„Nu lanţurile mari de retail au omorât magazinele de proximitate. Ele s-au omorât singure. Dacă pun în vitrină prezervative, ciorapi, săpun nu vor atrage clienţii. Nu se va duce nimeni să cumpere. Consumatorii aleg un mod mai confortabil de a face cumpărături“, a afirmat Delia Nica.

De asemenea, oficialul AMRCR a precizat că şi oferirea bonului fiscal clienţilor este un motiv pentru care aceştia aleg marile lanţuri de magazine, subliniind, însă faptul că magazinele de proximitate ar trebui să găsească modelul de afacere care să atragă consumatorii şi care să le asigure dezvoltarea.

„Cumpărătorii ar putea opta pentru a-şi face cumpărăturile de la un magazin situat în apropierea casei şi nu numai la finalul săptămânii de la supermarket. Însă magazinele mici trebuie să găsească un mod civilizat de a-i atrage şi de a se promova“, a adăugat Delia Nica.

SURSA: Agerpres