Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Media

Asociația Română pentru Măsurarea Audientelor a împlinit 10 ani de la înființare

Autor: | | 0 Comentarii

Anul acesta se împlinesc 10 ani de la înfiinţarea Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (A.R.M.A.), un moment important în istoria organizaţiei care a reglementat piaţa de mass-media din România.

Potrivit preşedintei A.R.M.A, Lucia Antal, instituţia a fost şi rămâne asociaţia care anunţă „moneda de schimb” pentru cel mai important mediu de comunicare prin publicarea datelor de audienţă, manifestând în permanenţă deschidere către toate tehnologiile noi pe care doreşte să le cerceteze. Începînd cu 1 ianuarie 2012, A.R.M.A. va începe să măsoare şi să raporteze vizionarea decalată în timp (time shift viewing), adică vizionarea unor emisiuni după momentul transmiterii lor de către staţiile TV. Totodată, după 1 ianuarie 2012 A.R.M.A. va începe, împreună cu partenerii de la Kantar Media Audiences, testarea măsurării şi raportării consumului de conţinut video pe PC-uri şi online. De asemenea, A.R.M.A. este în discuţii exploratorii cu Kantar Media Audiences cu privire la un serviciu de Return Path Data (RPD), serviciu care se doreşte să completeze Serviciul Naţional pentru Măsurarea Audienţelor TV (SNMATV). "Cu această ocazie dorim să le mulţumim în mod special tuturor celor care s-a implicat în crearea, susţinerea şi dezvoltarea A.R.M.A. pe parcursul acestui deceniu. Eforturile indviduale au contribuit la succesul comun şi ne-au ajutat să ajungem astăzi aici, într-o piaţă extrem de competitivă ca cea din România. La Mulţi Ani, A.R.M.A. şi să rămâi mereu în Prime Time!", a declarat Lucia Antal, Preşedinte A.R.M.A. A.R.M.A. este o organizaţie a industriei de media şi publicitate care numără peste 90 de membri, staţii TV, agenţii de media şi publicitate şi clienţi de publicitate. Asociaţia are drept arie de activitate cercetarea audienţelor mediilor de comunicare video şi operează sistemul de măsurarea a audienţelor TV din România. A.R.M.A. este o organizaţie recunoscută la nivel internaţional, fiind membră a European Media Research Organisations (EMRO) şi a International Joint Industry Committees Association (i-JIC). 
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.