Numărul celor au ales să urmărească "Românii au talent" a fost de zece ori mai mare decât numărul celor care au ales postul Antena 1, care a difuzat un filmul englezesc Jocuri la nivel înalt.

Conform datelor analizate și prezentate de paginademedia.ro, cea de-a șaptea producție realizată și difuzată de Pro TV a avut  audiențe de peste trei ori mai mari decât locul doi, ocupat de Kanal D și de zece ori mai mari decât Antena 1.

La nivel național, Pro TV a obținut un rating de 20,6%, în intervalul orar menționat mai sus, în timp ce Kanal D a avut un rating de 6,4, iar Antena de doar 2,1%. Asta înseamnă că în timp ce aproape 3,7 milioane de telespectatori urmăreau show-ul Românii au talent prezentat de Smiley și Pavel Bartoș, numărul celor au ales postul Anetna 1 a fost de aproape zece ori mai mic, mai exact 373.000, potrivit paginademedia.ro

Diferențele s-au menținut la același nivel și pe segmentul comercial: Pro TV, prima poziție, a avut peste un milion de telespectatori între 18 și 49 de ani, de aproape opt ori mai mulți decât locul doi, ocupat de Antena 1. Cota de piață: 53,4%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre telespectatorii între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV. De altfel, Pro TV a fost singurul post cu o cotă de piață din două cifre.

În mediul urban, în intervalul menționat, Antena 1 s-a aflat abia pe locul 5, după Kanal D, Romania TV și Antena 3.

A șaptea editie Romanii au talent privită de milioane de telespectatori, dar nu în număr record

Paginademedia.ro a realizat recent o analiză prezentând audiențele fiecărei debut a showului din anii precedenți, arătând că vârful a fost atins în sezonul trei, pe 15 februarie 2013, când show-ul a înregistrat o medie de peste 5,3 milioane de telespectatori din întreaga țară. 

Mai multe detalii pe paginademedia.ro