.  „Cum să eviţi un refuz în afaceri“ de Harlan Goerger şi Vincent Harris vine în ajutorul celor care vor să îşi îmbunătăţească abilităţile de negociere în afaceri, arătându-le cum şi când să propună oferte atractive pentru potenţialii cumpărători, fără a neglija raportul cost-beneficiu. O carte care îi transformă pe cei mai pesimişti în optimişti, ghidându-i cu ponturi bune pentru dezvoltarea personală, şi totodată  oferindu-le exemple şi informaţii care aduc un plus de credibilitate planurilor de afacere.

Harlan Goerger şi Vincent Harris formează o echipă imbatabilă, prin experienţa acumulată ca traineri şi consultanţi în dezvoltarea şi extinderea afacerilor. Cei doi autori s-au specializat în decriptarea secretelor ascunse în spatele limbajului verbal şi nonverbal şi în găsirea resorturilor persuasiunii, pentru a reduce şi chiar elimina rezistenţa potenţialilor clienţi. Astfel, capitolele cărţii sunt pline de exemple concrete şi studii de caz, de observaţii şi recomandări pragmatice, acestea putând fi utile atât agenţilor de vânzări şi specialiştilor în comunicare şi PR, cât şi fiecărei persoane care doreşte să-şi îmbunătăţească relaţiile cu semenii. HARLAN GOERGER lucrează de peste 30 de ani cu firme de toate tipurile şi dimensiunile pentru le ajuta să evolueze. Cu o experienţă îndelungată în vânzări şi consultanţă (inclusiv în cadrul organizaţiei Dale Carnegie & Associates din New York), Goerger susţine conferinţe şi workshopuri în care abordează puterea limbajului şi a metalimbajului în relaţiile de afaceri. El susţine şi cursuri de perfecţionare în vânzări şi leadership, precum şi sesiuni de iniţiere în secretele persuasiunii. Este fondatorul şi preşedintele companiei H. Goerger & Associates Inc.

VINCENT HARRIS, cunoscut şi drept „americanul specializat în limbajul trupului“, susţine programe de coaching şi de consultanţă individuală în care abordează aspectele psihologice ale gesturilor şi mişcărilor şi modalităţile concrete de stăpânire a propriilor reacţii fiziologice în relaţiile cu ceilalţi. Orator şi trainer extrem de charismatic, este şi autorul mai multor cărţi în care expune metode pentru sporirea productivităţii în toate aspectele vieţii. În 1998, Harris şi-a înfiinţat propria firmă de consultanţă în afaceri. De a lungul timpului, a publicat peste 500 de articole şi a creat programe audio foarte populare în SUA.

Cillian O’Grady, Senior Director Business Development Group, Oracle Direct EMEA remarca: „E o minunăţie de carte, plină de idei practice şi poveşti provocatoare — rareori dai peste o îmbinare atât de convingătoare de tehnici de vânzare şi interpretări ale limbajului trupului. Iată o lectură obligatorie.“