Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Imobiliare

APOLLONS – De la "democratizarea imobiliarelor" la scalarea unei afaceri de success (P)

Autor: | | 0 Comentarii

Liderul pieței imobiliare băcăuane, care a sărbătorit ieri, 7 septembrie, 16 ani de la înființare, își continuă expansiunea la nivel național și va deveni, din această toamnă, prin rebrenduirea marcii, APOLLONS – o comunitate de profesioniști cu o cultura organizationala aliniata la standardele europene ale pieței imobiliare. În aceste zile, Apollons a reluat cu asalt extinderea rețelei naționale și locale de parteneri, prin punerea in aplicare a conceptului propriu de „Franciză Imobiliară Personală”.

Grupul de firme Apollons, membru al unor asociaţii profesionale care respectă Codurile de Practică la cel mai înalt nivel de etică, se ocupă de vânzări, cumpărări şi închirieri de proprietăţi imobiliare, dar şi de administrarea sau de evaluarea imobilelor (cu autorizare ANEVAR), compania avand sedii în Bacău, Bucureşti si Ploiesti si parteneri in Iaşi, Cluj, Brasov, Constanta, Focsani, Baia Mare si Timisoara.

Despre evoluţia şi perspectivele grupului am stat de vorbă cu fondatorul acestuia, Florin Popovici.

Care este, domnule Florin Popovici, semnificaţia literei „s” care va apărea în numele Apollon?

Lumea este în permanentă schimbare iar noi suntem flexibili si ne adaptam. Chiar acum când sărbătorim 16 ani de activitate Apollon, rebranduim toate componentele grupului nostru, care se va numi APOLLONS. Litera „s” de la finalul numelui, in limba engleza, semnifica pluralul si este adăugat tot în ideea de multiplicare a business-ului, concept la care lucrăm din 2014  si prin care ne deschidem si mai mult spre comunitate.

Se spune ca cine nu-si cunoaste trecutul nu are viitor si in acest sens ne monitorizam in permanenta activitatea, ca să ştim care sunt momentele cheie in evoluţia afacerii, să aplicăm, în punctul de inflexiune pe curba acestei evoluţii, măsurile care trebuie... să scalam afacerea... sa o multiplicăm prin cooptarea de noi Afiliati sau Parteneri.

Aşadar, cum arată Grupul Apollons acum, în 2017?

Daca anul trecut vorbeam de misiunea noastra de a "democratiza imobiliarele" adica educatia imobiliara sa fie accesibila oricui este interesat pentru a putea furniza servicii de calitate, prin crearea de evenimente, cursuri, conferinte, iata ca in acest an completam misiunea noastra cu inca un scop, acela de forma o comunitate imobiliara cu aceleasi valori, credinte, comportamente. Am trecut de perioada de pubertate când te descoperi pe tine însuţi si ne aflam in plin adolescentism cand simtim ca avem aripi si putem zbura... Ne indreptam spre maturitate cu pasi repezi. Suntem la nivelul de a scala afacerea. Știm la ce ar trebui să ne aşteptăm chiar daca piaţa este imprevizibilă. 

 

Un nou concept de lucru promovaţi şi dumneavoastră chiar acum. L-aţi numit „Franciză imobiliară personală”. Ce este?

Franciza Personală nu este o reţea de afaceri prin franciză, nu cumperi franciza ca în ofertele altor companii mari cum ar fi M'c Donalds de exemplu sau Remax in breasla noastra si platesti redevenţe lunare. Este o reţea de persoane afiliate Apollons. Acesti parteneri, care sunt cunoscuti pe piaţa locală dar care nu sunt mulţumiti de veniturile pe care le au sau vor să-şi crească afacerea, îşi păstrează denumirea firmei lor dar vor adăuga greutate si credibilitate numelui lor prin utilizarea unei embleme certificate"Afiliat Apollons" sau "Partener Apollons". Aceasta titulatura le va conferi atat dreptul de a utiliza marca, sigla si brandul  Apollons cat si dreptul de a beneficia de resursele si beneficiile pachetului de servicii inclus.

 

În imobiliare se simte o conştientizare a modului de lucru? Nu şi-a pus amprenta pe aceasta modul în care am trăit în ultimii 27 de ani, adică într-o democraţie rău înţeleasă?

Se simte. Mai ales la nivel naţional. Tinerii care vin în acest domeniu trebuie educaţi în acest spirit. Ei trebuie să gândească aşa cum gândesc cei care au fost la muncă în străinătate şi au văzut alt mod de a gândi realitatea, de unde se întorc cu o mentalitate nouă acasă. Ar trebui să învăţăm din ceea ce fac la noi multinaţionalele, pe care de obicei nu le vedem cu ochi buni. Dar acestea sunt foarte bine organizate, beneficiaza de educatie, au un set de proceduri pe care le respectă şi aceasta este reţeta succesului, iar eventualele breşe dacă apar nici nu se simt, sistemul functioneaza in continuare. La noi lucrurile încă sunt la început, chiar după 27 de ani... noi suntem încă pioneri în aplicarea unor astfel de metode, în acest gen de mentalitate. Important e să comunicăm între noi, să împărtăşim astfel de concepte, pentru a le cunoaşte şi ceilalţi, sa ne educam. În România, de exemplu, daca ar activa cam 100.000 de agenţi imobiliari, conform principiului lui Ghandi, ar fi necesar ca doar 300 de agenţi sa gândeasca la fel, sa lucreze la fel si atunci toţi ceilalţi ne-am da după ei. Când se schimbă mentalitatea se schimbă şi lucrurile, începând de la bază. Dacă-ti schimbi mentalitatea iti schimbi valorile  apoi iti schimbi comportamentul, urci încă o treaptă, intri într-un alt mediu...

Practic şi în acest domeniu e nevoie de şcoală, iar în Bacău, în imobiliare, bazele unei astfel de şcoli au fost puse chiar de Compania Apollons.

Am făcut o şcoală propriu-zisă, un ONG, Asociatia "Centrul de Evaluare, Consultanta si Afaceri" denumita generic „Academia Apollon” care face parte din grupul de firme Apollons. La ultima întâlnire cu cei dornici să înveţe, în primăvară, am avut sala plină. Noi trebuie să ne creăm mediul în care vrem să ne mişcăm. E adevarat ca unii dintre participanţi nu respectă cele învăţate. Dar asta nu înseamnă că e imposibil să formezi o comunitate cu aceeasi mentalitate. Evident, ai nevoie de oameni, de caractere, de educatie.

 

Sunt regiuni geografice în care mentalitatea, conştiinţa profesională din imobliare se simt mai bine?

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro