Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

Ce au cumpărat online românii înainte de Crăciun? Cadouri-cupoane și vacanțe

Autor: |

Potrivit unui raport ePayment, în perioada 1-25 decembrie 2011, românii au achiziționat online predominant cupoane de pe site-urile de reduceri (19% din totalul tranzacțiilor), bilete de avion și vacanțe (18% din totalul tranzacțiilor). Pe locurile următoare în top se clasifică serviciile (8%) și produsele din categoria divertisment (bilete la spectacole) cu o pondere de 4%.

Totodată, în perioada 1-25 decembrie 2011 numărul tranzacţiilor a crescut faţă de intervalul de timp similar din 2010 cu aproape 18%, deşi tendinţa de a cumpăra mai mult online în noiembrie decât în luna decembrie s-a menţinut şi în acest an.

În ansamblu, de la an la an se observă o tendinţă de creştere a numărului de cumpărători care aleg să achiziţioneze online cadourile de Crăciun pentru cei dragi, tendinţă reflectată atât de volumele tranzacţionate, cât şi de numărul comenzilor efectuate. Cumpărătorii înţeleg acum avantajele achiziţionării şi plăţii online: rapiditate, confort, ofertă variată de produse, preţuri de multe ori mai mici. “Internetul nu poate înlocui sentimentul de goană după cadouri, aşa cum îl poate resimţi oricine a fost la cumpărături în magazinele tradiţionale, înainte de Sărbători, dar este, cu certitudine, un mediu unde poţi găsi mai multe produse în acelaşi loc, unele fiind prezente doar online şi unde scapi sigur de aglomeraţie. Mai mult, poţi să joci liniştit rolul de Moş Crăciun secret pentru familie şi prieteni, informaţiile despre produsele cumpărate fiind cunoscute doar de tine şi magazinul online”, spune Mihai Manoliu, Sales Manager ePayment.

De altfel, în zilele de decembrie, şi în multe cazuri chiar din noiembrie, tot mai mulţi români au preferat să îşi cumpere cadourile online, fie că a fost vorba de vacanţe, cadouri cu reducere sau cadouri exclusiviste. “În ianuarie vom observa, dacă ne raportăm la anii trecui, un salt faţă de luna decembrie căci începe perioada de reduceri iar o parte dintre români îşi comandă online vacanţele la ski”, adaugă Mihai Manoliu, Sales Manager ePayment.

Cea mai scumpă vacanţă plătită online în luna decembrie, prin ePayment, s-a ridicat la aproape 8000 de euro, iar printre cele mai scumpe cadouri de Crăciun comandate online s-au numărat un inel cu diamante în valoare de aproape 2000 de euro şi o rochie de seară de 1500 de euro.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro