Capital.ro Experienta in slujba ta.
Curs valutar
4.2616
EUR
3.3203
USD
5.1129
GBP
3.1642
CAD
3.0188
AUD
133.2076
XAU
Sondaj
Credeţi că România are nevoie de un nou împrumut de la FMI?
Convertor valutar
Data: 2 Septembrie 2010
Arhiva
L
M
M
J
V
S
D
 
 
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
L
M
M
J
V
S
D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maşini germane făcute de chinezi

Maşini germane făcute de chinezi

Autor: CAPITAL Online
Publicat: 11 Martie 2010
Vizionari: 15939;

Audi "made in China". Şi nu, nu este vorba despre copii făcute de chinezi, ci de maşini marca Audi. Imaginile de mai jos prezintă o uzină germană aflată în China. Este vorba despre uzina de la Changchu, pe poarta căreia ies produse de calitate germană

În cazul în care vă aşteptaţi să găsiţi aici ultra-tehnologie nemţească unde totul este automatizat, atunci aşteptările vă sunt un pic înşelate. Asta pentru că veţi vedea, de exemplu, parbrize fixate manual.

Alte articole despre: auto


Comentarii cititori (44)
Nume:*
Subiect:*
Email:  
Comentariu:*
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Asteapta, se incarca...

calitate

Trimis de Bogdan la 24 Martie 2010 11:21:08

Sunt multe masini asamblate manual de exemplu Lamborghini, Rolls, vi se par a fi porcarii?

Raspunde

remember

Trimis de the.fix la 12 Martie 2010 23:37:39

ptr cei care au fostnevoiti sa isi inlocuiasca parbrizele; credeti ca vi le-au fixat cu ajutorul robotilor ?!? (mai ales in Romania)
si ce-o sa faceti acum ? o sa vindeti masina ?
sau o sa va sinucideti ?
perfectionistilor !

Raspunde

Robotii industriali

Trimis de Industriasul la 12 Martie 2010 10:41:31

Pentru necunoscatori: faptul ca se lucreaza "manual" la masina nu inseamna neaparat ca rezultatul este o calitate mai slaba. Intr-adevar, unul dintre avantajele automatizarii este acela al preciziei mai bune la executia operatiunilor. Insa mai este un lucru care trebuie luat in considerare: in tarile dezvoltate (precum Germania) nevoia de automatizare a venit si datorita costurilor cu forta de munca directa. Adica cativa operatori de pe linia de productie ajung sa coste - in timp - mai mult decat un robot industrial. Insa in China, forta de munca este (inca) ieftina si probabil nu se pune problema utilizarii robotilor industriali.

Raspunde

sfsd

Trimis de sfsd la 11 Martie 2010 23:42:44

casa de lemn la cel mai mic pret dupa paita pt mai multe detalii dati add la casa_lemn93 @ yahoo.com sunt din bucuresti

Raspunde

bravo lor

Trimis de bogdan la 11 Martie 2010 22:27:36

natia noastra romaneasca nu stie decat sa-si dea cu parerea in loc sa munceasca....suntem vai de mama noastra si la fundul sacului si suntem tot mandri si ne uitam peste gardul vecinului . cand v-om fi si noi in stare sa fim macar 10 % din economia chinezilor atunci putem spune ca am ajuns departe. am fost in beijing....bucurestiul in 200 de ani nu va fi asa .

Raspunde

• mda

Trimis de andrei la 12 Martie 2010 08:15:56

Ne-am lige degetele sa avem vreo doua fabrici din astea...auzi la ei parbrizele sunt fixate manual...pai cum ?! A...la noi sunt telechinetici.

• bai fraiere!

Trimis de gigi la 12 Martie 2010 09:18:25

aici este vorba de calitate nu de cantitate!

calitate

Trimis de Radu la 11 Martie 2010 21:42:29

Poate ca produsul este facut sub o licenta, dar e vorba de felul in care fac ceva, chiar daca numai asambleaza diferenta tot poate exista. Oricum o diferenta ca de la cer la pamant nu are cum sa fie tocmai pentru ca piesele nu sunt facute de ei. pe urma da, o sa fie nasol. asa a fost is cu loaganu
2005-2006 ok, pe urm aau inceput sa puna unele piese fabricate in romania si uite asa a inceput sa arunce ulei
sa caraie bordu sa bata nu stiu ce.

Raspunde

se face

Trimis de fixare manuala la 11 Martie 2010 21:40:32

ca sa dea de lucru la cat mai multi chinezii daca aveau numai roboti nu era bine

Raspunde

china

Trimis de audita la 11 Martie 2010 20:04:42

Mana de lucru mocca oricum ei doar ansambleaza nu produc

Raspunde

praf

Trimis de Alex la 11 Martie 2010 19:14:30

Daca si Audi, marca nemteasca, se fabrica in China inseamna ca se duce naibii de tot lumea asta. Nu mai e aceeasi calitate ca si cele facute in Germania, chiar si testele lasa de dorit

Raspunde

ha ha ha

Trimis de John Leopold la 11 Martie 2010 18:22:06

...am avut odata un o camasa Lacoste, era Made in China caci la a doua spalare era "varza", frate....toate produsele chinezesti ( TOATE ) sunt de cea mai proasta calitate.Inclusiv masinile.....

Raspunde

• Oameni fara minte....

Trimis de Alex la 11 Martie 2010 19:18:26

Prietene, daca tu compari o camasa de doi bani cu o masina de minim 30.000 Euro, ce pot spune....... esti o valoare.

• E mai rau

Trimis de Ace la 12 Martie 2010 17:52:45

Astea sant facute pt piata chineza, nu costa 30 mii. Oricum, se poate compara pt ca input-ul in orice produs tine de etica muncii. Chinezii nu au etica, de aceea totul iese prost si asta nu o sa se schimbe prea curand.

Felicitari BMW sau Mercedes ?

Trimis de Adi la 11 Martie 2010 13:05:51

Pe cine felictam pentru articol? E clar ca e platit de unii dintre astia 2 sau altii care inca nu au facut pasul spre China si produc in Germania sau macar in Europa. Dar il vor face si ei, stati linistiti!

Raspunde

• au facut de mult

Trimis de viky la 12 Martie 2010 15:28:35

au facut de mult, intereseaza-te mai bine

Articol copiat din Click sau Libertatea

Trimis de Stefan M la 11 Martie 2010 13:02:01

Ca si germanii lasa la calitate nu-i o surpriza prea mare...

Ca avem o presa de doi bani care copiaza de pe internet ce(cat) vrea este o certitudine. Un articol de 3 randuri care nu spune practic nimic si are un titlu tendentios.

Intr-adevar, Audi si VW si mai nou Peugeot au fabrici in China care produc pentru piata chineza(!). Poarta si alte nume pe acolo. De ex, Golf-ul chinezesc se numeste Gol. E o strategie simpla ca sa se bata cu Geely la ei acasa. Un VW importat nu are nicio sansa acolo. Mai mult, o strategie Audi(aplicata sigur in rusia) ce are scop evitarea unor taxe este sa trimita kit-uri din Germnia la o fabrica din Rusia unde sunt asamblate in masini.

Raspunde

• VW Gol

Trimis de biz la 11 Martie 2010 19:34:44

VW GOL este cel mai bine vandut model pe piata braziliana, peste 2.000.000 ex in 2008. nu este echivalentul Golfului din europa, ci un fel de urmas al Golfului 3 adaptat pietei locale - fara ABS, fara airbag nici macar la sofer, fara geamuri electrice, fara oglinzi electrice, dar cu aer conditionat. motorul este cel de pe golf 3. asa se face profit, adaptandu-te la cerintele pietei locale, la pret mic le dai o masina mica. alt exemplu: Ford Ka. in europa nu a ajuns la a doua versiune pentru ca n-a fost un succes in vanzari, dar in America de Sud s-a vandut foarte bine si exista Ford Ka v2, mai aproape ca design de Fiesta decat de prima versiune de Ka. aceeasi filozofie, o masina ieftina si cheala. alt exemplu: Autocar marca VW. In Europa nu am vazut. sau autotractor marca VW cu dispozitiv de umflat roti din mers.

ce-are a face?

Trimis de Cristiantel la 11 Martie 2010 12:33:47

Cei care se minunează şi critică sistemul de asamblare manuală ar trebui să-şi amintească de faptul că Rolls Royce, Bentley şi alte maşini deosebite se fabrică MANUAL!! E drept că alea nu sunt produse în serie mare şi pot să se ocupe pe îndelete de ele, dar nu prea contează dacă se face una sau o sută, atâta timp cât există control de calitate exigent.

Raspunde

vanduti

Trimis de Tavi la 11 Martie 2010 12:13:11

I curand China si India o sa ajunga vacile lumii. O sa asteptam fiecare picatura de lapte sa cada de acolo.
Apropo de pus parbriz fixat manual, nu are nimic cu calitatea. Sunt alti care verifica totul dupa.

Raspunde

calitate chinezeasca

Trimis de Ionel la 11 Martie 2010 11:59:34

Acolo unde bate chinezu cu pumnul in masina, clar e calitate germana!!

