Anul trecut, aproximativ 1,5 milioane de români au primit beneficii extra-salariale. De asemenea, compania a investit în digitalizarea soluțiilor și în diversificarea gamei de produse, investițiile generând o creștere a cifrei de afaceri cu 27%, spre deosebire de anul precedent.

 „Lumea se schimbă într-un ritm alert, iar noi investim continuu în îmbunătățirea soluțiilor pe care le oferim, consolidându-ne capacitățile digitale și oferta, pentru a crea cea mai bună experiență la locul de muncă pentru angajați. Oamenii sunt interesați de oportunitățile de dezvoltare personală, iar participarea la evenimente culturale este unul dintre interesele tinerilor. Oferim deja acest tip de beneficiu în Brazilia, Belgia, Republica Cehă și Franța, țări în care Sodexo lucrează îndeaproape cu guvernele pentru implementarea celor mai importante politici publice. Aducem această experiență și în România, pentru a crea un nou beneficiu pentru cultură și pentru a le oferi consumatorilor o experiență culturală inedită”, a declarat Sven Marinus, Country CEO Sodexo Benefits and Rewards Romania.

În medie, salariații români primesc, între 1 și 2 beneficii extra-salariale, iar cel mai des oferite sunt tichetele de masă și tichetele cadou. Angajații preferă să primească voucherele în format digital, deoarece sunt mai ușor de utilizat și au un control mai bun asupra cheltuielilor,  datorită aplicației Sodexo Card. Aceasta a fost instalată deja de jumătate din clienții Sodexo. Primul beneficiu care este oferit 100% în format digital este 7card, iar 50% din voucherele de masă sunt utilizate, de asemenea, în format digital.

Grupul Sodexo activează în 80 de țări, având peste 425.000 de angajați.