38

Pe pariu ca Popa nu este arestat si nu va ajunge in Romania nici in urmatorii 5 ani ? Cel mai fericit este Basescu ca nu va mai incepe cercetarea de fond la dosarul FLOTA , care trebuia sa se declanseze pe 7 decembrie 2009. Peste 5 ani se va prescrie si va fi fericit deplin ca ne-a ciuruit.

du-te mah

Trimis de john la 8 Decembrie 2009 10:11:10

la puscarie si lasa vrajelile. te crezi un fel de om inteligent, dar nu esti decat un infractor care a stiut sa fenteze legile blande ale Ro. daca erai in china, erai demult pe stadion, aclamat de popor in timp ce savurai linistit un cartush, si iti garantez ca nu de kent. taci si ascunde-te, ca nu se stie...

Raspunde

vanticelu

Trimis de gogu la 8 Decembrie 2009 10:07:41

pe tine ar trebui sa te aleaga(lege), procurori si judecatorii

Raspunde

watch out!

Trimis de Moartea-n-vacanta la 8 Decembrie 2009 10:01:22

D-i-a-b-o-l-i-c t-i-p-u-l....O inteligenta malefica. Se joaca cu mintile tuturor.Manipuleaza marionetele cum vrea creierasul lui.De admirat si de ocolit.Amoral din cap pana-n picioare.Hm,sa ma hazardez sa zic : un fel de Hitler modern?

Raspunde

• Oare ?!

Trimis de Terente la 8 Decembrie 2009 10:56:44

Este parerea lui , stai linistit , ca prapaditul asta nu doarme o noapte in tihna si curand se va intalni cu stramosii lui.Cat despre visele lui cu presedentia , cred din suflet ca sufera de dementa.Sarac cu duhu.Eu nici macar nu ii dau atentie , in general tratez nulitatile cu spatele .Macar sa-l lasam sa se bucure ca a facut pe interesantul, nu crezi , macar din mila

xx

Trimis de xxl la 8 Decembrie 2009 09:49:10

va veni timpul cind vei plati .de statu roman poate scapi.dar de d-zeu niciodat.

Raspunde

• Adevar

Trimis de Fane la 8 Decembrie 2009 10:00:27

Din pacate asta e adevarul , dl SOV , in Romania de 5 ani nu se mai fura ca inainte. Ce sa mai zic de Dl Patriciu care se agita si mai tare , deh , dupa tzeapa de Miliarde de Euro cu Rompetrol si Petromidia nu mai are ce manca sarmanul. Si vestea proasta e ca 5 ani tot n-o sa mai furati ca inainte. Poate o sa fure altii , nu zic, insa macar nu aceiasi nenorociti ca de obicei. Ce sa zic , omul pare lucid , insa la cat de acru e , sigur i-a picat prost. Prefer badarani impulsivi decat smecheri ipocriti.

Betivi, prosti

Trimis de Vasile la 8 Decembrie 2009 09:36:09

Domnule SOV, spuneti ca urati betivii si prostii. Si eu sunt de parere ca nu e bine sa fii nici betiv nici prost, dar, de la asta pana la a-i uri este o cale lunga. Nu ne-am nascut toti sa fim la fel. Dumenavoastra sunteti perfect ? V-ai pus intrebarea ca s-ar putea ca multa lume sa va urasca pentru ceea ce ati facut dv. in cursul vietii pentru anumite fapte care poate sunt mult mai grave decat acelea de a fi betiv sau prost. Cu toata stima va recomand sa nu faceti pe Judecatorul, ca va veni si randul dv. sa fiti judecati, ca la noi, la fiecare.

Raspunde

ma intreb

Trimis de un oarecare la 8 Decembrie 2009 09:35:02

de ce oare nu li se iau interviuri unor oameni de afaceri veritabili si apar mai des "oameni de afaceri" precum Dinu Patriciu, SOrin Ovidiu Vantu etc. CU ce sunt ei mai presus decat ceilalti. In America Madoff e dupa gratii si o parte din acei cei care au contribuit la marele crack din anii 90 si acuma sunt fie arestati fie au probleme mari. DIferenta este data de PSD care a devenit partasul unor asemenea oameni, la randul lor conducatorii de atunci devenind si mai bogati. Sincer mi-e scarba de un asemenea om. Cum e posibil ca atunci cand a plecat din tara Ioana Maria Vlas sa fi plecat cash cu aproximativ 5 mil dolari? Pe mine ma mira. NU ca nu as stii raspunsul dar rusine Capital pt ceea ce face facand din asemenea specimene oameni de afaceri legitimi, cand de fapt locul lor este in inchisoare. Este la fel ca si cu manelele. Atat timp cat le mediatizezi continua sa isi expuna mesajul. Se mai gasesc si alti destepti care "sa ii ieie drept model".

Raspunde

Vei plati scump d-le s.o.v.

Trimis de Marius la 8 Decembrie 2009 09:16:55

Nu vei avea viata usoara de-acu incolo!!!
Va avea grija Base de tine!!!

Raspunde

Vei plati porcule!!!!

Trimis de Marius la 8 Decembrie 2009 09:14:59

Te va baga Base la zdup pt tot ce-ai furat!!
Nu vei avea viata usoara!!!!!

Raspunde

• base vs sov?

Trimis de gheorghe stiuca la 8 Decembrie 2009 09:20:12

vulgaritatea contra luciditatzii! acest interviu arata diferetza de clasa...evident, pentru cei ce o intzeleg...treaba ezoterica

• White colar crimes

Trimis de Raluca la 8 Decembrie 2009 13:26:29

Nu inteleg cum poate redactia Capital sa ia un interviu unui om ca Sorin Ovidiu Vantu. In State, Madoff a fost condamnat la peste 100 de ani de inchisoare pentru fapte foarte asemanatoare cu a lui Vantu. As vrea sa imi explice jurnalistii de la Capital care este diferenta esentiala intre cei doi, si mai mult, cum pot sa justifice publicarea unui mesaj care indeamna la incalcarea legilor tarii? Cum puteti sa oferiti o platforma unui om a carui loc ar trebui sa fie intr-o celula de penitenciar nu la conducerea unei televiziuni de "business". Cum puteti sa manjiti valorile liberale si de antreprenoriat cu vorbele unui om care a fraudat o tara intreaga?

• e idolul tau, nu?

Trimis de pt Marius la 8 Decembrie 2009 14:17:25

Chiar crezi ceea ce spui? Crezi ca-ti va trimite si tie copiii in Parlamentul European? Crede-ma, singura lor sursa de inspiratie este Machiavelli

Sorin copilul minune

Trimis de Dacu la 8 Decembrie 2009 09:14:58

Vantu - sa nu credem ca cei ca el sunt intelgigenti, nuuu, au avut doar noroc. Desi toti care au lucrat cu el spun ca e superinteligent. Pacat doar ca e malefic :) Un fel de Saruman.

El nu stie sa foloseasca calculatorul, dar investeste pe pietele financiare. Hi, hi, hi, in gandul lui.

El uraste prostii. Acum inteleg care a fost motivatia din spatele FNI.

El e investitor pe pietele de capital, cica n-a facut niciodata afaceri cu statul. Si totusi directia lui de investitii prin tarile din jur este massmedia. Care mass media inseamna implicare in politic.

Off doamne, Sorine, am impresia ca articolul asta e bataie de joc pt. alte noi, astia mai necajiti. Ai combinat info credibile cu info incredibil de incredibile. Reteta clasica.

Nu-mi vine sa cred ce citesc: nu-ti plac afacerile si nu stii sa deschizi un calculator.

Raspunde

FELIX

Trimis de MOTANU la 8 Decembrie 2009 09:02:55

Mai Vantule mare pacat pt. tine ca mai stai afara inca 5 ani alaturi de Mirrrrcea G.si de motanu ,,FELIX,,
Bravo romanilor am fost inca odata pe ei
HA HA HA HA

Raspunde

Film cu Vantu

Trimis de Vali. la 8 Decembrie 2009 09:02:15

Vantu in toata splendoarea lui .... (alaturi de altii : george padure, dinu patriciu, etc) ...e necesara franceza : http://plus7.arte.tv/fr/1697660,CmC=2956902.html

Raspunde

FELICITARI!

Trimis de UNA la 8 Decembrie 2009 09:01:36

INCEP SA VA ADMIR,DOMNULE VANTU!SHI,-NOTA BENE- O FAC FOARTE RAR!

Raspunde

• nu e de admirat!

Trimis de Vali. la 8 Decembrie 2009 09:03:44

nu e de admirat , nu iti lasa spititul deviat de hoti ! http://plus7.arte.tv/fr/1697660,CmC=2956902.html (link cu vantu ; franceza necesara)

• ?

Trimis de alta la 8 Decembrie 2009 10:07:09

cata minte sa ai ca sa admiri ce prostii spune asta?e un golan care a avut noroc, asa cum spune si el.ca si becali etc.desteapto

Mai ca ne trebuie un presedinte ca asta

Trimis de Ady la 8 Decembrie 2009 08:47:43

Sa faca si ce trebuie, nu doar ce da bine la public.

Raspunde

Trag VANTU(ri)

Trimis de bate vantu la 8 Decembrie 2009 08:43:01

Mai *****, dar cine crezi ca te-ar vota pe tine presedinte? Prostanacul Geoana, poate.

Raspunde

• SOV produs al democratziei provinciale

Trimis de george stiuca la 8 Decembrie 2009 09:28:34

Prefer inteligantza lucida a d.lui SOV, lamentatziilor compulsive ale unui popor ce-si alege constant liderii dupa chipul si asemanarea sa. Cine-i vinovat pt injutitzie? cel ce exploateaza lacomia prostimii sau cel ce are sarcina institutzionala de-a condamna astfel de fapte? Sa traitzi bine si..praf in oki!

rusine

Trimis de ioana la 8 Decembrie 2009 08:37:51

Ma intriga in totalitate acest personaj fara scrupule si fara nici un Dumnezeu. Spunea ca atata timp cat mentalitatea ne se va schimba fata de oamenii de afaceri..... Care oameni de afaceri? Un SOV care a furat (efectiv a furat) de la oameni simpli bani? Si acum e bine merci in Top 5 al oamenilor bogati din Romania? Doamne in ce tara traim! Tare as vrea sa plateasca pentru ce a facut. Si pana la urma cum sa fie fericir? Cum sa doarma linistit? chiar daca el o afirma.

Raspunde

• contra

Trimis de stiuca gheorghe la 8 Decembrie 2009 09:22:15

sov a furat pentru ca in romania furtul este institutzionalizat. lacomia si prostia se platesc!

foame de tepar...

Trimis de brucanianul la 8 Decembrie 2009 08:23:49

Bine ca pestisorii Popa si Vlas sint vinovati,iar rechinul de Vintu este un bun intreprinzator care a tepuit mii de romani cu actiunile sale despagubite de catre CEC in buna parte...Are o avere cladita pe naivitatea romanilor!!De ce nu o fi fericit la 54 de ani? Enigma!!No comment...

Raspunde

• (ne)fericirea: variante

Trimis de IQ100 la 8 Decembrie 2009 21:34:03

ca femeia "lui" l-a parasit, ca are un handicap fizic vizibil,ca e singur , ros de propria personalitate, ca nu are ce vrea, ca o sa se imbolnaveasca si nu e pregatit pt.moarte....astea asa, ce-mi trec acum prin cap

dimensiunea naturala

Trimis de escobar la 8 Decembrie 2009 08:17:30

"dimensiunea lui naturala" este "COMITEREA DE FAPTE NECESARE" = chemarea lui geoana "la ordin,noaptea(pt.impact maxim) "la relaxare" era o "fapta necesara" sau comandata!!!

Raspunde

sov

Trimis de angelica la 8 Decembrie 2009 08:11:35

Are perfecta dreptate, statul trebuie sa fie un partener si nu un asasin pentru intreprinzator. Este o mare greseala ca statul sufoca si omoara privatii. Toata lumea are de pierdut in situatia asta. Este prima data cand citesc un articol despre dl Vantu si trebuie sa recunosc ca imi place, doar o singura chestie nu stie sa foloseasca un calculator? Ma mir...

Raspunde

• PC

Trimis de Ion la 8 Decembrie 2009 09:39:32

Domnule, eu chiar daca stiu, nu-mi aduce prea multe beneficii.

da foarte rational si adevrat

Trimis de caius la 8 Decembrie 2009 07:46:19

Da, foarte rational si adevarat, pacat ca guvernantii oricare ar fi ei nu vad asa lucrurile

Raspunde

• SOV un model de educatie si inteligenta

Trimis de callas la 8 Decembrie 2009 08:40:10

daca cei care au averi ca ale lui ar plati cinstit darile si impozitele statului roman si nu si-ar ascunde AVERILE in insulele Caiman sau Cipru, nu ar mai trebui statul sa sufoce pe ceilalti intreprinzatori cinstiti cu dari pentru a functiona. Limbajul si felul de a gandi din interviu denota ca educatia si inteligenta cu care se lauda nu justifica nucidecum aroganta de a se simti deasupra celorlalti romani.

• Foamea?

Trimis de liana la 8 Decembrie 2009 09:12:06

Foamea unora nu se potriveste cu foamea altora. Unii se hranesc ca sa traiasca, alti traiesc ca sa se hraneasca. Foamea uora e de alimente, a altora de putere, foamea de avere si se intampla ca, de ce mannca mai mult , le creste foamea, nu se potoleste. Si acum i-o fi foame? Dar FOAMEA noastra de dreptate, cand va fi satisfacuta? Pana cand pot suporta romanii asemenea "filosofi" pe banii furati de la oamenii cinstiti? Face ce trebuie facut ca sa creasca averea? Cu ce pleaca fiecare "la drum"? Ce ramane in urma noastra decat amintirea ca am fost sau nu oameni? Si sfidarea are o limita! As vrea sa fiu de fata cand va fi judecat un asemenea om. Sau cu averea poate cumpara orice? Si totusi o sa-si aminteasca odata ca nu-i chiar asa. Pacat de oamenii cinstiti de care a profitat si profita. Pana cand? Nici eu nu-i pot suporta pe betivi, dar si lor le trece. Prostia si calicia nu-s trecatoare si se va plati pentru ele. Hm!Se crede destept ca a calcat si pe cadavre sa ajunga aici? Ii amintesc ca atunci cand va "pleca" bagajul e la fel ca a celui sarac, dar al carui nume poate e pomenit de bine de cei care-l cunosc. Si ce ar trebui sa-i multumeasca cineva ca a creat locuri de munca? S-ar fi creat si daca nu-i lasa bunicuta sa fure si se moderniza tara noastra. Asteptam judecarea hotilor! S-auzim de bine!

• pt liana

Trimis de florin la 8 Decembrie 2009 09:39:27

"asteptam judecarea hotilor"?? Pai primul hot e statul...daca tu crezi ca statul se judeca pe el esti naiva..statul e primul si cel mai mare hot, iar cei in fruntea lui: guverne+presedinti sunt la conducerea acestei masini de furt. Mai mult decat atat tot ei au si legea de partea lor..sa o modifice cum vor... Deci cuvintele tale sunt cam naive..

aproximativ

Trimis de ISM la 8 Decembrie 2009 07:37:19

Cine n-are ovrei, sa-si cumpere !

Raspunde

• Hm...

Trimis de scanteie la 8 Decembrie 2009 09:46:00

nu il cred la faza cu computerul. unui om caruia ii place sf-ul este imposibil sa nu iubeasca computerele. apoi, unui om ce a capatat cultura economica singur, iar este imposibil. internetul e sursa valoroasa de informatii. nu in ultimul rand, unui om cu scoala sa- are dreptate ca pe vremea lui chiar se facea scoala- curiozitatea in orice domeniu nu dispare niciodata. in rest, nu ar strica interviuri mai dese.

• eu trag primul

Trimis de george la 8 Decembrie 2009 13:50:36

Pe asta banii l-au invatat sa vorbeasca,dar daca mai stie sa si scrie sa stiti ca e chiar smecher.Glumesc,dar el e unul care merita sa fie presedinte cu conditia sa-si incheie mandatul ca ceausescu.Mult succes

Trimis de la 1 Ianuarie 1970 02:00:00

Raspunde

• nu Vintu e de vina

Trimis de exasperatdeignorantasiprostie la 8 Decembrie 2009 15:03:07

Nu Vintu e de vina, ci clasa politica votata de ignoranta si prostie revoltatoare, care, ca o consecinta, isi face de cap. In Romania de azi, ca sa castigi bine trebuie sa speculezi, sa inseli, sa profiti de altii, sa inseli statul, sa ai pe cineva intr-un partid aflat la putere etc. Cu munca cinstita putine sanse.

• sov

Trimis de realitatea la 9 Decembrie 2009 05:19:28

infractor, nebun sau cum il mai catalogati voi e de-o inteligenta rara, a fost un bun manager si de aia a ajuns f sus...voi si daca ati avea jumatate din banii lui nu ati putea sa i dublati...ci i ati pierde intr un an..asa ca nu mai fiti ca vulpile la struguri.

Editoriale
Cartea lui Bercea Mondialu’
Domnu’ Mondialu’, nu-mi împrumutaţi şi mie cartea aceea a lu’ matale? Aş ...
DusteRomania
De vreo trei ani ştim că Dacia pregăteşte lansarea unui SUV, de mai bine de un an că se va ...
Transparenţă fiscală prin «salariul complet»
Salariaţii trebuie să ştie că aproape jumătate din valoarea muncii lor nu ajunge la ei ...
Obişnuinţa de a nu vedea copacii
Pentru că suntem originali, noi românii nu vedem milioanele de mici dezastre de lângă ...
ziare