Business

Ambient Sibiu mobilează “Naturlich” casele românilor

Autor: Ileana Ilie | sâmbătă, 02 martie 2013 | 2 Comentarii |

Brandul de mobilier autohton Naturlich a ajuns şi în centrul comercial Ambient din Sibiu. Peste 7.000 de articole de mobilă şi decoraţiuni interioare sunt puse la dispoziţia clienţilor într-un spaţiu de expunere de peste 3.000 de metri pătraţi.

Rețeaua de magazine de bricolaj Ambient, dezvoltată de omul de afaceri sibian Ioan Ciolan, găzduieşte showroom-urile de mobilă Natürlich, în urma unui parteneriat, încheiat în 2010, cu producătorul de mobilă Larix, din Reghin.

Mai exact, prin acest parteneriat segmentul comercial de mobilă din cadrul centrelor Ambient a fost transferat către marca Naturlich a producătorului Larix.

Mobila fabricată la Reghin (judeţul Mureş) se exportă în procent de 80 % în Vestul Europei, mai ales în Germania, a declarat la inaugurare Zsolt Berechzi, managerul general al Naturlich, care  estimează o creştere cu 50% a exporturilor în 2013.

În urma unei investiţii de 300.000 de euro, show-room-ul Naturlich din cadrul centrului comercial Ambient Sibiu lansează o nouă imagine și un nou concept de prezentare într-un spațiu de peste 3.000 metri pătrați. Clienții au la dispoziție peste 7.000 de articole de mobilier și decorațiuni interiorare, 200 de modele de canapele, simulare proiectare 3D pentru bucătarii, precum și cel mai mare spatiu de pe piața de profil, (450 de metri pătrați), dedicat dormitoarelor.

Naturlich care deține în România nouă magazine, din care şapte se găsesc în centrele Ambient,  a înregistrat o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, în 2012.
2013 poate însemna pentru brandul Naturlich o creştere de 15% a vânzărilor pentru clienţii români.

“Ambient a luat naștere în urmă cu 20 de ani din dorința de a răspunde cât mai bine tuturor nevoilor constructorilor, partenerilor și familiilor care doresc să construiască, să renoveze și să amenajeze. (…) Am dezvoltat și vom continua să credem în parteneriate, cum este cel cu Naturlich, care să le ofere soluții complete clienților noștri”, spune Ioan Ciolan, director general al Ambient.

Când vine vorba despre mobilier şi decoraţiuni, “vom răspunde mereu <Naturlich> tuturor solicitărilor clienţilor noştri. Viziunea noastră urmăreşte schimbarea imaginii serviciilor din această industrie, printr-o abordare diferită a relaţiilor cu clienţii. Mizăm pe înţelegerea dorinţelor celor care ne calcă pragul şi pe faptul că, indiferent de solicitare, noi vom putea veni cu răspunsul potrivit”, completează Zsolt Bereczki, directorul general al companiei Larix.

În urma parteneriatului dintre cele două companii, familiile care lucrează cu Ambient în cadrul programului Ambient Total beneficiază de o gamă completă de servicii pentru construcția, amenajarea sau reabilitarea locuințelor.
Programul Ambient Total este un concept special construit pentru familii și include servicii precum: un agent dedicat pe toată perioada proiectului, discount garantat prin contract, recomandarea de meșteri autorizați, consultanță tehnică gratuită, închirieri de scule și transport gratuit al materialelor.

Ambient are o rețea de 13 centre comerciale proprii, plus 12 centre logistice în Transilvania și București. Înfiinţată în 1993, Ambient a inaugurat primul magazin ”Do it Yourself” din România, în aprilie 2002, la Sibiu. Rețeaua de magazine de bricolaj a încheiat 2011 cu o creștere a cifrei de afaceri cu 28%, până la 135 milioane de euro. Pentru 2012, oan Ciolan estima o creştere de 15% a afacerilor.

Piata bricolajului a fost puternic afectată de criză, vânzările din 2011 înregistrând un declin de aproape 40% față de 2008.

Trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque și Ambient) îşi dispută cu şapte multinaţionale (Praktiker, Bricostore, bauMax, Hornbach, Mr. Bricolage, Obi, Leroy Merlin) cele circa 1,7 miliarde de euro, la cât e estimată piaţa de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj.

EVZ

Unica

Elle

Ziare.com

dz

Animal Zoo

spune-ti parerea

LASA UN COMENTARIU

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.