Astfel, la categoria aeroporturilor cu 10-25 milioane de pasageri pe an, Aeroportul Henri Coandă, care a avut o creștere de 16,7% a traficului aerian, a ocupat al cincilea loc.
 
”Aeroportul Internațional Henri Coandă București s-a înscris pe un trend de creștere consistentă, surclasând aeroporturi precum: Lisabona, Berlin, Bruxelles, Atena, Milano, Praga sau Budapesta. Pentru atingerea  potențialului maxim de creștere, am impus ca priorități eficientizarea activității, reconfigurarea investițiilor și deblocarea rapidă a strategiei de dezvoltare a aeroportului, cu o continuă preocupare pentru siguranță și securitate. Am reușit, în timp record, să optimizăm serviciile oferite pasagerilor și să extindem capacitățile de procesare, astfel încât tranzitarea Aeroportului Henri Coandă să fie cât mai rapidă și mai confortabilă”, a precizat directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București, Bogdan Mîndrescu.
 
Conducerea Companiei Naționale Aeroporturi București a dispus în acest an o serie de măsuri operative care au redus timpul de așteptare al pasagerilor la controlul documentelor. Astfel, capacitatea de procesare a pasagerilor Aeroportului Henri Coandă la ghișeele de control a crescut cu aproape 50% pe ambele fluxuri, de intrare și de ieșire din țară,  iar timpul de aşteptare la controlul documentelor a scăzut de peste 10 ori (în prezent fiind de 2-5 minute).
 
De asemenea, pentru reducerea timpului de așteptare la controlul de securitate pe fluxul de plecări, a fost dispusă optimizarea controlului pasagerilor și bagajelor de mână, la Aeroportul Henri Coandă. Au fost amplasate paturi de role la toate liniile de control de securitate, au fost instalate sisteme de recuperare a tăvilor folosite pentru controlul bagajelor de mână și au fost amplasate stații de lucru pentru controlul secundar al acestor bagaje.
 
Pentru confortul pasagerilor, în cursul verii au fost finalizate lucrările de supralărgire la două benzi pe fluxul de ieșire a autovehiculelor din Aeroportul Henri Coandă către București. Această măsură a descongestionat traficul auto, facilitând accesul și defluirea autovehiculelor din perimetrul Aeroportului Henri Coandă.
 
În acest an, Compania Națională Aeroporturi București a realizat unul dintre proiectele de importanță majoră pentru reabilitarea infrastructurii aeroportuare. Astfel, în 2017, CNAB a început și a încheiat lucrările de întreținere și reparații la structura rutieră a pistei de decolare/aterizare nr. 1 a Aeroportului Internațional Henri Coandă București și la căile de rulare a aeronavelor. Lucrările au totalizat o suprafață de 67.228 mp, din care 39.483 mp la pista nr. 1 și alți 27.745 mp la platforme și la căile de rulare a avioanelor.