Capital.ro Experienta in slujba ta.
Curs valutar
4.2821
EUR
3.3684
USD
5.1841
GBP
3.2525
CAD
3.1172
AUD
135.5957
XAU
Sondaj
Credeţi că România are nevoie de un nou împrumut de la FMI?
Convertor valutar
Data: 9 Septembrie 2010
Arhiva
L
M
M
J
V
S
D
 
 
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
L
M
M
J
V
S
D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Împrumutul pentru locuinţă redevine accesibil şi fără Prima casă

Împrumutul pentru locuinţă redevine accesibil şi fără Prima casă

Autor: EVZ Online
Publicat: 10 Martie 2010
Vizionari: 4232;

Ratele pentru un împrumut ipotecar variază între 470 şi 530 de euro, în funcţie de instituţia de finanţare.

Forţate de măsurile luate de Banca Naţională a Românie (BNR), favorabile dezgheţării creditării, băncile au început să scoată pe piaţă produse de creditare imobiliare cu dobânzi destul de apropiate de programul „Prima casă”.

Principalele instituţii de finanţare din România şi-au scos ofertele pe masă şi îşi aşteaptă clienţii, care nu pot opta pentru „Prima casă”. Încă de la începutul anului trecut bancherii au cerut BNR o relaxare a condiţiilor, astfel încât să-şi poată continua afacerile păstrăndu-şi profiturile la nivelurile anilor trecuţi.

DETALII:
Citeşte mai multe pe evz.ro

Alte articole despre: articole


Comentarii cititori (45)
Nume:*
Subiect:*
Email:  
Comentariu:*
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Asteapta, se incarca...

Credite accesibile ??

Trimis de cetatean la 11 Martie 2010 17:52:00

Credite accesibile mon cher ???

Dumneata ai auzit de credite cu dobanda fixa (da FIXA ) si pe 15 ani cu sub 4% ??
Cand o sa vina bancile cu asemenea oferte atunci mai discutam de credite accesibile. Pana atunci cei care inca visati indatorativa sclavi la banci.

Cu respect

Raspunde

Pt. d-l de departe!

Trimis de mihai la 11 Martie 2010 17:40:29

D-le De departe! Orice interventionism (de tip Prima Casa) de orice fel distorsioneaza piata libera! Mai ales ca nu exista nici un studiu asupra valorii de garantare in suma de 60000 Euro. Iar cu lozinca comunista ca piata libera duce la pauperizare hai sa o lasam pentru manuale de economie socialista! De ce pe banii mei (din impozite)statul sa garanteze o investitie buna sau proasta? Daca um im.be.c.il arunca cu banii de ce sa ii platesc eu fitele si cr.e.ti.nis.m.ul. Da sa ajunga in faliment! Eu vreu ca prostii si c.ur.ve.le sa ajunga in sapa de lemn si cei inteligenti sa poata accesa un credit rezonabil si sa cumpere acele locuinte! Trebuie sa invatam ca suntem o tara saraca si japca trebuie sanctionata! Intotdeauna vor exista speculatori! Dar unii castiga si altii se ard! De ce sa subventionez eu pierderea unor speculatori!

Raspunde

• Pt Mihai - Pui problema altfel!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 20:35:52

Faptul ca nu esti de acord cu Prima Casa este cu totul alceva! Nu am nici o idee cum s-a ajuns la suma de 60.000 euro! Este normal ca banii platiti ca impozite catre guvern sa fie folositi asa cum vrei tu! Cei care nu sunt de acord cu acest program, trebuie sa trimita petitii, sa refuze plata impozitelor, etc. si/sau sa iasa in strada pt a manifesta impotriva lui! Din pacate, sunt multe cele care ar trebui sa te nemultumeasca ca: costul pe Km de autostrada, pretul de 30.000 euro pt un Logan de politie, salariile si pensile catalogate ca nesimtite, etc. Nu exista un guvern in lumea acesta care sa multumeasca pt toti cetatenii tarii respective! Piata este totusi libera! Nu perfect libera! Acea jungla in care cel mai tare il inghite pe cel mai mic! Nici nu cred in rolul pozitiv al ei! Ea este influentata de multi factori care teoretic nu ar trebui sa existe si care fac ca pretul sa creasca sau sa scada. Pt a elimina interventionalismul ar trebui eliminate si alte taxe ca: impozit pe proprietate, pe venituri, taxe vamale, tva, etc. Cu alte cuvinte ar fi vorba de o intoarcere la comuna primitiva, orinduire care a fost singura fara un guvern central! Eu nu am afirmat ca piata libera duce la pauperizare populatie! Daca citesti cu atentie ai sa vezi ca am afirmat: "prabusirea pietii de imobiliare" duce la pauperizarea populatiei. Este o mare diferenta! Nu crezi? Specula este un cuvint "urit" in comunism! In capitalism este una dintre cheile de bolta al lui si nu este nici o rusine sa apelezi la ea!

Pt. de departe

Trimis de mihai la 11 Martie 2010 12:53:02

Si totusi nu ai argumentat de ce piata nu e lasata libera. Eu am inteles ca sunt unii oameni care vor sa cresca preturile si altii vor sa cresca. E la mintea cocosului. Dar argumente economice nu ai adus. Acest program, in afara de a ajuta niste speculanti (care au cumparat imobile vechi sau noi) si niste dezvoltatori care au bunuri pe stoc , programul acesta nu este decat un ajutor de stat! Atat. Ajutor de stat care nu face altceva decat sa prelungeasca blocajul si tranzactiile la preturi reale.

Raspunde

• rectificare

Trimis de mihai la 11 Martie 2010 12:54:04

unii oameni vor sa cresca si altii sa scada!

• Piata este libera! Nu exita preturi impuse!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 16:30:27

Pretul de vinzare a unei proprietati se stabileste de comun acord intre vinzator si cumparator! Nu exista un mercurial ca pe vremea lui Ceausescu in pietele alimentare prin care se stabilea cu cit sa vinda pastirnacul, cartofii sau fasolea boabe! Deci trebuie sa intelegi ca PIATA ESTE LIBERA! Daca te referi la programul Prima Casa ea reprzinta un program implementat de guvern pt a ajuta in primul rind pe cei tineri. Bineinteles ca au aparut efecte secundare dorite sau nedorite de anumite grupuri de interese! In USA un program similar este in vigoare, dar mult mai darnic si care nu tine cont de virsta si pretul de vinzare! Programe similare sunt in vigoare in multe tari civilizate, asa ca Romania nu reprezinta o exceptie. Orice guvern responsabil nu urmareste o prabusire a pietii de imobiliare care se traduce prin pauperizarea populatiei. In cazu Romaniei, 80% ar saraci peste noapte si o data cu ei toate sectoarele a caror activitate este legata de ele. Daca o scadere de preturi ar fi benefica, atunci guventul nu ar avea de facut decit sa ridice impozitul pe locuinte! Ce spui de o crestere de la 100 -200 RON pe an la 5.000 euro pe an! Ai fi multumit? In calitate de cumparator, numai daca este abrogata dupa ce achizitionezi proprietatile dorite! Nu inteleg ce argumente economice vrei sa aduc? Te rog sa fii mai clar si eventual sa le aduci tu pe ale tale!

@de departe

Trimis de de aproape la 11 Martie 2010 10:02:38

Doar un "look"
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/sua-platesc-proprietarii-ca-sa-si-vanda-casele-11870.html

Raspunde

• Nu este la acesta ora decit un proiect!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 16:00:32

Recomanda guvenului Boc si parlamentului sa vine cu un program similar in Romania! Mult succes!

Deocamdata prefer piata chiriilor...

Trimis de Tiberiu la 11 Martie 2010 10:01:44

Decat sa platesc 3-400 de euro rata la banca ptr o nenorocita de locuinta de bloc zeci de ani,sa ingras bancile lacome cu dobanda nerusinata,prefer sa stau intr-o locuinta mobilata cu chirie...cu cca 200 de euro?luna..doi trei ani intr-un loc apoi intraltul..in tara sau in alta tara...acolo unde gasesc un serviciu bine platit...nu sunt legat de glie..azi aici maine in Noua Zelanda sau Peru..

Raspunde

• nu

Trimis de tery la 16 Martie 2010 15:15:49

inseamna ca nu ai familie,de accea gindesti in felul asta,nu ai cu sa te cari cu copil cu purcel pe unde gasesti tu un job

a

Trimis de Mda la 11 Martie 2010 09:45:48

Asa este, pretul corect este cel la care se vinde efectiv. Problema este insa ca nu se vinde. Si nici nu se va vinde mai mult in urmatorii 2-3 ani.
Iar case la 20.000 de euro, cum spera multi sa vada, nu veti vedea. 20.000 de euroi e o masina medie. Vom vedea case la 20.000 de euro cand vom vedea masini la 3.000 de euro. NUmai ca atunci 20.000 de euro vor valora cat valoreaza acum 50.000 de euro.:)

Raspunde

• Pt Mda

Trimis de aa la 11 Martie 2010 09:56:06

Am auzit de nenumarate ori acest argument: nu poate costa o casa cat o masina. Nimic mai FALS. Masinile costa la fel (cu foarte mici diferente) si in Germania, Franta, Romania, Ungaria, Somalia, Haiti. Deducem de aici ca si preturile caselor sunt la fel in toate aceste tari?

• Pt. Mda

Trimis de aa la 11 Martie 2010 09:57:07

Ma refer la preturile masinilor noi.

• @Mda

Trimis de prezicatorul la 11 Martie 2010 09:59:16

S-ar putea ca in Romania sa se intample foarte curand ca 20k euro sa valoreze cat 50k euro acum.

• a

Trimis de sdfs la 11 Martie 2010 18:42:42

Pai atunci de ce nu mergi tu sa-ti iei casa in Germania, daca iti gasesti mai ieftin? Daca totul ar fi mai ieftin, si casele ar fi asa cum zici tu, de ce nu se bate nimeni sa emigreze in tarile cu preturi la case mici?:) Iti spun eu de ce: preturile mici la case in vest sunt in suburbii sau sate invecinate. Ca sa mergi la munca, iti trebuie masina personala. Ii mai trebuie si la nevasta una, ca poate nu va coincide programul de lucru. Plus drumul vreo 40km dus-intors. Te tine sa intretii o casa in vest, si inca 2 masini, si sa mai ramai si cu bani? Daca da, de ce mai stai aici?

pt De Departe

Trimis de Gopo la 11 Martie 2010 09:39:14

Pana cand optimismul nu o sa creasca,economia sa porneasca,nu putem sa vb de un pret asa zis corect...in momentul de fata,pretul corect e cel la care se face tranzactia...nu cel dorit de proprietar!

Raspunde

• Nu exista pret corect, ci pretul pietii!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 15:58:40

Pretul corect este cel stabilit de piata prin negociere intre cele doua parti! Pretul la care se bate palma! Toate celelalte sunt simple speculatii fara valoare. Faptul ca proprietarul vrea un pret la care nu poate sa vinda, este la fel de nerealist ca si cel al unui cumparator la care nu poate sa cumpere nimic!

pt De Departe

Trimis de Gopo la 11 Martie 2010 09:25:48

Urmaresc posturile tale de aproximativ un an,esti un speculant imobiliar fara argumente aplicabile in ro...

Raspunde

• Nu pot sa spun ca ai o intuitie speciala!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 16:46:17

Nu sunt speculant imobiliar, fiindca imi lipseste obictul muncii! Daca se realizeaza o prabusire a preturilor asa cum multi o asteptau inca de anul trecut, asi putea sa devin un speculant adevarat. Asi putea sa cumpar citeva apt pe care sa le tin si sa le scot pe piata cind asi considera ca merita. Nu am decit sa astept acel moment, de care eu sunt foarte sceptic ca o sa vina!

De ce nu lasa piata libera ca la terenuri?

Trimis de mihai la 10 Martie 2010 18:30:29

Ce nu inteleg eu este de ce nu apare un agent imobiliar care sa aiba curajul sa spuna adevarul. Da fratilor preturile sunt mari si sa spuna cate tranzactii si la cat ofera potentialii clienti! Ar trebui sa inceapa scaderea preturilor pana cand oamenii vor putea sa accesze un credit si sa aiba cu ce sa il ramburseze in urmatorii 15 ani. Uitati-va la alt program ratat! Rabla cu vaucerele de 3000 milioane! Oamenii si-au casat rablele , lucru care este corect, dar nu cumpra inca nimeni aceste cupoane pentru ca au nevoie de o suma foarte mare de bani suplimentara pentru achizitionarea masinilor! Cum au auzit de o smenozeala toti romanii au facut cozi. Problema e ca aceste programe merg cand oamenii au un anumit nivel de trai iar subventionarea este mare (vezi Germania). Nivel de trai ridicat (venit mediu 3000 Euro pe luna) si un program care a ajutat cumparatorii cu o suma substantiala 2500 Euro pentru o rabla! Reven la imobiliare! Problema la Programul Prima Casa (sau ultimul streang) este cu suma de 60000 Euro care e scoasa din burta. Nu are o relevanta economica, si a creeat acest prag psiholoic care a blocat piata! Unii care au apartamente nu vand iar cei care ar dori o casa nu si-o permit pentru ca e prea scumpa pentru o tara ca Romania! De ce piata nu a fost lasata libera ca la terenuri, terenuri care au inceput sa se tranzactioneze la valorile din 2003-2004? Raspunsul este ca cei care au construit sunt acoliti politici, niste platitori de spagi pentru toate partidele, primariile, consiliile locale si lobbyul facut de acestia a creeat acest program mutant care nu fce decat rau! Pentru ca bine nu a aratat ca a facut!

Raspunde

• Piata este libera! Nu exita nici o limita prestab

Trimis de De departe la 10 Martie 2010 21:15:49

In primul rind trebuie sa intelegi ca numarul celor care doresc o scadere de preturi reprezinta o minoritate! Si inca una extrem de mica! De fapt cine sunt? Cei care nu detin o proprietate si care dispun cit de cit de bani strinsi sau venituri sa spere la statutul de proprietar. Restul toti nu vor si nu au nevoie de o scadere a preturilor! Lista este lunga si incepe cu 80% din populatie care detin un acoperis. Mai este cazul sa amintesc pe cei a caror domeniu de activitate sunt constructiile, imobiliarele, bancile, transportul, etc.? Consideri ca sunt suficiente motive? Cit priveste pretul oferit, fiecare cumparator spune singur cit este dispus sau poate sa ofere! Vinzatorul are libertatea sa acepte sau nu pretul oferit! Asta se cheama piata libera! Nu sunt preturi fixe!

• pentru De Departe

Trimis de PIF la 10 Martie 2010 22:04:14

Da mi voie sa te contrazic,domnule De Departe... Cele 80 de procente de proprietari din Romania (in afara de cei care au cumparat in perioada de specula ordinara cu credit bancar) sunt indiferenti vis-a-vis de valoarea in bani a caselor pe care le detin. Stii de ce ? Pe ei ii intereseaza doar ca au o casa si fii sigur ca nu vor vinde niciodata ca sa stea cu chirie. Asadar, in aceasta ordine de idei, te anunt domnule De Departe ca daca vila ta de 600 mp valoreaza astazi 1milion de euro si o vinzi tot astazi, vei cumpara o casa sau alte case direct proportional cu valoarea actuala a pietei. In aceeasi logica, daca o vei vinde la toamna cand ea va valora doar 500 mii de euro, vei cumpara tot o casa sau alte case direct proportional cu valoarea de atunci a pietei imobiliare. Cu respect, insa stai cam prost cu logica !!! Dar iti dau dreptate cand vorbesti despre cei care au cumparat cu credit... ei saracii ar prefera sa nu fi luat o mare teapa dar zarurile au fost aruncate... Cu respect, Pif (imobiliarul) :)

• Draga Pif mai ai de invatat!

Trimis de De departe la 10 Martie 2010 23:19:15

Aparent toti proprietarii sunt neutri, dar nu este chiar asa! Lasind la o parte pe cei indatorati sau nu, care isi vad investitia pierzind din valoare, o parte dintre proprietari vor sa vinda, chiar daca au luat-o pe te mir ce dupa revolutie sau au mostenit-o, caz si mai fericit. Crezi ca pt acestia, pretul de vinzare este chiar lipsit de importanta? In alta ordine de idei, viata este incerta! Poate sa intervina moartea, boala, divortul, nevoia acuta de bani cash, etc. Atunci peste noapte te trezesti in postura de vinzator sau bati la usa unei banci sa garantezi un imprumut cu proprietatea. Banii pe care ii primesti ca si nivelul imprumutului acordat depinde de pretul (valoarea) proprietatii pe care o detii. Oricare om,, care este proprietar doarme cu atit mai bine cu cit valoare propetatii detinute este mai mare, chiar daca n-o sa vinda niciodata in timpul vietii! Crezi ca ce am spus mai sus are logica pt tine?

• pt DE Departe

Trimis de PIF la 11 Martie 2010 01:08:19

Stimate domn, vorbim de 2 lucruri distincte : valoarea imobilului si valoarea banilor.... Cand casele vor ajunge sa coste 10 mii de euro (dau un exemplu) atunci cei 10 mii de euro vor avea o valoare in oglinda ... Inca o data, apreciez discursul dumneavoastra civilizat si in mare parte argumentat (mai putin cand e vorba de interese si manipulati). Dar cand aveti de gand sa recunoasteti ca aveti aceste interese legate de piata imobiliara din Romania ? Nu vreti sa dati o data cartile pe fata ? :)

• Pt Pif - Nu am interese in imobiliare!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 02:54:12

Daca vinzi ceva si cumperi alceva, tot in domeniul imobiliarelor in Romania, se poate spune ca ce pierzi intr-o parte se compenseaza cu ce cistigi in cealalta. Asa este! Dar de ex vrei sa vinzi un apt sau un teren si sa-ti cumperi o masina, mobila, sa faci renovari, etc. lucrurile se schimba. Nu crezi, ca evident cel care vinde, este in pierdere? Eu daca ar fi sa vind casa, pot sa spun 100% ca banii aceia vor parasi Romania. Voi petrece pensia in USA sau New Zealand, o alta tara care mi-a placut mult. Clima buna, vorbitoare de engleza si alba! Crezi ca cineva in aceste doua tari o sa-mi accepte o oferta mai mica pt ca am vindut la un pret mai scazut in Romania? Nu cred! Nu am interese in imobiliare mai mari decit argumentele din comentariul de mai sus! In principiu nu vind si nu cumpar! Nu construiesc, nu am agentie imobiliara, nu am bani investiti in absolut nimic in Romania, care sa ma faca sa beneficiez de o crestere a preturilor. De altfel, dupa cum bine stii, am prognozat o scadere pt anul acesta. Dar daca inchid ochii, lucru pe care nu-l intentionez, dar asupra caruia nu am control, copilul meu cu siguranta o sa vinda, fiindca nu manifesta interes sa locuiasca in Romania! Mai ales ca mama este in USA. Nu crezi ca orice bun parinte vrea sa lase copiilor lui cit se poate de mult? Anumite comentarii care par in slujba celor care fac bani in imobiliare, se datoreaza faptului ca vad cu alti ochi acest domeniu, dupa ce am trait peste 20 da ani in USA si in care am cunostiinte cu mult peste medie. Ma refer la media din USA. Cei care fac bani in imobiliare in Romania sunt priviti cu aceiasi desconsiderare cu care aici sunt priviti drug dealeri sau violatorii! Cel putin in multe dintre comentariile de pe acest site. In USA, situatia este la polul opus. Unii au ajuns miliadari, alti, contra unui comision, ajuta clientii sa gasesca o casa sau sa obtina un imprumut, etc. Atita timp cit fac acesta in cadrul legal, sunt priviti ca persoane respectabile si unii se bucura chiar de o stima deosebita (de ex Trump). Nu crezi ca asa ar trebuie sa fie si in Romania? Din pacate dupa revolutie, mentalitatea care s-a instaurat a fost acea "de-a trage tunuri", nu de-a cladii business-uri trainice care sa aduca venituri constante si continue. Usor, usor in special cei tineri or sa vada ca este din ce in ce mai greu de facut acest lucru si se vor indrepta spre directia normala! Cind eroi lor vor fi Edison, Ford, Disney si nu Capone sau Gotti, atunci tara este pe drumul cel bun!

• Circ

Trimis de @de departe la 11 Martie 2010 08:54:45

Tu esti constient de enormitatile pe care le scrii? Traiesti in Romania macar? Stii ce se intampla aici?

• Pt Circ - Sa continue circul!

Trimis de De departe la 11 Martie 2010 16:39:34

Pe mine nu ma deranjeaza daca situatia actuala se va mentine si in viitor. Dupa cum am mai spus nu traiesc in Romania la acesta ora. Esti dragut sa-mi deschizi si mie ochii asupra enormitatilor scrise! Sunt dornic sa invat! Iti multumesc anticipat!

pt bula

Trimis de haules la 10 Martie 2010 18:05:13

mizerie,trateaza ti schizofrenia in alta parte,in viatza ta nu ai construit mai mult de 3-4 bilutze de mucoasa nazala,nu am nici in clin nici in maneca cu sectorul imobiliar=vanzari ,intermedieri etc..

Raspunde

• este adevarat..nu sunt agent

Trimis de bula imobiliaru la 10 Martie 2010 19:02:51

si nu am experienta in a tepui oamenii..dar ca om de afaceri ...ce zici?ce realizari marete ..ma gunoiash...rate uriase la lume....avansuri disparute in insule exotice...milioane de pagubiti....si tu vii cu figuri de cocalar aici...sa ai atata sanatate cat bine ai facut mai agentule...

• buuuula

Trimis de haules la 10 Martie 2010 20:25:04

ai spasme,transpiri din abundentza si improsti cu saliva atunci cand te chinuie pofta de exprimare.esti un complexat irecuperabil

mesaj

Trimis de john la 10 Martie 2010 13:19:19

pentru dezvoltatori, bancheri si fazani: duceti-va la mal de mare si lasati-va purtati de val...:)

Raspunde

iluzii pt fraieri

Trimis de PIF la 10 Martie 2010 12:15:37

In loc sa se focalizeze pe investitii in economia reala, bancile continua sa "afacereasca" in segmentul de real estate... Impreuna cu dezvoltatorii meschini si nesimtiti, tot mai cred ca pot prosti omul de rand ca o casa construita in camp valoreaza 100 mii de euro.

Pai, va intreb eu intr-un final... cine cumpara acum un apartament nou construit in perioada de maxima specula (2007-2008) nu e cel putin redus mintal ? Cum sa ii acoperi tu pagubele unui investitor speculativ platind pretul cerut pe o astfel de epopee a dorintei de imbogatire peste noapte ???

Raspunde

vraji

Trimis de gogul@cmail.com la 10 Martie 2010 12:02:00

...acum mai ramane sa fie accesibile si casele...:)))))
adica vreo 40-60% mai ieftine ca sa-si permita si somerii...
bai fratlor, cat credeti ca mai merge manipularea asta?

Raspunde

• a

Trimis de Mda la 10 Martie 2010 18:51:50

Unde ai vazut tu case ieftine, astfel incat sa-si permita toata lumea o casa? Nu vedeti ca in afara majoritatea sunt chiriasi si nu proprietari? Degeaba mai asteptati scaderi de preturi (ma refer la scaderi semnificative, nu de 1000 de euro), acestea nu or sa vina in veci.

a, mizilic...

