Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Acesta este viitorul Ford Focus

Autor: | | 2 Comentarii

Ford a dat astăzi primele informații oficiale despre noua generație Ford Focus, „cel mai competent Focus din toate timpurile din punct de vedere tehnic”.

În urma unei colaborări foarte apropiate cu clienţii, noul Focus a fost dezvoltat de la zero pentru a oferi cea mai încrezătoare, intuitivă şi satisfăcătoare experienţă pusă la dispoziţie de un model compact de familie din Europa.

Conform oficialilor Ford, Focus introduce o filosofie de design care are în centru oamenii. Aceasta amestecă un stil exterior emoţional cu un nivel aerodinamic de top în segment. În acelaşi timp, interiorul oferă mai mult spaţiu, dar şi materiale şi atenţie la detalii de înalt nivel.

Cea mai sofisticată gamă de sisteme de asistenţă a şoferului oferite vreodată clienţilor Ford  este integrată pentru a pune la dispoziţia acestora o experienţă intuitivă, relaxantă şi rafinată. Tehnologiile avansate disponibile pe noul Focus include tempomatul adaptiv (Adaptive Cruise Control sau ACC) - îmbunătăţit acum cu pachetul Stop&Go, cu sistemul de recunoaştere a indicatoarelor rutiere de viteză şi cu tehnologia care menţine maşina pe centrul benzii de rulare - ajută la abordarea mai relaxată a traficului aglomerat, farurile adaptive cu lumini predictive în viraje şi luminile care expun indicatoarele rutiere pre-ajustează tiparele fasciculelor de lumină cu ajutorul unei camere frontale care pre-monitorizează virajele şi - pentru prima prima dată în industrie - indicatoarele rutiere, cea de-a doua generaţie a Sistemului de asistenţă activă la parcare (Active Park Assist 2) operează acum schimbările de trepte, acceleraţia şi frâna pentru a oferi manevre de parcare complet automatizate prin simpla apăsare a unui buton, primul Head-Up Display (HUD) oferit de Ford în Europa le permite şoferilor să-şi concentreze atenţia pe şosea sau asistenţa activă de urgenţă la nivelul direcţiei (Evasive Steering Assist) este o tehnologie prezentă în premieră în segment. Aceasta îi ajută pe şoferi să ocolească vehiculele oprite sau lente pentru evita coliziunile.

 

Noul Focus rămâne fidel moştenirii celor 20 de ani de istorie a acestui model, oferind un nivel dinamic de vârf în segmentul său, îmbunătăţit prin prima apariţie în gama Focus a sistemului de amortizare controlată continuu (Continuously Controlled Damping sau CCD) aplicat pe pachetul de suspensii independente faţă şi spate, prin noul sistem selectabil Drive Modes, printr-un submodul al suspensiilor spate izolat care asigură un rafinament superior şi printr-o tehnologie patentată Ford la nivelul arcurilor suspensiilor.

Experienţa pasagerilor este şi ea îmbunătăţită prin apariţia unor elemente de confort precum modemul integrat FordPass Connect, care asigură o conexiune continuă în călătorii, şi prin noua zonă de încărcare wireless a dispozitivelor mobile compatibile.

Opţiunile disponibile la nivel de motorizări includ o versiune optimizată a multipremiatului 1.0 EcoBoost şi noul motor pe benzină 1.5 EcoBoost, ambele îmbunătăţite prin introducerea primului sistem de dezactivare a cilindrilor aplicat pe motoare cu trei cilindri. Noile motoare diesel 1.5 EcoBlue şi 2.0 EcoBlue permit un consum excepţional, în timp ce noua transmisie inteligentă cu opt trepte adaptează schimbarea treptelor la stilul de condus şi este manevrată printr-un controller rotativ ergonomic şi elegant.

„Noul nostru Ford Focus este vârful de tehnologie şi de atracţie în segmentul său", spune Joe Bakaj, vicepreşedinte al biroului Dezvoltare Produs în cadrul Ford Europa. "Șansa de a construi o maşină complet nouă începând de la o coală albă de hârtie nu vine foarte des în industria auto. Am îmbrăţişat-o  şi am dezvoltat cea mai bună maşină compactă de familie care poate fi cumpărată în Europa".

Dezvăluită în versiunile de caroserie hatchback cu 5 uşi, Wagon şi - pe anumite pieţe - sedan cu patru uşi, cea mai complexă gamă Focus din istorie este propusă în variante de personalitate exclusive care completează o gamă largă de dorinţe şi de aspiraţii ale clienţilor segmentului compact: Focus Trend, Focus Titanium, sportivul Focus ST-Line, varianta premium Focus Vignale şi crossover-ul Focus Active.

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

Actualitate Auto

13 aprilie 2018

Herbert Diess este noul CEO al grupului Volkswagen

Actualitate Auto

10 aprilie 2018

Acesta este viitorul Ford Focus

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.