Raspunde

• AUDI e AUDI

Trimis de just ne la 11 Martie 2010 14:15:20

eu zic, ca AUDI e AUDI si daca este fabricata si la fundul pamantului. daca nici alea nu sunt masini atunci ce sa zicem de masinile noastre?

• calitate germana

Trimis de viky la 12 Martie 2010 15:32:13

daca nu stiati audi face si in romania cablaje asta nu inseamna ca nu e calitate din contra se pune foarte mare accent pe calitate !!!

masinile germane sint cele mai bune !

Trimis de nu conteaza la 11 Martie 2010 11:59:00

pot sa le produca si in Siberia sau Etiopia , tot cele mai bune sint ! Am un AudiQ5 si un BMW740i , stiu despre ce vorbesc .

Raspunde

• Doar doua ai??

Trimis de .??? la 11 Martie 2010 12:07:24

Eu am un Prosche Cayenne,un 911,un Audi Q 7 4,2 tdi,un Bmw x6,un X5,trei seria 7 de 745,735,730 si cinci Mercedes GL,CLK,SLK,ML si unul pentru gradinarul meu un E 270!!!Ce zici ,sunt mai tare nu???Pe site-ul asta totzi saracii pot sa se laude,tare site!!!

audi

Trimis de ani la 11 Martie 2010 11:51:25

frate si eu am Audi,dar sincer cred ca e făcut la chinezi.nu se poate ca la meticulozitatea neamtului să schimb macarale la geamuri și chiar bendix.am uitat sa mentionez e model 2005.am avut un Vento din 1994 si plâng după ea că am dat-o,aia era sgur made for Germany

Raspunde

• fiabilitate controlată

Trimis de Cristiantel la 11 Martie 2010 12:43:51

Ai dreptate să te plângi, s-au dus vremurile când marca era garanţia calităţii! De ani buni se apelează la sistemul de "fiabilitate controlată", altfel spus nici măcar nemţii nu mai fabrică maşini pentru toată viaţa, ca pe vremuri! Ar însemna să moară de foame şi fabricile şi industria orizontală de piese de schimb.

china

Trimis de un oarecare la 11 Martie 2010 11:49:11

Mda.
Oare de cine ar trebui sa ne amuzam?

De China care atrage investitii masive pentru ca e o piata imensa neexploatata?

Sau de Audi ca a ajuns sa fabrice modele cu forta de munca chineza?

Sunt convins ca , desi se vrea initial productia pentru piata chineza, se va extinde chiar si in Europa.

Raspunde

Oameni fara minte....

Trimis de Alex la 11 Martie 2010 10:29:52

Da, sincer eu cred ca un Audi produs in China are acelasi nivel de calitate cu unul produs in Germania, Ungaria sau Belgia. Pentru toti cei care contesta brandul fara sa-l cunoasca sfatul meu este sa conduceti un Audi si sa va exprimati parerile dupa aceea.
NO COMMENT !

Raspunde

am si eu o intrebare

Trimis de francezul la 11 Martie 2010 10:18:02

Dacia, asa cum produce ea acum, putem spune ca este facuta de romani sau de francezi?

Raspunde

• DE ROMANI

Trimis de DE ROMANI la 11 Martie 2010 15:21:45

clar de romani. tu nu vezi pe strazi loganuri cu probleme la instalatia tehnica ? pui frana si pe spate se aprind avariile. farurile de la logan au probleme si dupa un timp nu mai functioneaza corect. sunt atatea chestii minore incat ma gandesc la cei care o contruiesc si zic in graiul romanesc : "las-o ba ca merge asa" - e de plans. loganul iesea masina buna daca nu era facut in sictir de romanii plictisiti de munca. suntem o natie de lenesi. eu acum sunt la munca si imi vine sa trag un pui de somn. :)))

• de romani

Trimis de de romani la 11 Martie 2010 15:23:51

instalatia electrica. mi-e somn, ma scuzati :D

Oameni fara minte....

Trimis de Alex la 11 Martie 2010 09:55:21

In primul rand, Audi a deschis aceasta fabrica datorita cererii extrem de mare pe acesta piata. În China, Audi a livrat in primul semestru 66.866 automobile, sau 14,3% din vânzarile globale, o majorare cu 11% fata de perioada similara din 2008. La finele anului 2007, in orasul Aurangabad din India a inceput productia modelului Audi A6, iar in octombrie 2008, a modelului Audi A4. Asa ca de ce sa ne mai miram ca un producator ca Audi a intrat in forta pe pietele asiatice. Iar in al doilea rand vreau sa precizez ca aceste modele se produc strict pentru aceste piete si respecta in totalitate normele de calitate impuse de Audi. Pentru "carcotasii" care au avut de comentat mai jos va reamintesc ca Audi este marca premium cu cea mai mare crestere in ultimii ani. Asa ca va rog, nu mai vorbiti din reviste, de Peugeot sau alte asa zise masini.........

Raspunde

• AUDI CHINA

Trimis de Sly la 11 Martie 2010 10:03:08

Daca imi spui ca o masina Audi facuta in Germania are aceeasi calitate cu cea din China: NO COMMENT !

• Piata asiatica

Trimis de Marius la 14 Martie 2010 13:43:08

Ai perfecta dreptate.

• @ sky

Trimis de Myth la 27 Aprilie 2010 12:06:40

Nu fi papagal, "nemtii" care lucreaza la Audi in Germania sunt de fapt cam turci... Mi-e scarba sa vad cat de carcotasi sunt romanasii nostri. Felicitari Audi pentru extinderea pe piata chineza.

Fixarea

Trimis de Blue Sky la 11 Martie 2010 09:24:21

O fixare manuala probabil este mai ieftina la precizia si meticulozitatea chinezeasca. Important sa se puna pe contur adezivul.Marii oameni de afaceri cred ca prin astfel de metode fraieresc cumparatorii care mai de care mai neglijent. Ce sa spun la Dacia...n-ar Klima dar este exportata in Germania. Oare au scazut pretentiile sau se prefac.

Raspunde

Fixate manual

Trimis de Sly la 11 Martie 2010 09:18:56

*** = cre.ti.n.

Raspunde

Fixate manual ...

Trimis de Sly la 11 Martie 2010 09:17:46

Parbrize fixate manual ... o rusine mare pentru AUDI. Iar pentru cine nu a auzit sau vazut exista ROBOTI INDUSTRIALI de foarte foarte mult timp care fac aceasta treaba de precizie ridicata. Ma bucur ca se mai spulbera din mitul asta *** al calitatii "tuturor" produselor nemtesti. Au si ei "blatistii" lor !!! Ex.: AUDI !!!

Raspunde

• Sly mai tembelule !

Trimis de Giane la 11 Martie 2010 11:49:56

eu mi-am pus termopane cu ROBOTI INDUSTRIALI Germani , ei ce zici de asta ? si apropos , nemtii nu mai pot de parerile unui prost ca tine , hai , cinta la alta masa loosere !

Maşini germane făcute de chinezi

Trimis de Traian Feraru la 11 Martie 2010 08:06:34

Pt. cine nu stie inca, piata asiatica este in plina dezvoltare (CHINA consuma 25% din productia mondiala de ciment, spre exemplu). Cererea fiind tot mai mare era normal ca producatorii sa-si ofere produsele, iar pt. un pret competitiv (vezi taxe vamale si crearea de locuri de munca) le asambleaza acolo. Modelele produse nu o sa le vezi in EU sau pe alt market, sunt pt. ei acolo. Asa ca articolul trebuia sa vorbeasca despre aparitia unei noi fabrici AUDI, nu sa se "minuneze" de scaderea calitatii produselor germane!

Raspunde

• Mda

Trimis de Andrei la 11 Martie 2010 09:08:41

Ne-am lige degetele sa avem vreo doua fabrici din astea...auzi la ei parbrizele sunt fixate manual...pai cum ?! A...la noi sunt telechinetici.

• doar pt. ca e emblema germana?

Trimis de GoPo la 11 Martie 2010 09:18:00

In Franta, la uzinele Peugeot, fixarea robotizata era in functiune acum 15 ani cand am fost in vizita. Despre ce vorbim acum? Ne intoarcem la sapa de lemn? Voi platiti de doua ori pretul doar pt. ca e germana? Inseamna ca aveti bani "netranspirati" si astfel imbogatiti statul german!

• gogu

Trimis de gogu la 11 Martie 2010 15:28:20

masina germana facuta de chinezi e masina chineza. esti de acord ? chinezii ii pun sigla cu audi si gata. dar asta nu inseamna ca e masina germana. nu zic ca nu e buna si ca nu respecta aceleasi standarde de calitate dar logic vorbind e masina facuta de chinezi deci masina chinezeasca :)))

urmareste-ne-pe-twitter.jpg

abonare-capital.jpg

Editoriale
Oare lui Boc îi place prim-ministru?
Ce îmi lipseşte cel mai mult în România este respectul faţă de oamenii ...
Țara în care se freacă sturionii
Ministrul Berceanu e, pe zi ce trece, mai şugubăţ. Cu cât situaţia e mai albastră ...
România bebeluşilor ucişi
Toate televiziunile stau concentrate de mai bine de o săptămână pe scurmarea detaliilor: ...
3 la 1 România contra România
Nimeni nu-şi pune problema că folosind apă de ploaie România s-ar putea să stea pe loc ...
ziare