Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Retail

Acţiunile H&M, la cel mai scăzut nivel din ultimii 16 ani

Autor: | | 0 Comentarii

Acţiunile Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, au ajuns vineri la cel mai scăzut nivel din martie 2001, în urma declinului accentuat al vânzărilor, care ar putea duce la închiderea unor magazine şi la oprirea expansiunii.

H&M tocmai a raportat cel mai sever declin al vânzărilor cel puţin din ultimul deceniu, mai puţini clienţi intrând în mall-urile unde se află magazinele companiei suedeze, deşi au fost reduceri masive de preţuri. 

În perioada septembrie - noiembrie 2017, vânzările au scăzut cu 4%, la 50,4 miliarde de coroane suedeze (şase milioane de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 2%. Vânzările H&M au scăzut doar în trei trimestre din ultimii zece ani, conform datelor Bloomberg. 

Conform Agerpres, care citează Reuters şi Bloomberg, compania va deschide anul acesta 385 de noi magazine, faţă de 400 programate iniţial, după ce în perioada august 2016 - august 2017 a inaugurat 418 de unităţi, ajungând la un total de 4.553 de magazine pe plan global. De asemenea, vor fi extinse vânzările online pe 43 de pieţe până la sfârşitul anului. Deja, rivala Inditex vinde online pe 45 de pieţe. 

Pentru a sprijini comerţul electronic, H&M va extinde acordul de cooperare cu divizia de retail online a Alibaba, Tmall. 

H&M se confruntă cu creşterea concurenţei pe piaţa din Europa, după ce tinerii au preferat să facă achiziţii de la retailerii online, cum ar fi Asos şi Zalando. 

Sectorul de îmbrăcăminte este în creştere şi este o perioadă de schimbări rapide şi extinse, ca rezultat al digitalizării. Afacerile noastre online nu au compensat deplin scăderea numărului de clienţi în magazinele noastre clasice, astfel încât, până acum, nivelul vânzărilor este sub ţinta noastră din acest an, a avertizat recent directorul general Karl-Johan Persson. 

Grupul suedez are opt branduri: H&M, COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday, Arket şi H&M Home. 

După decenii în care a reprezentat o poveste de succes, H&M nu şi-a îndeplinit ţinta de vânzări în 2016, iar profitul a scăzut. Compania suedeză se confruntă cu o concurenţă strânsă şi presiuni asupra preţurilor din partea rivalelor Inditex (proprietarul Zara) şi Primark, care a intrat recent pe cea mai mare piaţă a H&M - Germania. 

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

X