În perioada de Crăciun, Poşta Română a achiziţionat peste 4.500 de articole vestimentare pentru angajaţii din front office. Valoarea totală a achiziţiei este de aproximativ 27.500 de euro.
Obiectivul managementului este de a proiecta o imagine nouă a Poştei Române, atât în rândul clienţilor şi partenerilor săi, cât şi în rândul angajaţilor.
Această achiziţie de uniforme se alătură eforturilor noastre de a îmbunătăţi felul în care este percepută Poşta Română. Angajaţii companiei care au contact direct şi constant cu clienţii sunt importanţi pentru noi, întrucât, inclusiv prin intermediul acestora se întreţine imaginea Poştei Române.
Ţintim să creăm o imagine nouă, ordonată, care să se reflecte, în acelaşi timp, şi în calitatea serviciilor prestate de angajaţii noştri.
Compania Naţională Poşta Română are cei mai mulţi angajaţi din România, în contact direct cu clienţii.
-
Brandul american Michael Kors şi-a închis primul magazin ...
-
Bătăi de cap pentru antreprenori: Cifrele BNR și FMI pentru ...
-
-
Magazinele H&M caută angajaţi pentru magazinele din toată ...
-
-
-
Factură umflată la energia verde. Zeci de fabrici scutite de ...
-
-
-
Saxo Bank: Trei motive pentru care obligațiunile de Trezorerie ...
-
-
-
Lumea este sufocată de datorii. Tot PIB-ul Chinei, împrumutat ...
-
“Verde” pentru noul stadion Rapid de 27 de milioane de euro ...
-
Compania din Giurgiu care este unică în Europa. Produsele ...
-
Industria secretă din timpul regimului comunist. România era ...
-
Râurile din România unde găsești AUR doar plimbându-te pe ...
-
Berlinul critică reuniunea de la Ankara: "Un summit de război"