Trimis de john la 10 Martie 2010 12:00:06

500 euro...parfum! sunt convins ca va fi batalie pe creditele astea :)) ROMANIA va avea un 2010 f greu...atat de greu incat fara un imprumut de minim 10-15mld euro cursul valutar va ajunge la 4.8 ron/euro. si totusi, cand va creste TVA-ul?? eu banuiam ca pana la final de aprilie se va intampla...sa ma fi inselat?...

Raspunde

grabiti-va

Trimis de gimini la 10 Martie 2010 10:52:48

E nevoie de fazani creditaci ca sa salveze economia.

Raspunde

preturi apartamente

Trimis de mihai la 10 Martie 2010 09:40:53

Pana aici a fost linia rosie de demrcatie a preturilor la apartamente . Daca s-a reinceput creditarea , cu dobanzi bune, intr-un an - doi vor incepe sa creasca preturile la case

Raspunde

• @mihai

Trimis de vipera la 10 Martie 2010 09:43:41

intr-adevar, am auzit ca somerii sunt foarte dornici de un credit ipotecar

• ai dreptate mihaita

Trimis de marius la 10 Martie 2010 10:50:01

cei care au deja un credit si abia mai rasufla din cauza datoriilor, abia asteapta sa-si mai faca un credit.Apropo, 500 euro rata pe luna ti se pare putin?

• preturi

Trimis de robert la 10 Martie 2010 12:03:05

Mihai? Mihai ce sare pe sapte cai? Si marmota.....

• mihaita

Trimis de un fazan?! la 10 Martie 2010 13:54:27

vreau sa cumpar acum un apartament...ce-mi propui...sa mai astept sa creasca preturile sau sa-l cumpar acum...pentru ca e posibil sa scada si nu vreau ca cel de la care cumpar apartamentul sa iasa in pierdere... mersi mult astept raspuns

• mihai

Trimis de john la 10 Martie 2010 14:00:54

si zi asa....e rosie linia aia la preturi? curios...de obicei este vorba de o delimitare imaginara...

• pt mihai

Trimis de haules la 10 Martie 2010 14:22:41

iti dau dreptate,si eu vad o timida crestere incepand cu 2012,suntem in plina criza,preturile materialelor de constr.nu au avut o scadere (din pacate)semnificativa,terenurile bine pozitionate au ajuns la un asazis minim,costul fortei de munca este acceptabil in acest moment;insa probabil cand se va observa o usoara revigorare economica ,cred ca se ca schimba semnul rotatiei in ceea ce [priveste preturile

• HAULES ATUNCI DE CE SOMEZI???

Trimis de bula imobiliaru la 10 Martie 2010 14:37:28

la ajenti emobiliari tot asa va merge??fara numar fara numar....mincinnos de doi lei...ce vrei ma???sa plateasca facturile emise in varful bule???...sa ne pupi undeva mizerie ambulanta...

•  In urmatorii 3 ani va fi asa

Trimis de In urmatorii 3 ani va fi asa la 10 Martie 2010 15:03:50

In cel mai pozitiv scenariu, in urmatorii 3 ani va fi asa: daca o sa crestem economic si preturile o sa cresca chiar si cu 4% atunci disperatii care vor sa vanda apartamente dar nu le-au scos pe piata repede o sa le scoata => iar o sa fie oferta mult mai mare decat cererea => iar scade pretul.. si tot asa. Dar asta a fost un scenariu pozitiv. Ca in realitate suntem in mare raha.t pe urmatorii 2 ani si preturile nu au cum sa cresca indiferent de creditare

urmareste-ne-pe-twitter.jpg

abonare-capital.jpg

Editoriale
Despre muncă şi principii
De câteva săptămâni, toată lumea discută de Ordonanţa nr. 58, de Norme, de ...
Cutia neagră şi adoptarea euro
Într-un exerciţiu de imaginaţie, dacă am avea euro azi în buzunare, guvernanţii ...
România satelor lui Potemkin
Când vom înţelege oare că o treabă făcută ca la carte îţi poate aduce ...
De ce nu mai au băncile credit?
Niciodată n-am putut să înţeleg de ce sunt atât de mari dobânzile pe care ...

Imopedia.ro - portalul imobiliar nr. 1

ziare