Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Lifestyle

Studiu: 8 din 10 clienți citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA

Autor: | | 0 Comentarii

Pentru mai mult de o treime dintre români (35%) contează reputația unui centru, iar 8 din 10 clienți citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA.

Aşa reiese dintr-un studiu realizat de The Public Advisors în colaborare cu institutul de cercetare iSense Solution pe un eşantion de 515 persoane, despre percepţia românilor asupra modului în care sunt influenţaţi de review-uri în alegerea unui centru wellness & SPA.

,,Pentru a obţine review-uri cât mai bune, este indicat să dezvoltăm o strategie bine pusă la punct. Este foarte important să le cereţi clienţilor o evaluare a experienţei petrecute în SPA la scurt timp după ce au folosit facilităţile dumneavoastră. Nu uitaţi să răspundeţi review-urilor indiferent dacă acestea sunt sau nu pozitive, evitând o discuţie în contradictoriu cu clientul. Astfel şi clienţii care urmează să citească aceste review-uri vor aprecia mai mult răspunsul dumneavoastră. O recenzie pe pagina hotelului sau a centrului SPA poate fi de multe ori acel instrument care îl influenţează pe client în decizia finală înainte de a face rezervarea”, spune Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors.

Mai mult de jumătate dintre clienţi (52%) aşteaptă un răspuns în termen de 7 zile de la scrierea unei recenzii online, în special una negativă sau critică. Există totuşi clienţi mai exigenţi care aşteptă un răspuns în termen de 3 zile, în timp ce 21% aşteaptă ca brandurile să aibă un timp de răspuns de 24 de ore sau mai puţin.

Conform studiului, review-urile sunt considerate importante în alegerea centrelor SPA. Astfel, 87% dintre respondenţi declară că citesc recenziile, în timp ce 99% dintre aceştia sunt influenţaţi de procentajul acestora în alegerea centrului SPA.

Totodată, 59% dintre clienţi obişnuiesc să ofere review-uri după ce au vizitat centrul SPA, în timp ce 41% dintre aceştia nu oferă review.

„Aproape 3 din 5 români preferă să acorde review-uri pe reţelele de socializare, restul alegând să ofere recenzii pe site-ul centrului sau pe site-urile agregatoarelor de oferte. Cele mai multe păreri sunt pozitive, 96% din clienţi acordă o recenzie pozitivă, în timp ce doar 4% dintre aceştia oferă un review negativ. Dintre cei care acordă aceste reviw-uri reputaţia centrului are o pondere de 40% în decizia de alegere pentru utilizatorii care frecventează centrele SPA cel puţin o dată la 3 luni”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Mai mult de jumătate dintre români spun că preferă să acorde review-uri pe reţelele de socializare, pe site-ul centrului SPA şi pe site-urile agregatoarelor de oferte, iar cei mai puţini oferă un review pe bloguri sau forumuri.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro