Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Interviu

Lior Bebera, InterContinental București: "Aveți o țară frumoasă, dar nu e pusă în valoare"

Autor: | | 0 Comentarii

România are nevoie de o infrastructură mai bună, în special spre munte, iar Capitala, de un centru de conferințe pentru evenimente internaționale, consideră Lior Bebera, directorul general al InterContinental București.

A preluat funcţia de director general al celui mai renumit hotel din România în urmă cu un an. În 2017, a reuşit să crească veniturile companiei cu peste 10%, iar gradul de ocupare a depăşit 80%. Aceste rezultate au făcut ca unitatea de cazare de la kilometrul zero al Bucureştiului să fie cel mai performant hotel din reţeaua InterContinental din Europa.

Capital: Cum aţi încheiat anul trecut din punct de vedere al gradului de ocupare? Ce estimări aveţi pentru anul în curs?

Lior Bebera: Anul 2017 a fost unul bun din punct de vedere al gradului de ocupare,  am încheiat cu peste 80% grad de ocupare, cifrele arătând o creştere cu 3,7 puncte procentuale. Pentru 2018 estimăm un rezultat similar cu cel al anului trecut.

Capital: Care consideraţi că sunt principalele elemente care au dus la creşterea numărului de turişti în Bucureşti? Aţi văzut o evoluţie mai mare a turismului de business sau a celui tradiţional?

Lior Bebera: În anul precedent, am observat o cerere continuă în orice sezon, ca urmare a numărului din ce în ce mai mare de turişti care vin să viziteze oraşul Bucureşti pentru afaceri sau să se plimbe. Mai mult, datele recente arată că Europa Centrală şi de Est devine prima alegere pentru găzduirea unor evenimente şi conferinţe importante, turnee sportive internaţionale sau întâlniri la nivel înalt. Din păcate, Bucureştiul nu dispune de un centru de conferinţe care să găzduiască evenimente de o asemenea anvergură. Totuşi, sperăm că această problemă să fie rezolvată în viitorul apropiat de către autorităţi.

Apoi, am observat o creştere mai mare a turismului tradiţional decât cel de business, în special în weekend-uri, când am înregistrat un număr mai mare de turişti. Unul dintre principalele elemente care a condus la creşterea numărului turiştilor este reprezentat de creşterea frecvenţei zborurilor din Israel. De asemenea, Air Canada plănuieşte să înceapă o colaborare cu aeropotul Otopeni începând cu luna iunie a anului 2018. Să nu uităm de Festivalul George Enescu, dar şi de evenimente ce atrag mulţi turişti străini. Oaspeţii noştri sunt 80% străini, iar în ceea ce priveşte scopul călătoriei, 62% vin pentru afaceri şi 38 % pentru agreement sau vacanţe.

Capital: Din punct de vedere al naţionalităţii, cum arată clasamentul clienţilor Intercontinental?

Lior Bebera: Majoritatea oas­peţilor vin din Germania, Franţa, Marea Britanie, Israel şi, bine­înţeles, România.

Capital: Exact în urmă cu un an aţi preluat funcţia de manager general. V-aţi îndeplinit obiectivele? Care au fost cele mai importante?

Lior Bebera: Sunt foarte mândru că în primul an al mandatalui meu, împreună cu o echipă extraordinară, am devenit cel mai performant hotel InterContinental din Europa şi unul dintre cele mai bune hoteluri IHG de pe continent.

Apoi, sunt foarte hotărât să îmbunătăţesc experienţă oas­pe­­ţilor începând de la sosire, iar noul concept floral a devenit un hot spot pentru selfie-uri pentru oaspeţii noştri. Restaurantele şi barurile sunt pasiunea mea, iar deschiderea unei terase cu şampanie Veuve Clicquot, prima din Bucureşti şi a unui Lobby Lounge, alături de renovarea Braseriei Corso căreia i-am păstrat atmosfera de braserie clasică, fac parte şi ele din dorinţa mea de a face diferenţa şi de a readuce InterContinentalului faima pe care au avut-o în trecut „restaurantele de la Inter“.

Un alt pas important pe care l-am făcut în comunicarea cu oaspeţii noştri a fost să implementăm conceptul Handy - un smartphone pentru fiecare oaspete al hotelului, cu un ghid de oraş pre-instalat, posibilitatea de apeluri internaţionale, dar şi o bună oportunitate de a ne promova ofertele către oaspeţi şi de a primi review-uri.

Apoi, în 2017 InterContinental Bucureşti a primit acreditarea „Zhou Dao“ (China Ready), din partea autorităţii pentru turism din Republica Chineză, fiind unul dintre cele 12 hoteluri InterContinental acreditate în Europa şi, cu siguranţă, singurul din România. Acesta este un program derulat de IHG şi include materiale de comunicare în limba chineză, folosirea aplicaţiei IHG Translator, o aplicaţie care traduce instantaneu în/din 12 dintre cele mai vorbite limbi de pe glob, cursuri de cultură chineză şi obiceiuri pe care le-au absolvit toţi colegii noştri care au legătură directă cu oaspeţii, două canale TV în limba chineză, prezenţa unor preparate chinezeşti în meniul din cameră şi posibilitatea de a plăti cu cardurile Union Pay.

Capital: Aţi reuşit să vă for­maţi o opinie referitoare la industria hotelieră locală? Ce îi lipseşte României pentru a fi într-adevăr o destinaţie de vacanţă pentru străini?

Lior Bebera: România este o ţară frumoasă, care are multe de oferit, dar care nu este pusă în valoare aproape deloc. Este nevoie de o extindere a pieţei, de o lărgire a orizonturilor spre mai multe tipuri de turism. România are nevoie de o infrastuctura mai bună, în special spre munte. Oraşul Bucureşti are nevoie urgent de un centru de conferinţe pentru evenimente internaţionale. De asemenea, compania TAROM poate influenţa creşterea numărului de turişti prin deschiderea unor zboruri directe către metropole din Asia, precum Beijing sau Bangkok.

Legat de nivelul de servicii pe care îl oferă hotelurile in­ter­naţional de cinci stele din Bucureşti, vă pot spune că este unul foarte înalt, iar acest lucru se vede în scorurile date de turişti pe TripAdvisor, de exemplu, unde Hotelul InterContinental este primul în top dintre aceste hoteluri. Sunt foarte mândru de aceste realizări şi de faptul că suntem cei mai buni nu doar local, dar şi între hotelurile InterContinental din Europa în multe domenii legate în special de oameni şi de nivelul serviciilor, fie că e vorba despre restaurante, spa, nivelul cunoştinţelor legate de oraş.

 

Capital: Cum aţi încheiat anul trecut din punct de vedere al veniturilor? Ce estimaţi aveţi pentru acest an?

Lior Bebera: La nivelul veniturilor, în 2017, am reuşit o creştere de 10% faţă de 2016 şi ne aşteptăm ca şi în 2018 să avem venituri mai mari comparativ cu anul precedent.

Capital: Ce investiţii aţi realizat pe parcursul anului trecut şi ce v-aţi propus pentru acest an?

Lior Bebera: În 2017, ne-am concentrat pe îmbunătăţirea aspectului câtorva zone de la parterul hotelului: holului hotelului, cu un nou concept floral şi de zona de aşteptare, dar şi cu un nou lobby lounge. Am renovat Braseria Corso şi am deschis o terasă de vară, Corso Summer Terrace by Veuve Clicquot.

Pentru 2018 şi pentru anii viitori, ne dorim să putem avea mai multe rezervări directe la hotel, dar şi prin programul de loialitate IHG. IHG Rwards Club este cel mai mare program de loialitate în industria hospitaliera cu peste 100 de milioane de membri. Un alt obiectiv este să susţinem promovarea oraşului şi să avem cât mai multe colaborări.

Voi continuă să investesc în oameni, în trainingul lor, în dezvoltarea lor, doarece cred că un angajat fericit face client fericiţi. Dacă clienţii sunt fericiţi, veniturile cresc şi angajatorii sunt şi ei mulţumiţi. La nivel de companie, IHG se află în tratative cu compania care deţine hotelul pentru o renovare în viitorul apropiat.

Capital: Înainte de încheiere, ce vă place cel mai mult în România?

Lior Bebera: Cred că diversitatea îmi place cel mai mult, fie că e vorba despre natură, despre stilul de viaţă sau despre oameni. Tot ce trebuie să faceţi este să ieşiţi în evidenţă cu România pentru a putea câştigă bătălia turistică faţă de alte destinaţii.

 

INTERCONTINENTAL BUCUREȘTI

✔ A fost deschis în anul 1971

✔ este primul hotel de 5 stele din Bucureşti

✔ este cel mai înalt hotel din Bucureşti

✔ dispune de 257 camere şi apartamente

✔ are 14 săli de conferinţe

✔ 3 săli de bal: Ronda, Rapsodia Fortuna

✔ Fortuna este sala de bal aflată la cea mai mare înălţime din Bucureşti

✔ are acces direct către cea mai mare parcare publică subterană din Capitală.

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.