Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Media

7 din 10 companii din România se promovează pe Facebook

Autor: | | 0 Comentarii

Trei sferturi dintre companiile din România utilizează rețelele sociale pentru promovarea activității, iar Facebook este platforma numărul 1 de comunicare în social media, relevă un studiu întocmit de EY România, dat publicității miercuri.

Potrivit cercetării, 74% dintre respondenţi foloseau, în 2015, reţelele sociale pentru promovarea companiei, iar reprezentanţii acestora au declarat că plănuiesc să le utilizeze în continuare, procent în creştere, de la 58% în 2014. În acelaşi timp, 13% dintre cei chestionaţi spun că nu utilizează social media pentru promovare, dar plănuiesc să apeleze la acest mijloc în perioada următoare (procent în scădere de la 28%, în 2014).

Rezultatele studiului EY România arată, totodată, că platforma preferată în România, anul trecut, a rămas Facebook cu 92%, în coborâre cu doar un procent faţă de anul anterior. La nivel global, Facebook conduce clasamentul celor mai utilizate platforme, cu 93%.

De asemenea, în România o creştere semnificativă, de 14%, înregistrează şi LinkedIn, care la nivel global este pe locul 3, cu 71%, devansat de Twitter aflat pe locul 2 cu 79%. În plan local tot o creştere de 8% înregistrează YouTube, faţă de procentul la nivel internaţional, de 55%. În România, a doua cea mai mare rată de creştere o înregistrează Instagram de la 7% la 20% (36% la nivel global).

Din punct de vedere al strategiei unei companii pentru social media, analiza EY România arată că 44% dintre respondenţi susţin că au astfel de iniţative la nivelul echipei de marketing, iar 21% au această strategie integrată chiar la nivelul întregii companii. Numai 2% dintre cei chestionaţi au spus că au o strategie de promovare pe reţelele de socializare numai la nivelul echipei comerciale, în scădere de la 7%, în 2014. Pe de altă parte, procentul celor care recunosc că nu au încă o strategie cu privire la reţelele de socializare este în creştere de la 27%, în 2014, la 32% anul trecut.

Comunicarea prin social media ocupa, anul trecut, între o oră şi 5 ore din timpul săptămânal de lucru al majorităţii respondenţilor (58%), în creştere de la 54% în 2014, în timp ce pe segmentul cuprins între 6 şi 10 ore se menţine ponderea de 20%. La nivel mondial, o treime (33%) dintre companii comunică prin reţelele sociale în medie între o oră şi 5 ore pe săptămână, 25% între 6-10 ore/săptămânal, respectiv 12% între 11-20 de ore pe săptămână.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro